[HK]M2 debuut: wie nog meer??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:22

Uden is wel mooi om te starten :) maar ik start er eigenlijk nooit :P ik ga wel 2 x Zijtaart starten!

Ik zit wat zuidelijker, ik start meestal kring Helmond / Eindhoven...vanaf 1 oktober gaat kring Eindhoven met Kring Eersel/ De Kempen :)

Maar ik zag hier nog iemand uit Eindhoven! :D

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:40

Marielle_93 schreef:
Ik start overal weleens, Groningen, Friesland en Drenthe. Er zijn best wel wat leuke CH's straks natuurlijk. CH Marum is van mijn eigen vereniging en lekker dichtbij. Voor veel banen kan je in Sneek wel terecht, dat vind ik een mooi concours maar wel net iets uit de richting. Oosterwolde is ook mooi en Eext is ook groot. Kringwedstrijden is wel weer echt van Friesland dus die ken ik niet.

Zand vind ik ook wel fijn, dan is Warga erg mooi en Bakkeveen gaat komende zomer ook maandelijks dressuur op zand organiseren. En dan is er nog zoveel over wat iets kleiner is maar minstens zo leuk/gezellig als het al niet gezelliger is dan de mega concoursen soms..dus ga ik nog iemand tegenkomen van het zomer? ;)

Wij kunnen elkaar wel tegenkomen.. en Nibbit ook :)

Oosterwolde, Bakkeveen zijn ook plaatsen waar ik ook kom.
Bakkeveen op het zand, klinkt goed :)
Zal eens kijken.. als ze de rubrieken maar wat groter doen dan nu! 6 M1 combi's en de wedstrijd zit vol... :(

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:47

Zijtaart is denk ik op gras? of kun je 's winters ook starten?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:57

vur schreef:
Zijtaart is denk ik op gras? of kun je 's winters ook starten?

Nee is zand :) 2 proeven, klein gezellig concour met meestal een mooi gevulde ring!

M2 en het Z is tussen de witte hekjes, 21 april en 18 mei :-)

In de winter maar 1 of 2 x wedstrijd t/m het M2

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:04

Leuk, dan ga ik daar ook eens kijken. Bedankt voor de tip!

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:08

Tinkels schreef:
Zal eens kijken.. als ze de rubrieken maar wat groter doen dan nu! 6 M1 combi's en de wedstrijd zit vol... :(

Ja je start daar nu 2 proeven achter elkaar in de binnenbak, hoe ik het begrepen heb willen ze straks binnen losrijden en dan de buitenbakken voor de proeven gebruiken, dat zou dus automatisch meer ruimte moeten betekenen omdat je dan dus 2 'ringen' hebt.

JustMe1234

Re: M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:21

Ik ben de enige uit het westen dan zo te horen. Wij hebben hier weinig grote concoursen. Wel meerdere locaties die 2 of 3 binnenbakken hebben op zo'n 10 - 30 min rijden, dus 's winters kan je wel fijn binnen losrijden en starten. Hier ook vrijwel altijd 2 proeven starten overigens.
Ook in het outdoor seizoen op dezelfde afstand meerdere locaties waar je kan losrijden en starten op zand. Dus qua locaties niks te klagen hier in de buurt. Alleen grote concoursen zijn hier weinig te vinden. 's Winters sowieso niet, 's zomers ook maar weinig.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:56

Een meelezer hier meld me eigen ook ik kom uit het noorden dacht ik dus mer richting Rotterdam / Spijkenisse
vaak start ik op oudenhoorn , zwartewaal , tinte , simonshaven etc
overigens heb je hier in de buurt altijd dat er 2 proeven worden gestart

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:06

Zijtaart vind ik inderdaad ook wel fijn concours.

Ik ben morgen 19 weken maar merk dat ik niet meer zo lang kan doorzitten dus word een beetje lastig hihi.

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:09

Zijtaart.. klinkt grappig!

Wij hebben hier wel vaak grote outdoor concoursen. Leuk om te rijden :)

Pfff mijne heeft zoveel energie.. die doet dingen die ik niet wil... en is onuitputtelijk. Beetje lastig eigenlijk.
Wil ik de contra slangenvolte... doet ie overal een vliegende... ships... (enja ik houdt de stelling goed... probeer zo stil mogelijk te zitten etc.. )

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:14

Gefeliciteerd trouwens tinkels!
Fijn he van die iets te fanatieke meedenkende paarden he hihi. Maar als ze eenmaal netjes kunnen wachten is dat wel ontzettend lekker rijden

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 01:52

Listiglistje, volgens mij woon je dan niet zo gek ver van mij vandaan :)) ik ga deze maand 2x naar Uden toe!

