B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:19

nee typ daar rechts maar een helvoirt in en dan de 1na laaste van de uitslagen dat is onze selectie

marjolein_el

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:21

Ohja dat zijn er inderdaad veel meer dan bij ons! Hier bij wedstrijdjes in het dorp (dressuur dan) moet ik meestal tegen 3 combinaties. En bij grotere concoursen dan tegen max. 20. Met springen is het wel wat meer, vandaag waren er bij de B pony's iets van 10 à 15 volgens mij.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:22

oow nee op een gewone wedstrijd springen er bij ons al een stuk of 20, ik de B dressuur bij de paarden waren er 2 ringen van 22 ongeveer

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:24

haha erg groot verschil ja, voor ons is rond de 20 starts normaal :=

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:25

Jeeeutje dat is echt stukken meer dan bij ons ja! Nou beter want anders had ik sowieso nooit op de regiokamp. gekomen. :') Kan dit jaar helaas niet heen.. ouders hebben nét bedacht om die dag op vakantie te gaan.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:26

oow maar die 2x 22 is wel selectie

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:26

nee bij ons moet je je echt wel selecteren,

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:27

Ah oké. :j heb je voor springen ook selectie bij jullie?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:28

ja overal voor behalve 6 tal en 4 tal M in het 4tal L ook

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:29

jep, ook daar zijn er veel starts ;)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:32

Hee!

Gefeliciteerd met jullie wp's en leuke foto's!
Vanochtend wedstrijd gehad in Dwingeloo. Dit resulteerde in 184 en 188 punten. De 2e proef ook nog een 4e prijs!!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:33

gefeliciteerd!! :D

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:37

gefeliciteerd

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:37

Hier vandaag nog geen winstpunten kunnen scoren. Maar wat was ik trots op haar. Ze vond het reuze spannend. Maar deed zo haar best. Eerste proef sprong ze 2 keer verkeerd aan in de rechtergalop. De derde keer was goed. Tweede proef was erg slingerend, maar zaten ook leuke stukjes in.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:40

oow fijn dat het toch best goed ging

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:40

nicky_rilana schreef:
oow fijn dat het toch best goed ging

+1

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:43

Wat gaan jullie allemaal hard zeg, ik heb vorig jaar in iets van 10 wedstrijden 2 wpen weten te halen. :') Vandaar dat ik nu ook ga springen, veel leuker en dat kunnen we ook veel beter!

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:44

haha, ik rij al van af mijn 8e wedstrijd en ik weet ongeveer wel wat de jury wil zien, en ik als ik de jury aan kijk kan ik ook ongeveer wel zeggen wat ze willen zien dat is altijd fijn

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:47

Haha jij komt zeker ook uit zo'n echte paardenfamilie?

Ik dus totaal niet.. ging vandaag alleen met m'n ouders. Nou dat was gelijk voor het laatst. :+ Moest ik parcours lopen, en dat vind ik altijd fijner om met iemand samen te doen, maar moeders stond rustig een broodje te eten. Dus toen moest m'n vader pony even vasthouden, gaat ie toch een drama staan te maken daar. Echt hopeloos..

ellissofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:49

@frieswytske knap dat je er toch goed naar terug kan kijken! ik zie zoveel mensen negatief reageren in mijn omgeving als ze geen winstpunt hebben.

@marjolein_el Hahah hier hetzelfde, iedereen hier haalt winstpunten en ik ben maar aan het hopen dat er goede stukjes in mijn B-debuut gaan zitten. Die heb ik waarschijnlijk 2 juni, als papa mij naar de wedstrijd kan rijden :).

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:54

marjolein_el schreef:

Ik dus totaal niet.. ging vandaag alleen met m'n ouders. Nou dat was gelijk voor het laatst. :+ Moest ik parcours lopen, en dat vind ik altijd fijner om met iemand samen te doen, maar moeders stond rustig een broodje te eten. Dus toen moest m'n vader pony even vasthouden, gaat ie toch een drama staan te maken daar. Echt hopeloos..

nee helemaal niet, maar ik heb mijn pony thuis staan en ons pap en mam dachten dat dat niet zo duur was als je pony thuis stond. en zo is dat verder gegaan. mijn moeder gaat altijd mee, maar die vind mijn paard een beetje eng. nu kan ik nog niet zelf op stappen, dus geeft ze mij een voetje, maar mijn paard ging gek doen terwijl ik mijn beugels nog niet in had en toen vloog ik er bijna af. dan wordt ik boos op haar en zeg dat ze hem gewoon vast moet houden dan is er gewoon niks aan de hand

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:59

@ ellissofie Wist toen ik de baan uitwas al dat het geen winstpunten waren. Maar natuurlijk hoop je er wel op. Paard is nog jong en moet nog heel veel leren. Als ik er straks echt aan kan gaan rijden, dan komen de punten vanzelf wel. Mag, als ik wil, zo overstappen naar de L1 of L2.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:32

nicky_rilana schreef:
marjolein_el schreef:

nee helemaal niet, maar ik heb mijn pony thuis staan en ons pap en mam dachten dat dat niet zo duur was als je pony thuis stond. en zo is dat verder gegaan. mijn moeder gaat altijd mee, maar die vind mijn paard een beetje eng. nu kan ik nog niet zelf op stappen, dus geeft ze mij een voetje, maar mijn paard ging gek doen terwijl ik mijn beugels nog niet in had en toen vloog ik er bijna af. dan wordt ik boos op haar en zeg dat ze hem gewoon vast moet houden dan is er gewoon niks aan de hand

Haha oké, wel knap dat je het zo ver hebt geschopt met je pony dan! :D

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:43

nou ik had eerst een a pony en dat ging niet zo goed. toen snel een B gekocht van 20 jaar die super braaf was en dat ging ook beter maar die pony was gewoon niet meer voorwaarts dus daar heb ik maar L2 mee gereden. toen heb ik een kleine D gekregen de M sprong en M dresuurde, zodat ik er nog veel van leerde. maar die pony was niet heel apart. ondertussen ben ik een andere D pony gaan rijden. en toen moest ik een beetje gaan kiezen en heb ik mijn eigen pony verkocht en heb ik met die ander door gereden, en daar heb ik Z1 mee gedressuurt en L gesprongen, maar die pony kon echt heel goed springen maar die was echt heel heet en sterk als ze moest springen dus ik drufde niet over naar het M. toen vond mijn lesgeefter een leuk paard voor mij en die hebben mijn ouders en ik samen gekocht en toen moest ik stoppen met die pony

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:03

Janine, gefeliciteerd. Bij mij gaat het denk ik niet zo snel met de punten haha :)

Frieswytske, fijn dat het goed ging. Volgende keer beter ! Wanneer staat je volgende wedstrijd?