Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Samsam schreef:Samsam schreef:ik denk dat het buitenland ook wel onder de indruk is, drie combinaties boven de 80%
Ja dacht ik ook meteen idd!
Tyrza schreef:Niet te geloven wat een artistieke punten!! Dit zijn nieuwe records!!!
Kimble schreef:Jank jank jank!!
Snif snotter!!!
Zenden ze er ook nog iets van uit op TV? Of heb ik het al gemist? (kom net thuis)
DunDijk schreef:Alle edward fans mogen komen uithuilen in het edward gal topic in de huiskamer!

VValar schreef:Op ned 2 wordt vanavond aandacht besteedt aan nk nijmegen tussen 19.00 en 20.00 uur.
VValar schreef:Niemand leest mijn post blijkt maar weerVValar schreef:Op ned 2 wordt vanavond aandacht besteedt aan nk nijmegen tussen 19.00 en 20.00 uur.
Moet toegeven dat ik het topic niet gans heb doorlezen. Toch bedankt!
oliebol zeg, ik had toch zo gehoopt dat edward zou winnen, maar eigenlijk had ik wel verwacht dat anky zou winnen(zoals altijd) maar ja ben wel benieuwd naar de verslagen van de mensen die zijn geweest!!!! LuvdaTossa schreef:DunDijk schreef:Alle edward fans mogen komen uithuilen in het edward gal topic in de huiskamer!
De beste moge winnen !
Hellup!!