Ja dat viel mij net ook op Aniek.
Vandaag krijg ik hopelijk een nieuw zadel dan kunnen wij ook weer los
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:D:D 10 oktober de eerste indoor! 
Gaat elke dag weer beter dus ben echt benieuwd hoe het gaat zondag! Instructrice gaat mee dus denkt dat het wel goed gaat komen

Dus ben benieuwd!
weer een puntje gepakt. 
Ik start 2x per maand dus nog 6 keer starten.
Vanavond les in een vreemde binnenbak. Weer een
En 5 oktober hebben we ons eerste oefenspringwedstrijdje op de planning staan. Heb pas 3 keer met m'n paard gesprongen (waren ook mijn eerste keren in heel m'n leven) dus ben benieuwd
Ga het maar gewoon doen, paard vindt het tenslotte heeeeelemaal geweldig dus 40 cm moet lukken
dat kostte me helaas de eerste plaats..
Je ging naar huis met 'bijna wel iets' 

Heb deze maand de 12e en de 26e wedstrijden staan, en wil meteen over zodra het kan. Mocht het lukken de 12e dan moet ik dus even met m'n instructrice overleggen of we de 26e gelijk al L1 gaan. Paard kan het wel maar ik ben een onervaren wedstrijdruiter (dit paard is m'n eerste wedstrijdpaard) en heb dus ook nog nooit een L1 proef doorgereden (ook thuis niet). Maar als we het deze maand niet redden/niet gaan doen dan wordt het zeker in november wel
In de les zijn we wel al bezig met L1 onderdelen en dat gaat allemaal prima.
Wat leuk dat je wedstrijden zo goed gaan.
voor we begonnen met starten ben ik twee keer met hem op pad geweest dus ik wist wat ik kon verwachten. Hij kan wel wat kijkerig zijn op hoeken maar zolang je er gewoon aan blijft rijden dan doet ie het voor je. Ik kan nog wel pagina's vol praten over Cadiz haha
Kreeg een tijdje terug als enige een 7 terwijl de rest allemaal een 8 had, maar toen was de jury echt een heel oud vrouwtje dus ik denk dat ze m'n strass overal niet waardeerde ofzo
Ik heb overal glitterssss
Ik kom van veel verder maar het gaat steeds beter!
) ervan gaan bakken! 
Spannend je eerste springwedstrijdje? Dat doe ik je nog niet niet haha