Flubberboot schreef:Miriam ik zou even wachten, als ze zelf annuleren krijg je vaak geld terug. Niet te lang achten ofc. Ik heb zelf zaterdag wedstrijd en twijfel ook hoe en wat.
Wat is te lang wachten? Binnen die 24 uur van te voren?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miriam91 schreef:Mooie foto Silly!
Weet iemand hoe het zit met een wedstrijd annuleren en je geld terug krijgen? Ik heb vrijdag wedstrijd, maar ze voorspellen voor heel de week sneeuw dus dat zie ik niet zitten met de trailer. Hier in Brabant/Limburg schijnt het meeste te gaan vallenKan ik nog inschrijfgeld terug krijgen omdat het >24 uur van te voren is? Of is het beter om af te wachten of zij eventueel de wedstrijd aflasten?
Miriam91 schreef:Flubberboot schreef:Miriam ik zou even wachten, als ze zelf annuleren krijg je vaak geld terug. Niet te lang achten ofc. Ik heb zelf zaterdag wedstrijd en twijfel ook hoe en wat.
Wat is te lang wachten? Binnen die 24 uur van te voren?
Kaitlyn schreef:Ik heb ooit eens geld terug gekregen op de dag zelf.
Paard was ziek geweest (luchtweginfectie) maar was weer goed, ook in de trainingen dus ik daarheen. Aangemeld, betaald, van de kar, opgezadeld, en tijdens het lostijden begon hij weer af en toe te hoesten.![]()
Dus afgemeld bij ringmeester, eraf, afgezadeld, weer op de kar, nog afgemeld bij secretariaat dat ik het risico niet aandurfde. Ze vonden het zo top dat ik aan zijn welzijn dacht dat ik mijn startgeld terug kreeg. Vond dat zo lief, kon het als arme student toen ook goed gebruiken dus klein meevallertje.
Oh en een x geld teruggehad toen ik de rekening van de kliniek opstuurde, want ze geloofden niet dat paard ziek was. Het ging me niet om het geld, had lekker gehouden, maar was wel principe kwestie voor mij dat ik geloofd werd.
PSvanLot schreef:Wij doen het als vereniging niet. Hebben wedstrijden genoeg waar ineens 3 opa's zijn overleden, 2 paarden met koliek en 4 auto's met een lekke band...
Miriam91 schreef:PSvanLot schreef:Wij doen het als vereniging niet. Hebben wedstrijden genoeg waar ineens 3 opa's zijn overleden, 2 paarden met koliek en 4 auto's met een lekke band...
Dat snap ik inderdaad ook wel weer.Maar weersomstandigheden lijkt me overmacht en voor meer combinaties gelden. Hoewel de een waarschijnlijk toch gewoon met de trailer op pad gaat terwijl de ander al met een zuchtje wind afmeld.