Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tam20 schreef:boehoehoe waarom hebben ze de kür nu s'avonds gepland. Wij hebben dan een BBQ georganiseerd.
senga schreef:ik heb lekkere tijdenalle dagen aan het eind van de middag.zijn er meer mensen die in ring 4,5,6,3,7,9,en 6 moeten?ik sta waarschijnlijk met mijn tent bij de manege dus misschien zie ik een aantal van jullie wel
estherL schreef:Ik heb er zin in !! maar moet je s`Morgens zelf voeren ofwat? en hooi en stro enzo hoe gaat dat?
Aapestaartje schreef:Ik wil opzich ook wel foto's maken (ben alleen niet de beste fotograaf moet ik eerlijk toegeven), maar dat ligt aan de tijden.
Want als ik op school zit kan het natuurlijk niet
MiEpPrInZ schreef:Klopt het dat als je op 1 dag 2 proeven rijdt, je in 2 verschillende groepen mee doet?
Ik hoop trouwens dat het voor ons doorgaat... we zitten nog steeds in de lappenmand
monique05 schreef:Het wordt mijn eerste keer een weekje Almelo ben wel tevreden over mijn starttijden:
Dag Tijdstip Rubriek Ring
Dinsdag 16:54 uur 4b 6
Woensdag 08:37 uur 14b 5
Woensdag 13:36 uur 15a 5
Donderdag 13:22 uur 25b 5
Vrijdag 08:58 uur 35a 4
Vrijdag 17:50 uur 36a 5
Zaterdag 16:54 uur 45b 8
anydale schreef:Ik moet soms tegen jou rijden!
monique05 schreef:anydale schreef:Ik moet soms tegen jou rijden!
Zitten we nog een keertje zo dicht bij elkaar dat we elkaar kunnen zien rijden?
sannenn schreef:het is wel fijn dat het een beetje verschillend starten is met de plaats goed gedaan!!! ik moet jammer genoeg tegen nietmand van bokt. maar ga wel kijken naar iedereen en een meeting lijkt me ook leuk.
Powerlover schreef:IK KOM MICHELLE_85 AANMOEDIGEN HE MIES!