Jammer Joyce dat het toch geen dressuur wordt, maar als je je goed voelt bij endurance is dat ook heel leuk om te doen!
Ik heb vandaag mijn lat weer eens verlegd. 95 centimeter gesprongen met de topper. Zo komen we nog eens in een b parcours haha!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xVerax schreef:Oh ik lees je bericht nu pas Nessie! Ik zal van het weekend even een mooie foto maken
Jammer Joyce dat het toch geen dressuur wordt, maar als je je goed voelt bij endurance is dat ook heel leuk om te doen!
Ik heb vandaag mijn lat weer eens verlegd. 95 centimeter gesprongen met de topper. Zo komen we nog eens in een b parcours haha!
TCA schreef:Waaa een bonte! Wat leuk!! Ik heb een bonte maar die is helaas afgekeurd
@nessie wat klinkt eston als Eem geweldig knappe pup!!
Wij hebben vandaag weer gelest! Instructrice was super enthousiast over m, dat ie zo onwijs meewerkend is! In het begin nog wat stijf (rust roest) ookal heb jk m vanaf maandag wel weer opgepakt, maar later toch best lekker sjouwen. Toch leuk om te horen
[ [url=m/RFo86P.jpg]Afbeelding[/url] ]
FleurSandro schreef:Dank jullie wel!! Ik ga zeker veel kilometers maken!
xVerax schreef:Ik heb vandaag mijn lat weer eens verlegd. 95 centimeter gesprongen met de topper. Zo komen we nog eens in een b parcours haha!
HiFive5 schreef:@PrimaDonna_
De dressuurles ging érg goed. Paardlief werkte heel goed mee en was snel ontspannen en super. Ze moet nog iets beter aan het been worden gezet. Stap is de moeilijkste gang voor haar maar dat komt wel goedWe lessen nu 2x in de week tot aan mijn operatie (13januari). Sowieso gaan we trainen voor de wedstrijd 06/01 maar als dit niet lukt is dat geen ramp. Ze is nog maar 4,5 jaar, tijd genoeg!
FleurSandro schreef:vandaag mijn BE rijbewijs gehaald!! voor mij gaat nu het wedstrijd rijden een stukje makkelijker worden! ik kan niet wachten om lekker op pad te gaan!!![]()
![]()
Harvey1 schreef:Blegh, mijn meneertje was vandaag erg fris, achterhand er flink onder en zelfs van zijn eigen spiegelbeeld schrikken. Hij was wel heel scherp aan de hulpen, moet leren met dit gedrag om te gaan en om te zetten naar iets goeds! Heb dan moeite met doorpakken op zo'n moment. Wel de zijwaartse gangen goed getraind.
venivedivici schreef:Vandaag weer gereden. Was goed weer. zonnetje scheen, klein windje.
Besloot mijn vriendje heel gelukkig te maken met een buitenrit! En goh wat heeft ie genoten!
[ [url=m/UalzRk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nessie schreef:
MonteKarlo schreef:Ik heb morgen weer les met deze aap
[ [url=m/wPmymA.jpg]Afbeelding[/url] ]
roosjenat schreef:Mijn pony liep ook weer fijn, we vinden beide de linker galop lastig maar we hebben fijne stukjes galop gehad. Ook met het wijken liep ze erg fijn en dat wordt steeds meer bevestigd. (We zijn al begonnen met wijken door advies van instructrice)
We kunnen nu doordeweeks helaas niet trainen doordat de lampen het niet doen..
[ [url=m/kqA5eP.jpg]Afbeelding[/url] ]
isabel_94 schreef:Leuk topic! Ik zou onze vierjarige ook graag B gaan starten in 2017, maar ben geen lid van een rijvereniging en we hebben geen trailer, dus wordt wat lastig. Wel een rijvereniging op stapafstand waar ook wedstrijden georganiseerd worden, dus dat zou eventueel nog een optie kunnen zijn!