. Ik ben ook op buitenrit geweest vandaag, dappere dodo van me is zelfs stukken voorop geweest!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
_bokworst schreef:Training ging weer super dit weekend, als we hierop verder bouwen kunnen we binnenkort starten
OneAndOnlyx schreef:Vandaag F5-proef gereden met Vera! Het ging voor m'n gevoel goed maar de punten waren slecht(203). Ik ging voor m'n plezier heen maar jammer vind ik het wel.
OneAndOnlyx schreef:Vandaag F5-proef gereden met Vera! Het ging voor m'n gevoel goed maar de punten waren slecht(203). Ik ging voor m'n plezier heen maar jammer vind ik het wel.
maar een goed gevoel is zeker het belangrijkste & de volgende keer zullen die punten gewoon wel volgen!
Mijne heeft ook veel moeite gehad met diep genoeg lopen, maar van de moment dat het even goed gaat blijft de 'klik' er vaak wel hoor! Komt zeker goed! lina1998 schreef:_bokworst schreef:Training ging weer super dit weekend, als we hierop verder bouwen kunnen we binnenkort starten
Fijn!OneAndOnlyx schreef:Vandaag F5-proef gereden met Vera! Het ging voor m'n gevoel goed maar de punten waren slecht(203). Ik ging voor m'n plezier heen maar jammer vind ik het wel.
Een goed gevoel is altijd belangrijk, jammer dat de punten tegen vielen
IlBuono schreef:OneAndOnlyx schreef:Vandaag F5-proef gereden met Vera! Het ging voor m'n gevoel goed maar de punten waren slecht(203). Ik ging voor m'n plezier heen maar jammer vind ik het wel.
Is inderdaad wel jammermaar een goed gevoel is zeker het belangrijkste & de volgende keer zullen die punten gewoon wel volgen!
Fijn van de goede wedstrijd nogMijne heeft ook veel moeite gehad met diep genoeg lopen, maar van de moment dat het even goed gaat blijft de 'klik' er vaak wel hoor! Komt zeker goed!
) OneAndOnlyx schreef:Even een beetje off-topic, maar mijn paard springt telkens over het hek van de wei/paddock enz.(maakt haar niet uit hoe hoog, hek van de paddock is opgehoogd maar ze springt alsnog zonder enige moeite, hek van de wei is 1.60 hoog ook zonder moeite). Ik word er knettergek van want gisteren was ik me van geen kwaad bewust en er kon wel wat gebeurd zijn.. Mijn vriendin kwam ineens aan 'je paard sprong over het hek heen'. Dit doet ze uit verlatingsangst, en omdat haar maatje eraan kwam was ze enthousiast en sprong ze dus. Wat kan ik hiertegen doen?(hekken ophogen is geen optie dus, ze springt echt alles en als we het echt hóóg maken gaat ze zich bezeren).
IlBuono schreef:OneAndOnlyx schreef:Even een beetje off-topic, maar mijn paard springt telkens over het hek van de wei/paddock enz.(maakt haar niet uit hoe hoog, hek van de paddock is opgehoogd maar ze springt alsnog zonder enige moeite, hek van de wei is 1.60 hoog ook zonder moeite). Ik word er knettergek van want gisteren was ik me van geen kwaad bewust en er kon wel wat gebeurd zijn.. Mijn vriendin kwam ineens aan 'je paard sprong over het hek heen'. Dit doet ze uit verlatingsangst, en omdat haar maatje eraan kwam was ze enthousiast en sprong ze dus. Wat kan ik hiertegen doen?(hekken ophogen is geen optie dus, ze springt echt alles en als we het echt hóóg maken gaat ze zich bezeren).
Kan er geen bij haar komen staan? Vriendje of shetlander ofzo? Dan staat ze niet alleen

vandaag wel super gezellig dagje gehad
Zoefferd schreef:Oei, dat is niet fijn Lisanne. Misschien kan je haar wat hooi geven als de Draver de wei uit gehaald wordt? Ik wist trouwens niet dat houston's zo goed kunnen springen![]()
Ik zie dat iedereen weer druk bezig is met wedstrijd rijden. Ik ga deze week ook weer starten ons M1 debuut! hartstikke spannend
. Jazeker, mijn Houston wel haha. Hooi geven helpt niks denk ik, want als ze het op heeft gaat ze alsnog aan de loop. _bokworst schreef:@kaat hij heeft een ontzettend gevoelige huid, had ze ook niet te strak of te los zitten maar toch bloed na het rijdenhetzelfde met peesbeschermers, moet wel van die aardig dure beschermers, anders gaat zijn koot ook kapot
als ik maar uitkijk met wat ik om/op doe hebben we nergens last van
veel bont dan waarschijnlijk? lamsvel enzo ?
lina1998 schreef:ik hou der van!![]()
[ Afbeelding ]
En de beloofde springfoto van afgelopen woensdag!
en let voor al niet op mijn hoofd
toffe foto'
IlBuono schreef:Wat een leukerd op die fotoziet er goed uit hoor!
Veel succes op wedstrijd voor iedereen die gaat! Ik jammer genoeg niet (en ik denk niet tot april) die rhino hier brengt alles in de war en we nemen toch maar het zekere voor het onzekere en houden alles even thuis.. Wel dik balen want hij is eindelijk top aan het lopen![]()
Vandaag héél fijne les gehad met mijn lieve paardje die echt een topdagje had en de proeven eindelijk bevestigd komen! Hij loopt nu eindelijk ook 'compacter' wat héél moeilijk was voor hem maar zijn bespiering zit er nu goed opHelemaal trots op mijn lieverdje
alle wedstrijden in Limburg hier afgelast, het is nu officieel bevestigd Rhino en het 7e paard is zaterdag gestorven en nog 4 hebben er koorts...
dat is niet fijn! zelf weet ik niet
ik zou zeggen je paard opsluiten als draver weggaat? maar dat is het probleem niet oplossen natuurlijk.
nu maar m'n huiswerk afmaken
morgen engels so jippie:')
bedankt
heb donderdag wel springles! Heel benieuwd, denk dat ik met Bowy ga, heb sinds ik hem weer rijdt pas 2 keer gesprongen

x_Kaat_x schreef:bah stom dat je paard over het hek springtdat is niet fijn! zelf weet ik niet
ik zou zeggen je paard opsluiten als draver weggaat? maar dat is het probleem niet oplossen natuurlijk.
Vandaag heeft Amigo een dagje rust en morgen gaan we weer aan het werknu maar m'n huiswerk afmaken
.