[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lina1998

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:44

Ja ik heb er het volste vertrouwen in, misschien niet vandaag of morgen maar volgende week is ook prima :).
Ik ben ook op buitenrit geweest vandaag, dappere dodo van me is zelfs stukken voorop geweest!

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:52

Training ging weer super dit weekend, als we hierop verder bouwen kunnen we binnenkort starten :)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:56

Vandaag F5-proef gereden met Vera! Het ging voor m'n gevoel goed maar de punten waren slecht(203). Ik ging voor m'n plezier heen maar jammer vind ik het wel.

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 18:10

_bokworst schreef:
Training ging weer super dit weekend, als we hierop verder bouwen kunnen we binnenkort starten :)

Fijn!

OneAndOnlyx schreef:
Vandaag F5-proef gereden met Vera! Het ging voor m'n gevoel goed maar de punten waren slecht(203). Ik ging voor m'n plezier heen maar jammer vind ik het wel.

Een goed gevoel is altijd belangrijk, jammer dat de punten tegen vielen :(:)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:08

OneAndOnlyx schreef:

Is inderdaad wel jammer :( maar een goed gevoel is zeker het belangrijkste & de volgende keer zullen die punten gewoon wel volgen!

Fijn van de goede wedstrijd nog ;) Mijne heeft ook veel moeite gehad met diep genoeg lopen, maar van de moment dat het even goed gaat blijft de 'klik' er vaak wel hoor! Komt zeker goed!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:22

lina1998 schreef:
_bokworst schreef:

Fijn!

OneAndOnlyx schreef:

Een goed gevoel is altijd belangrijk, jammer dat de punten tegen vielen :(:)

Vind ik ook! Ik vond het wel erg naar dat ik punten aftrek kreeg omdat ik volgens hen geen plastron droeg, terwijl deze duidelijk zichtbaar was..

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:24

IlBuono schreef:
OneAndOnlyx schreef:

Is inderdaad wel jammer :( maar een goed gevoel is zeker het belangrijkste & de volgende keer zullen die punten gewoon wel volgen!

Fijn van de goede wedstrijd nog ;) Mijne heeft ook veel moeite gehad met diep genoeg lopen, maar van de moment dat het even goed gaat blijft de 'klik' er vaak wel hoor! Komt zeker goed!

Ja erg jammer, maar het was meer voor de leer deze keer. Wat ik wel onwijs knap vond is dat ze zo héérlijk galoppeerde!(normaal gesproken knalt ze aan en knalt ze die bak door xd) En inderdaad, die punten komen wel! Er stond wel bij dat we een goede combi zijn maar nog veel moeten oefenen(en dat is zeker zo :o )

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:27

Even een beetje off-topic, maar mijn paard springt telkens over het hek van de wei/paddock enz.(maakt haar niet uit hoe hoog, hek van de paddock is opgehoogd maar ze springt alsnog zonder enige moeite, hek van de wei is 1.60 hoog ook zonder moeite). Ik word er knettergek van want gisteren was ik me van geen kwaad bewust en er kon wel wat gebeurd zijn.. Mijn vriendin kwam ineens aan 'je paard sprong over het hek heen'. Dit doet ze uit verlatingsangst, en omdat haar maatje eraan kwam was ze enthousiast en sprong ze dus. Wat kan ik hiertegen doen?(hekken ophogen is geen optie dus, ze springt echt alles en als we het echt hóóg maken gaat ze zich bezeren).

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:34

OneAndOnlyx schreef:
Even een beetje off-topic, maar mijn paard springt telkens over het hek van de wei/paddock enz.(maakt haar niet uit hoe hoog, hek van de paddock is opgehoogd maar ze springt alsnog zonder enige moeite, hek van de wei is 1.60 hoog ook zonder moeite). Ik word er knettergek van want gisteren was ik me van geen kwaad bewust en er kon wel wat gebeurd zijn.. Mijn vriendin kwam ineens aan 'je paard sprong over het hek heen'. Dit doet ze uit verlatingsangst, en omdat haar maatje eraan kwam was ze enthousiast en sprong ze dus. Wat kan ik hiertegen doen?(hekken ophogen is geen optie dus, ze springt echt alles en als we het echt hóóg maken gaat ze zich bezeren).

Kan er geen bij haar komen staan? Vriendje of shetlander ofzo? Dan staat ze niet alleen

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:38

IlBuono schreef:
OneAndOnlyx schreef:

Kan er geen bij haar komen staan? Vriendje of shetlander ofzo? Dan staat ze niet alleen

Het vreemde.. ze staat met 2 Shets en een Draver, maar als die Draver weggaat gaat ze compleet door het lint en springt ze dus..

