ponyparadijs schreef:Moet je wel 2 daagse wedstrijden willen uitschrijven nibbit. Ik moet er niet aan denken dat ik ook nog eens 12x per jaar 2 daagse dressuur wedstrijden heb.
Dat hoeft ook niet in hetzelfde weelkend he
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leonie_M schreef:Voor de komende maanden is er niet zoveel hoor. Of ik kan ze niet vinden. Outdoor heb ik nog niet naar gekeken
Citaat:De KNHS wil gaan inbrengen dat per 1 april 2013 het rijden van 2 proeven bij dezelfde jury niet meer mag.
Dat houdt in dat of de 2de proef niet voor promotie wordt gereden. Of dat wij als vereniging verplicht zijn de 2de proef bij een ander jury lid te laten verrijden.
Dat zou op 2 manieren kunnen.
A. ik laat jullie allemaal 1 proef starten en vervolgens na de jury wissel (4 uur later) de tweede proef bij een ander jurylid.
B. Ik laat 2 jury leden gelijkertijd komen. Laar jury 1 de eerste 3-4 combinaties jureren en daarna gaat jury 2 de eerst 3-4 combinatie jureren. Dat betekend voor ons dubbele jury kosten in 1 tijdvak en dus voor jullie dat de wedstrijden een stuk duurder worden.
Laten we dit tegen gaan en deze petitie teken om te zorgen dat we wedstrijden kunnen draaien zoals we dat nu ook doen!
https://petities.nl/petitie/laat-het-st ... jk-blijven
Citaat:De KNHS wil gaan inbrengen dat per 1 april 2013 het rijden van 2 proeven bij dezelfde jury niet meer mag.
Dat houdt in dat tijdens de wedstrijden met 1 baan of de 2de proef niet voor promotie wordt verreden. Of dat wij als vereniging verplicht zijn de 2de proef bij een ander jury lid te laten verrijden.
Dat zou op 2 manieren kunnen.
A. ik laat jullie allemaal 1 proef starten en vervolgens na de jury wissel (4 uur later) de tweede proef bij een ander jurylid.
B. Ik laat 2 jury leden gelijkertijd komen. Laar jury 1 de eerste 3-4 combinaties jureren en daarna gaat jury 2 de eerst 3-4 combinatie jureren. Dat betekend voor ons dubbele jury kosten in 1 tijdvak en dus voor jullie dat de wedstrijden een stuk duurder worden.
Laten we dit tegen gaan en deze petitie teken om te zorgen dat we wedstrijden kunnen draaien zoals we dat nu ook doen!
https://petities.nl/petitie/laat-het-st ... jk-blijven