sterreke98 schreef:Iedereen lekker aan het trainen en wedstrijden aan het rijden dus
Hier helaas niet meer.. Bijrijdpaard is met KS gediagnosticeerd. Dus springen en crossen is (dit jaar) hoogstwaarschijnlijk niet meer mogelijk..
Heel erg balen voor je ..is het zeker ks?
Liekec: superhandig
@sofie hoi een bekende uit amsterdam Niki gaat ook goed! Ze staat nu even stil omdat ik haar drachtig probeer te krijgen. Eerste poging dit jaar is mislukt, of de tweede poging gelukt is weet ik over 2 weken. Niki vindt springen niet superleuk maar heb nu haar halfzusje officieel gekocht
kan ik met niki straks weer dressuren terwijl ik met haar halfzus spring
Vic ook alles goed? Vic vond springen toch ook erg leuk? 
kun je nog wel recreatief rijden of is dat ook geen optie? 

Graag stel ik mij ook aan jullie voor.
en samen met mijn 9 jarige KWPN schimmel merrie Diejona (stalnaam: Muis) hebben we na een lastige winter periode de draad weer op kunnen pakken. Nu we dressuurmatig weer lekker op weg zijn, zouden we nu toch heel graag B gaan springen! We hebben nu al verschillende rondjes BB gedaan en dat gaat steeds beter.. maar soms missen we nog wat ritme waardoor we lastige afstanden hebben.. als we dat eruit hebben wil ik met Muis B gaan starten. En als ultieme droom hebben Muis en ik B SGW starten!!