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:57

Oei, dat is niet fijn Lisanne. Misschien kan je haar wat hooi geven als de Draver de wei uit gehaald wordt? Ik wist trouwens niet dat houston's zo goed kunnen springen :+

Ik zie dat iedereen weer druk bezig is met wedstrijd rijden. Ik ga deze week ook weer starten ons M1 debuut! hartstikke spannend :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:06

Ohh leukleuk al die wedstrijden :D
Ik moet ook maar weer eens wat gaan plannen :')

Morgen helaas weer school pfff... :( vandaag wel super gezellig dagje gehad :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 12:46

Zoefferd schreef:
Oei, dat is niet fijn Lisanne. Misschien kan je haar wat hooi geven als de Draver de wei uit gehaald wordt? Ik wist trouwens niet dat houston's zo goed kunnen springen :+

Ik zie dat iedereen weer druk bezig is met wedstrijd rijden. Ik ga deze week ook weer starten ons M1 debuut! hartstikke spannend :D

Hé Bente, jij ook hier :D . Jazeker, mijn Houston wel haha. Hooi geven helpt niks denk ik, want als ze het op heeft gaat ze alsnog aan de loop.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:08

lina1998 schreef:
En hoe ging het kaat?

Mijn jongens zijn vandaag naar de tandarts geweest, morgen rust dagje en dan zondag weer aan de bak :D

Goed goed! Met de martingal loopt hij veel meer zelfstandig met zijnhoofd :) hebben leuk aan verzamelingen, wijken en van stap naar galop gewerkt :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:10

_bokworst schreef:
@kaat hij heeft een ontzettend gevoelige huid, had ze ook niet te strak of te los zitten maar toch bloed na het rijden :( hetzelfde met peesbeschermers, moet wel van die aardig dure beschermers, anders gaat zijn koot ook kapot :( als ik maar uitkijk met wat ik om/op doe hebben we nergens last van :)

ah bah balen :( veel bont dan waarschijnlijk? lamsvel enzo ? :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:11

mavantos schreef:
Zo dat is knap!!

Mijn knappe vent begint een beetje een hals te krijgen :))

[ Afbeelding ]

hmmmm <3 speknek :P
Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 23-02-15 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:12

lina1998 schreef:
ik hou der van! <3

[ Afbeelding ]

En de beloofde springfoto van afgelopen woensdag!
en let voor al niet op mijn hoofd :')

Wat een leuk hoofd heeft ie! <3 toffe foto' :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:14

IlBuono schreef:
Wat een leukerd op die foto :D ziet er goed uit hoor!
Veel succes op wedstrijd voor iedereen die gaat! Ik jammer genoeg niet (en ik denk niet tot april) die rhino hier brengt alles in de war en we nemen toch maar het zekere voor het onzekere en houden alles even thuis.. Wel dik balen want hij is eindelijk top aan het lopen |o
Vandaag héél fijne les gehad met mijn lieve paardje die echt een topdagje had en de proeven eindelijk bevestigd komen! Hij loopt nu eindelijk ook 'compacter' wat héél moeilijk was voor hem maar zijn bespiering zit er nu goed op *\o/* Helemaal trots op mijn lieverdje

:j alle wedstrijden in Limburg hier afgelast, het is nu officieel bevestigd Rhino en het 7e paard is zaterdag gestorven en nog 4 hebben er koorts... :n

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:21

bah stom dat je paard over het hek springt :oo dat is niet fijn! zelf weet ik niet :n ik zou zeggen je paard opsluiten als draver weggaat? maar dat is het probleem niet oplossen natuurlijk.
Vandaag heeft Amigo een dagje rust en morgen gaan we weer aan het werk :D nu maar m'n huiswerk afmaken :P

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:58

Woah das inderdaad niet fijn!

Vandaag is masseur bij Original geweest. Zat toch behoorlijk vast. Oefeningen mee gekregen. Mag donderdag weer rijden.. is wat!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:03

Ohh pff balen!

Eerste dagje school weer overleeft... Heb het nu al gehad :') morgen engels so jippie:')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:06

Ik zit lekker thuis.. Maar succes joh! :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:10

:') bedankt :') heb donderdag wel springles! Heel benieuwd, denk dat ik met Bowy ga, heb sinds ik hem weer rijdt pas 2 keer gesprongen :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:11

Hahah :')
Komt vast wel goed. Gewoon vertrouwen in hebben :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 21:58

x_Kaat_x schreef:
bah stom dat je paard over het hek springt :oo dat is niet fijn! zelf weet ik niet :n ik zou zeggen je paard opsluiten als draver weggaat? maar dat is het probleem niet oplossen natuurlijk.
Vandaag heeft Amigo een dagje rust en morgen gaan we weer aan het werk :D nu maar m'n huiswerk afmaken :P

Nee vind ik zelf ook niet! Ze springt gelukkig niet over het hek van de paddock! Anders waren we al helemaal verder van huis. Ik klop dit nu even af.. :+ .