Ik zit wat zuidelijker, ik start meestal kring Helmond / Eindhoven...vanaf 1 oktober gaat kring Eindhoven met Kring Eersel/ De Kempen

Maar ik zag hier nog iemand uit Eindhoven!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marielle_93 schreef:Ik start overal weleens, Groningen, Friesland en Drenthe. Er zijn best wel wat leuke CH's straks natuurlijk. CH Marum is van mijn eigen vereniging en lekker dichtbij. Voor veel banen kan je in Sneek wel terecht, dat vind ik een mooi concours maar wel net iets uit de richting. Oosterwolde is ook mooi en Eext is ook groot. Kringwedstrijden is wel weer echt van Friesland dus die ken ik niet.
Zand vind ik ook wel fijn, dan is Warga erg mooi en Bakkeveen gaat komende zomer ook maandelijks dressuur op zand organiseren. En dan is er nog zoveel over wat iets kleiner is maar minstens zo leuk/gezellig als het al niet gezelliger is dan de mega concoursen soms..dus ga ik nog iemand tegenkomen van het zomer?
Tinkels schreef:Oosterwolde, Bakkeveen zijn ook plaatsen waar ik ook kom.
Bakkeveen op het zand, klinkt goed
Zal eens kijken.. als ze de rubrieken maar wat groter doen dan nu! 6 M1 combi's en de wedstrijd zit vol...
Tinkels schreef:Marielle_93 schreef:Ik start overal weleens, Groningen, Friesland en Drenthe. Er zijn best wel wat leuke CH's straks natuurlijk. CH Marum is van mijn eigen vereniging en lekker dichtbij. Voor veel banen kan je in Sneek wel terecht, dat vind ik een mooi concours maar wel net iets uit de richting. Oosterwolde is ook mooi en Eext is ook groot. Kringwedstrijden is wel weer echt van Friesland dus die ken ik niet.
Zand vind ik ook wel fijn, dan is Warga erg mooi en Bakkeveen gaat komende zomer ook maandelijks dressuur op zand organiseren. En dan is er nog zoveel over wat iets kleiner is maar minstens zo leuk/gezellig als het al niet gezelliger is dan de mega concoursen soms..dus ga ik nog iemand tegenkomen van het zomer?
Wij kunnen elkaar wel tegenkomen.. en Nibbit ook
Oosterwolde, Bakkeveen zijn ook plaatsen waar ik ook kom.
Bakkeveen op het zand, klinkt goed
Zal eens kijken.. als ze de rubrieken maar wat groter doen dan nu! 6 M1 combi's en de wedstrijd zit vol...
listiglistje schreef:Maar ik zag hier nog iemand uit Eindhoven!