Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! 
Sharonaa_ schreef:alle winstpunt en prijzen rijders van dit weekend gefeliciteerd!
Bizar he Nicky, hoe verschillend jury's zijn, kun je geen pijl op trekken. Het jammere altijd is dat als je zelf fijn denkt te hebben gereden en je krijgt ineens van die lage punten. Maargoed het zal allemaal wel zo zijn en het is natuurlijk een jury sport.
Wel vind ik dat het een beetje op een lijn moet blijven, sommige jury's zijn zo mild en gooien met punten en anderen juist heel streng.

josje4 schreef:Super nynke!
Gefeliciteerd met je winstpuntNicky!
Heb je de proef ook op film?
Soms helpt het om hem terug te kijken en je protocol er bij te houden.

dressuur518 schreef:Ik heb m gestuurd! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, mijn punten zijn sinds ik naar de M1 ben gegaan namelijk niet zo heel spectaculair, wat ik best jammer vind maar ook wel snap aan gezien ik niet helemaal fijn zit en m`n pony nog een stuk meer op het achterbeen mag, ook is de proef soms niet helemaal netjes.....
Nog zat om aan te werken dus!
Ach ik zet hem anders ook wel even in dit topic, eerste durfde ik dat niet, maar goed voor de meelezers onder ons, dan weten jullie ook waar ik het over heb--> http://www.youtube.com/watch?v=hmqYvuRZBTY
) en jaag je het paard niet over het achterbeen waardoor het paard juist minder gebruik maakt van het achterbeen.
Citaat:Eerst gewoon naar je basistempo --> dan weer terug --> halt houden --> achterwaarts --> middendraf --> weer zo veel mogelijk terug in draf --> basistempo --> weer terug --> middendraf --> weer terug --> uitgestrekte draf.