Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Daarom was het oefenspringen overal gewoon erg raar. Wedstrijden en meetmomenten niet toegestaan vanwege reisbewegingen, onderlinge wedstrijden alleen. (Volgens mij zat daar ook nog wel een beperking aan) en dan wordt er zo naar de mazen gezocht en zijn er juist veel reisbewegingen en mensen bij elkaar.
Ipv dat aan te pakken gaan we maar gewoon weer meetmomenten toestaan? Terwijl de redenen om het niet te doen er allemaal nog zijn?
_Tamara schreef:shirleyp schreef:Zijn er nog meer juryleden die nog steeds geen proeven hebben gekregen? Vorige maand kreeg ik stapels binnen, nu al 1,5 week niks...
Hier hetzelfde helaas! Ik heb net de M-licentie behaald, dus had juist helemaal zin om aan de slag te gaanMaar even geduldig afwachten..
Anoeska27 schreef:Ik zie bij de checklist van de video niet meer staan dat inzoomen niet mag. Wilde eigenlijk een filmpje terugsturen omdat ik een beetje zeeziek wordt van de manier van inzoomen. Maar goed dat ik het nog even checkte, want ik had die wijziging nog niet doorgekregen.
linda2008 schreef:Persoonlijk zou ik blij zijn met meetmomenten. Ik vermijd grote locaties voorlopig gewoon voor mijn eigen “gezondheid/veiligheid” en ik voel me veel veiliger op mijn pony tijdens een meetmoment, dan wanneer ik boodschappen tussen de asociale moet doen die tegenwoordig de 1,5 meter ook allemaal niet meer zo nauw nemen
Anoeska27 schreef:Het is geen nieuwe regel dat je moet inzoomen, er staat alleen niet meer dat het niet mag. Dus het is niet verplicht, maar ook niet meer verboden.