Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Duijfje

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:49

Wij hebben ook alles wit :D

Gaan er mensen nog naar Assen 13/14 jan?

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 18:29

Afbeelding

Blinkend wit *D :9

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 19:13

Wauwie <3

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 21:54

Het is echt een plaatje jonnekee !!

Met recht een hele knappe verschijning en absoluut een blikvanger in de ring <3

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:11

Ik ben wel jaloers op jullie schimmels. Dat is echt mijn droomkleur maar helaas nog geen geschikte tegen het lijf gelopen.

Net mijn eigen paard afgemeld voor Nijkerk. Hij is al twee dagen een beetje hangerig en normaal heeft hij nogal ADHD. Hij heeft geen koorts maar ik wil hem maar even de tijd geven om bij te trekken.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:38

Afbeelding

Als we dan toch (mooie) schimmels gaan posten :)

Mooie schim Jonneke!Daar wordt je inderdaad wel mee herkent!

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:03

stitchlover schreef:
[ [url=m/lEgPts.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als we dan toch (mooie) schimmels gaan posten :)

Mooie schim Jonneke!Daar wordt je inderdaad wel mee herkent!

De mijne is al breed als je erop zit maar volgens mij zit je in de jouwe in de spagaat :9 ik hou wel van brede paarden moet wel wat kont aanzitten hoor _/-\o_ :j

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:04

Mirranda schreef:
Het is echt een plaatje jonnekee !!

Met recht een hele knappe verschijning en absoluut een blikvanger in de ring <3

Dankjewel <3

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:06

Afbeelding

Nog 1ntje dan tijdens onze 1e x PSG <3

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:08

Katja schreef:
Ik ben wel jaloers op jullie schimmels. Dat is echt mijn droomkleur maar helaas nog geen geschikte tegen het lijf gelopen.

Net mijn eigen paard afgemeld voor Nijkerk. Hij is al twee dagen een beetje hangerig en normaal heeft hij nogal ADHD. Hij heeft geen koorts maar ik wil hem maar even de tijd geven om bij te trekken.

Aah wat vervelend hopelijk is hij snel weer de oude! :(:)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:40

Jonnekee schreef:
[ Afbeelding ]

Blinkend wit *D :9

8-) {:}
Dat zwarte voetje maakt het af.
Mooi hoor.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:54

Katja schreef:

Het is wel veel wassen hoor!
Goed dat je voor je paard kiest, beter het zekere voor het onzekere nemen!

Jonnekee schreef:
De mijne is al breed als je erop zit maar volgens mij zit je in de jouwe in de spagaat :9 ik hou wel van brede paarden moet wel wat kont aanzitten hoor _/-\o_ :j

Ja hij is lekker uitgezwaard sinds ik anders ben gaan voeren. Ik vind het ook prachtig! Van nature is hij ook al niet iel gelukkig. Ik zie ook liever een robuuster type!

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:48

Normaal heb ik zelf geen voorkeur voor schimmels, maar deze is toch wel echt heel leuk zeg :D :D

Hier ook even rustig aan, Grace heeft een kuchje met intensief werk (met stappen, op stal hoor ik dr niet), nu is ze natuurlijk net verhuisd en gaat er een virusje rond op stal dus in overleg met de dierenarts nu even een weekje helemaal niks en een hoop vitamintjes (vitaminekuur, foenegriek, hoestdrankje en dr gebruikelijke vitamineschepje) :) Mevrouw springt nu al de pan uit :Y) Normaal doet ze iedere dag wel iets, en als ze niet aan t werk is mag ze zichzelf even uitleven in de longeercirkel dus die heeft teveel energie op t moment :+ Maarja liever op deze manier dan ziek in een hoekje staan te hoesten en geen energie meer hebben.

Hopelijk is het volgende week over en kunnen we ons gaan voorbereiden op de eerste show van het jaar :D

Afbeelding

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:20

oh gaaf zeg zo'n show! Veel plezier, hopelijk lukt het!

Mooie schimmels, vind het erg mooi maar prijs me toch altijd gelukkig dat ik er zelf geen heb.

Gister naar Oud Gastel geweest, ze was al een week wat aan t draken dus had me voorgenomen als t met losrijden echt niet zou gaan ik hc zou starten met zweepje of anders niet.
Ineens met losrijden viel het kwartje dus ik de ring in.
Daar kon ze zich helaas niet beheersen, liet echt goeie dingen zien maar door protestacties ben ik bij de ene 16 en bij de andere 18 punten misgelopen door 1-2- en 3en.
Nog 57,34 maar baalde wel. Heb ze dr wel gewoon doorheen gezet, ik heb het niet op een akkoord gegooid wat ik anders wel durfde te doen dus zullen we dat maar als overwinning zien.

Beest is eigenlijk altijd hartstikke lief en braaf, altijd wel een driftkop geweest( wat dus nu even de overhand neemt).

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:32

Zolang je je persoonlijke doelen maar behaald hebt is het toch prima? Wanneer heb je weer wedstrijd? En wat doet ze als ze protesteert?

En wat goed gedaan weer sunny44!! Nog even en je rijdt 70% in de GP. Echt súper knap!

