Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vandaar dat ik nu ook ga springen, veel leuker en dat kunnen we ook veel beter! 
Moest ik parcours lopen, en dat vind ik altijd fijner om met iemand samen te doen, maar moeders stond rustig een broodje te eten. Dus toen moest m'n vader pony even vasthouden, gaat ie toch een drama staan te maken daar. Echt hopeloos..
. 
marjolein_el schreef:Haha jij komt zeker ook uit zo'n echte paardenfamilie?
Ik dus totaal niet.. ging vandaag alleen met m'n ouders. Nou dat was gelijk voor het laatst.Moest ik parcours lopen, en dat vind ik altijd fijner om met iemand samen te doen, maar moeders stond rustig een broodje te eten. Dus toen moest m'n vader pony even vasthouden, gaat ie toch een drama staan te maken daar. Echt hopeloos..
nicky_rilana schreef:marjolein_el schreef:Haha jij komt zeker ook uit zo'n echte paardenfamilie?
Ik dus totaal niet.. ging vandaag alleen met m'n ouders. Nou dat was gelijk voor het laatst.Moest ik parcours lopen, en dat vind ik altijd fijner om met iemand samen te doen, maar moeders stond rustig een broodje te eten. Dus toen moest m'n vader pony even vasthouden, gaat ie toch een drama staan te maken daar. Echt hopeloos..
nee helemaal niet, maar ik heb mijn pony thuis staan en ons pap en mam dachten dat dat niet zo duur was als je pony thuis stond. en zo is dat verder gegaan. mijn moeder gaat altijd mee, maar die vind mijn paard een beetje eng. nu kan ik nog niet zelf op stappen, dus geeft ze mij een voetje, maar mijn paard ging gek doen terwijl ik mijn beugels nog niet in had en toen vloog ik er bijna af. dan wordt ik boos op haar en zeg dat ze hem gewoon vast moet houden dan is er gewoon niks aan de hand