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:10

dressuur518 schreef:
Niemand hier die in midden NL start?!

Jawel ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 09:16

Tinkels schreef:
Marielle_93 schreef:
Ik start overal weleens, Groningen, Friesland en Drenthe. Er zijn best wel wat leuke CH's straks natuurlijk. CH Marum is van mijn eigen vereniging en lekker dichtbij. Voor veel banen kan je in Sneek wel terecht, dat vind ik een mooi concours maar wel net iets uit de richting. Oosterwolde is ook mooi en Eext is ook groot. Kringwedstrijden is wel weer echt van Friesland dus die ken ik niet.

Zand vind ik ook wel fijn, dan is Warga erg mooi en Bakkeveen gaat komende zomer ook maandelijks dressuur op zand organiseren. En dan is er nog zoveel over wat iets kleiner is maar minstens zo leuk/gezellig als het al niet gezelliger is dan de mega concoursen soms..dus ga ik nog iemand tegenkomen van het zomer? ;)

Wij kunnen elkaar wel tegenkomen.. en Nibbit ook :)

Misschien dat ik ook eens julie kant van de dijk op kom!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:04

Wat een drukte hier ineens! Voor degenen met wp: gefeliciteerd!

Ik start in het noorden, Groningen, Norg, Veendam, Tolbert. Ongeveer alles in een straal van 30/40 km van Groningen :) Alleen Oostwold niet meer, dat vind ik zo'n verschrikkelijke locatie. Gelukkig zijn er inmiddels veel meer locaties die twee proeven hebben, dus daarvoor hoef ik gelukkig ook niet meer naar oostwold. Ben 1 x in Bakkeveen geweest, twee winters geleden. Op zich prima locatie maar wel erg veel friezen O:)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:14

Dan komen wij elkaar deze maand in Uden twee keer tegen Amiigo. :j Ik zal eens proberen op te letten of ik je zie. :D Meestal heb ik nl nogal mijn oogkleppen op als ik rij.

Dan moet je nog even Pitbullgup. Wordt het je eerste? Jammer dat het rijden al moeilijker wordt toch?

We zitten aardig verspreid zo te lezen. Noorderlingen, zuidelingen, westerlingen en nu nog oosterlingen?

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:15

Haha leuk vur :))
Ik rijd alleen bij de pony's, zaterdag is pony's zondag paarden & die week ervoor zondag pony's.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:19

Nee dit is de 2e... Maar ik rij voorlopig thuis nog wel lekker door hoor vorige keer ook tot de 30 weken vol gehouden dus gewoon wat minder door zitten ;)

Als ik het goed heb start amiigo tussen de pony's dus kom je ze nog niet tegen hihi
Edit: haha je hebt zelf al gereageerd Anne :Y)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 13:51

Zaterdag pony's? Ook paarden dan, want ik moet ook zaterdag en het is echt een paard. Tja, hoe dan ook, dan zullen we elkaar niet tegenkomen. Moet je snel naar de paarden overgaan. :D

Gelukkig kun je dus wel een tijdje doorrijden Pitbullgup, want anders moet je het rijden wel erg lang missen.

oneiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 16:17

listiglistje schreef:
Maar ik zag hier nog iemand uit Eindhoven! :D

Ik denk zomaar dat je mij bedoeld, listiglistje?! :)

Ik woon in Eindhoven idd. Mijn paard staat in Hoogeloon en ik ben lid van de vereniging in Hapert dus komen wij uit voor Kring Eersel de Kempen. Zo logisch allemaal! :')

Ik ben idd benieuwd wat de herstructurering allemaal gaat brengen. Hopelijk meer mooie grote concoursen.

Zijtaart klinkt goed. Eens kijken of dat in de planning past. Selectiewedstrijden zijn nog niet bekend helaas.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 16:21

Het is zo goed als definitief dat Kring Eindhoven en kring Eersel/De Kempen samen gaan + Best (voorheen kring Oirschot)

Maar pas per 1 oktober 2014

oneiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 16:26

Hebben jullie de bijeenkomst al gehad? Wij worden namelijk volgende week pas bijgepraat. Nu ben ik toevallig JRB van onze kring dus zit ik nog wel eens bij de kringvergaderingen. Ik heb dus al een en ander van de info meegekregen.

Ik denk dat we een hele mooie nieuwe kring gaan krijgen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 16:32

oneiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:00

Ja, die versie heb ik idd ook al gezien tijdens de laatste kringvergadering.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:31

Hier ook kringvergadering :j 4 feb dacht ik.

Vur, klopt! T Z is volgens mij op zaterdag aansluitend op de pony's :)