Gaan er mensen nog naar Assen 13/14 jan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stitchlover schreef:[ [url=m/lEgPts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als we dan toch (mooie) schimmels gaan posten
Mooie schim Jonneke!Daar wordt je inderdaad wel mee herkent!
Katja schreef:Ik ben wel jaloers op jullie schimmels. Dat is echt mijn droomkleur maar helaas nog geen geschikte tegen het lijf gelopen.
Net mijn eigen paard afgemeld voor Nijkerk. Hij is al twee dagen een beetje hangerig en normaal heeft hij nogal ADHD. Hij heeft geen koorts maar ik wil hem maar even de tijd geven om bij te trekken.
Katja schreef:Ik ben wel jaloers op jullie schimmels. Dat is echt mijn droomkleur maar helaas nog geen geschikte tegen het lijf gelopen.
Net mijn eigen paard afgemeld voor Nijkerk. Hij is al twee dagen een beetje hangerig en normaal heeft hij nogal ADHD. Hij heeft geen koorts maar ik wil hem maar even de tijd geven om bij te trekken.
Jonnekee schreef:De mijne is al breed als je erop zit maar volgens mij zit je in de jouwe in de spagaatik hou wel van brede paarden moet wel wat kont aanzitten hoor
![]()
Ankimo schreef:Jonnekee schreef:Ook dat is gaaf zeg dat je daar mag rijden!!!
Iemand hier trouwens nog inspiratie voor muziek voor een kür?
Pfoeh dat is een goede! Zoek je nog iets speciaals/of een richting? Spaans, klassiek, pop of een mix? Jaren zoveel of iets huidigers?:) Moet het uniek zijn of is bekender oké?
Izzy19 schreef:Ik heb al 2x op Flanders Horse Expo gestart, heel leuke wedstrijd Ankimo! Maar hoe weet jij al dat je daar mag starten? De inschrijvingen van VLP zijn nog niet geopend en er is zelfs nog geen vraagprogamma bekend gemaakt? Of rij je niet mee met de wedstrijd maar met een bepaalde show?
Heel erg leuke schimmels passeren hier! Volledig wit vind ik erg knap maar lijkt mij heeeeeeeeeeel erg veel werk om proper te houden :-D
Izzy19 schreef:Hehe, ik hoop voor je dat dat lukt, want die plaatsen zijn meestal heel gegeerd. Vorig jaar was het inschrijven echt een klucht! Ze gingen op een weekdag de inschrijvingen om 8u open zetten en er mochten max 15 deelnemers mee doen. Dus klaar zitten achter je pc om om 8u te kunnen inschrijven. Was er iets mis met het systeem, werkte dat niet en kon niemand inschrijven. Uiteraard was er nog niemand van equibel of vlp aan het werk... Heel gedoe, tegen 9u ofzo konden we dan uiteindelijk inschrijven. Als je daar dus niet door moet, heel blij mee zijn