Ik ben gisteren met beide paarden naar de zadelmaker geweest. Co was al een tikkie fris en heeft vaak wat spanning als je op vreemd terrein opstapt maar die gedroeg zich best oké.
Maar Ad deed net alsof hij 4 was en nog nooit van het erf was geweest. Ging een soort van stuurloos door de baan met zijn voorbenen lang zijn oren. Er was een mevrouw die vroeg of ik er ook wedstrijden mee reed en die keek heel bedenkelijk toen ik zei dat ik over 2 weken mijn GP debuut gepland heb :')

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 17:03

Oehh jaa mooi wit is zéker niet lelijk! Hier ook een jaar een Lusitano hengst gereden, 4 jaar en al sneeuwwit. Beauty <3

Zo gaaf!! Mag 24 februari starten op Flanders Horse Expo, gave accommodatie joh:o! Ben benieuwd hoe die vos erop gaat reageren, is zijn eerste keer op zó groot.

Dit is de baan :roll:
Afbeelding

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 21:49

Ook dat is gaaf zeg dat je daar mag rijden!!!

Iemand hier trouwens nog inspiratie voor muziek voor een kür?

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 22:16

Jonnekee schreef:

Pfoeh dat is een goede! Zoek je nog iets speciaals/of een richting? Spaans, klassiek, pop of een mix? Jaren zoveel of iets huidigers?:) Moet het uniek zijn of is bekender oké?

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 22:40

Ankimo schreef:
Jonnekee schreef:

Pfoeh dat is een goede! Zoek je nog iets speciaals/of een richting? Spaans, klassiek, pop of een mix? Jaren zoveel of iets huidigers?:) Moet het uniek zijn of is bekender oké?

Iig niet iets zwaar hectisch, paard kan soms hectisch worden en dan is het zo dubbelop, liefst wel iets unieks.... Vind het zo lastig -O-

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:03

Het is ook echt zó lastig:o Daarom mijn kür voor Z2 en ZZ-L laten maken door Charles Monterie. Hij maakt echt kunstwerken wat dat betreft!

Is Disney misschien een idee? Die hebben zó ontieklijk veel liedjes ook, veel soorten en maten en valt zeker ook wat aan te knutselen. Heb je ook een flink aantal onbekendere tussen zitten als achtergrond muziek

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 01:03

Stoer wieneke z'n show! En mega gaaf Ankimo, dat is inderdaad wel erg groot.

Ik weet kwa muziek niet echt iets. Ik zit best vaak in de auto, als ik dan rijd hoor ik natuurlijk super veel op de radio en als ik dan denk van dit is leuk. Dan Shazam ik dat. Hoop ooit ook kür te mogen rijden.

Niemand die naar Assen gaat in Januari?
Een van onze schimpies staat daar op de planning voor PSG debuut.
1.
Afbeelding

In kader van schimpies
Ons imperium op het moment plus die van hierboven
*D
2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Ik zei nog zó. Géén schimmel. |(

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 09:29

Ik heb al 2x op Flanders Horse Expo gestart, heel leuke wedstrijd Ankimo! Maar hoe weet jij al dat je daar mag starten? De inschrijvingen van VLP zijn nog niet geopend en er is zelfs nog geen vraagprogamma bekend gemaakt? Of rij je niet mee met de wedstrijd maar met een bepaalde show?

Heel erg leuke schimmels passeren hier! Volledig wit vind ik erg knap maar lijkt mij heeeeeeeeeeel erg veel werk om proper te houden :-D

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:14

Izzy19 schreef:
Ik heb al 2x op Flanders Horse Expo gestart, heel leuke wedstrijd Ankimo! Maar hoe weet jij al dat je daar mag starten? De inschrijvingen van VLP zijn nog niet geopend en er is zelfs nog geen vraagprogamma bekend gemaakt? Of rij je niet mee met de wedstrijd maar met een bepaalde show?

Heel erg leuke schimmels passeren hier! Volledig wit vind ik erg knap maar lijkt mij heeeeeeeeeeel erg veel werk om proper te houden :-D

Kennisje bij de vlp die me alvast opgeschreven had :')

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:00

Hehe, ik hoop voor je dat dat lukt, want die plaatsen zijn meestal heel gegeerd. Vorig jaar was het inschrijven echt een klucht! Ze gingen op een weekdag de inschrijvingen om 8u open zetten en er mochten max 15 deelnemers mee doen. Dus klaar zitten achter je pc om om 8u te kunnen inschrijven. Was er iets mis met het systeem, werkte dat niet en kon niemand inschrijven. Uiteraard was er nog niemand van equibel of vlp aan het werk... Heel gedoe, tegen 9u ofzo konden we dan uiteindelijk inschrijven. Als je daar dus niet door moet, heel blij mee zijn ;)

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 13:10

Izzy19 schreef:
Hehe, ik hoop voor je dat dat lukt, want die plaatsen zijn meestal heel gegeerd. Vorig jaar was het inschrijven echt een klucht! Ze gingen op een weekdag de inschrijvingen om 8u open zetten en er mochten max 15 deelnemers mee doen. Dus klaar zitten achter je pc om om 8u te kunnen inschrijven. Was er iets mis met het systeem, werkte dat niet en kon niemand inschrijven. Uiteraard was er nog niemand van equibel of vlp aan het werk... Heel gedoe, tegen 9u ofzo konden we dan uiteindelijk inschrijven. Als je daar dus niet door moet, heel blij mee zijn ;)

Damn, dat wist ik niet:o Klinkt als een aardig gedoe ja :')