Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lorelientje schreef:nieuwe update van trust
TRUST EQUESTRIAN Hallo allemaal, we hebben deze week reactie van de FEI gekregen. Zij zeggen dat de port bitten voor het springen sowieso zijn toegestaan. Voor dressuur wachten we nog steeds op een antwoord. Ook hebben we de KNHS geïnformeerd met dit positieve bericht. We keep you updated!
_E_ schreef:lorelientje schreef:nieuwe update van trust
TRUST EQUESTRIAN Hallo allemaal, we hebben deze week reactie van de FEI gekregen. Zij zeggen dat de port bitten voor het springen sowieso zijn toegestaan. Voor dressuur wachten we nog steeds op een antwoord. Ook hebben we de KNHS geïnformeerd met dit positieve bericht. We keep you updated!
Deze bitten zijn toch vergelijkbaar met het correctie bit? Waar heb je deze info gevonden?
Barbabientje schreef:Yvank_ schreef:Nee mag niet, hij staat niet bij de toegestane bitten.
Mmmh balen.
Fijn dat de jury het dan ook niet weet
edit:
die hadden de beredenering: roterend mag, D trens mag dus zou technisch gezien mogen.
FleurSandro schreef:Barbabientje schreef:
Mmmh balen.
edit:
die hadden de beredenering: roterend mag, D trens mag dus zou technisch gezien mogen.
Dat klopt inderdaad maar het bit mag niet uit 2 verschillende materialen bestaan (het mondstuk)(volgens mij)
mijn pony liep ook mega fijn erop helaas dus ook over moeten stappen op een andere
Barbabientje schreef:Sorry dames ik heb niet het hele topic doorgelezen.
Ook heb ik dit aan een jurylid gevraagd die kon mij er ook geen eenduidig antwoord op geven, dus hoopte eigenlijk dat hier iemand zat die mij kan vertellen of ik met het volgende bit officieel mag starten.
[ [url=m/Uqcjzi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Barbabientje schreef:Yvank_ schreef:Nee mag niet, hij staat niet bij de toegestane bitten.
Mmmh balen.
edit:
lorelientje schreef:er zijn updates van uit TRUST
Weer een update! De FEI heeft zojuist de bitten met een tongboog goedgekeurd voor zowel springen als dressuur en in de Sweet Iron én Inno Sense versie. We zijn hier echt SUPER blij mee en hopen dat de KNHS hier ook snel positief op gaat reageren
nu moet knhs zich wel aan zijn eigen woorden gaan houden het gaan accepteren
knhs heeft officieel gezet als de fei het goed keurt doen wij dat ook
nu duimen