Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yokie schreef:En toch al weer concessies bedenken... Heb verdorie nog niet koud een zijden hoedje a zoveel honderden euro's op mijn hoofd, moet ik hetzelfde bedrag (of meer?!) wéér gaan uitgeven aan zo'n aan eisen voldoende cap of verstevigde hoed? Grrrr. Geldverspilling.
Tijd voor actie, tijd voor burgelijke ongehoorzaamheid. Wat laten we ons toch steeds weer voor absurd betuttelende regels door de maag splitsen![]()
Wat denkt die KNHS wel niet dat ze zijn voor tweederangs regering?!
Ik word recreatieruiter.
Rianne schreef:Ben het iid met je eens... Net een nieuw hoedje aangeschaft, nu kan het een veiligheidscap worden![]()
Gewoon met z'n allen geen wedstrijden meer rijden, komt er ook geen geld meer binnen bij de KNHS!
Als ik het zelf onverantwoordelijk vind om met een hoedje te rijden, doe ik hem echt niet op, heb BTW altijd mijn afgeragde veiligheidcap bij me, voor het geval hij toch enorm druk is, maar dan alleen nog voor het inrijden
Lovely schreef:Vanuit verenigingen hoeft men niet al teveel te verwachten, die buigen slaafs het hoofd met de mededeling: ' de KNHS zegt het en dus is het zo'.
yokie schreef::j Staken! Een weekend niet starten!
Lovely schreef:Vanuit verenigingen hoeft men niet al teveel te verwachten, die buigen slaafs het hoofd met de mededeling: ' de KNHS zegt het en dus is het zo'.
annegti schreef:Is wel heel banketstaaflig voor de verenigingen die in dat weekend een wedstrijd organiseren.
Lovely"]
Kelan, ik zei in een eerdere post al hetzelfde, namelijk via de structuur omhoog.
[/quote]
Sorry, heb ik daar waarschijnlijk overheen gelezen.
[quote="Lovely schreef:Hier op bokt is men wel strijdbaar en merk je wel iets tegenstand, maar in het veld merk ik bij de verenigingen erg weinig animo om er wat mee te doen.