Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Wat een geneuzel,
snappen de Pro-Pre's dan niet dat het de minder positieve mensen niet te doen is om het feit dat het Barokke dieren zijn?
Het kan mij echt niets schelen wat voor dieren er naast Anky nog meer op het erepodium komen te staan, zolang ze maar een goede proef laten zien. Van mij part doet over 4 jaar Bent met een Pipi Langkous paard een gooi naar de titel.
Ik erger mij dood aan de PP's die de slechte dingen niet eens willen zien en dan notabene reageren met uitspraken als: "Mij kan het niet schelen, ik ben blij dat hij zo hoog staat"![]()
Het gaat er helemaal niet om dat een Barok paard kostte wat kost zo hoog mogelijk moet eindigen, de beste moet gewoon winnen.
Idra schreef:Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik vond de proef van Invasor (die van gisteren tenminste, die van vrijdag heb ik niet gezien) ook niet goed.
Zijn punten waren dan ook gewoon terecht lager vandaag. Nogmaals, over de punten van vrijdag kan ik niet oordelen, maar ik ga er van uit dat die punten toen ook gewoon terecht waren.
Ik kan er alleen niet tegen hoe er door sommigen over de deelnemende Iberische paarden gesproken wordt, nl. zonder respect.
Ik ga Salinero ook niet met de grond gelijk maken, dat is mijn stijl niet. Overigens vind ik het erg jammer dat Lingh er niet bij is, want die vind ik met Edward nog stukken leuker om naar te kijken dan een Anky met een Sali. Ja, ook leuker dan Vasie met Soto.
En wat je van Guizo slecht klopt imo ook, die heeft idd een erg hoogstaand kruis, maar dat is zijn bouw denk ik. Als hij daarmee nu gewoon goed zou lopen zou dat ook niet uitmaken. Die verruimingen leken idd nergens op, het enige wat hij deed was erg snel gaan lopen.De zijgangen hadden ook te weinig buiging.
Sjuimpje schreef:Nogal logisch dat je Salinero niet met de grond gelijk maakt, want daar valt niet veel op aan te merken![]()
Citaat:Smaken verschillen en je hoeft hem niet mooi te vinden, maar je moet wel zo eerlijk wezen om een goede proef te erkennen.
Citaat:Waar ik mij aan stoor is dat de uitlatingen over de Spaanse paarden op de OS in dit topic gelijk worden gegeneraliseerd. Nogmaals, niemand heeft het er over dat Barokke paarden niet op de OS thuis horen
Citaat:Guizo heeft niet alleen een hoogstaand kruis, erger is dat hij hem niet laat zakken. hij hoeft van mij niet onder de hoogte van de schoft te komen, maar hij moet hem er wel onder schuiven en dat doet hij niet
Het enige wat hij doet is het hoog optrekken van de achterbenen.
Sjuimpje schreef:Nogmaals Idra, ik doel helemaal niet op jou persoonlijk, ik reageerde in het algemeen op alle Pro-PRE reacties.Ik snap niet waarom jij je zo aangesproken voelt, toch niet alleen omdat we niet positief waren over die 2 paarden? Moet je kijken hoe sommige pro-Pre's menen hun gelijk te moeten hallen door dingen als KWPN-trutten te plaatsen (volgens mij was dat trouwens wel een opmerking van jou) Dat gaat echt volledig langs mij heen hoor.
Idra schreef:Ja, idd ik heb het woord KWPN trutten in mijn mond genomen omdat er idd sommige mensen zijn die echt niks anders dan warmbloeden in de ring willen zien, en die wèl veralgemenend over de PRE etc. praten. Dàt noem ik dan KWPN trutten.
FuRyoMaRLoeS schreef:. En ik vond de gereden proef ook maar k*t
Citaat:Van mij part doet over 4 jaar Bent met een Pipi Langkous paard een gooi naar de titel.
abby schreef:Ik denk alleen niet dat Bent zich laat verleiden af te dalen naar het strijdtoneel van de dressuurring. Daar staat hij mijlenver boven.
Misschien moet je het zelfs wel zo zien: Invasor had een goede stelling en buiging genomen over het hele lichaam, gerekend vanuit zijn lichaam;
of zoiets dergelijks was het. ik heb hier eens over nagedacht, maar ik vind de gene die deze schimmel rijdt meer dan storend als ik ze in de ring zie, het paard vindt ik ook iets wat rommelig op een of andere manier.Citaat:de ruiter moet niet opvallen, het paard wel