Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loetie84 schreef:Het is nogal offtopic, niet?
Koekje_ schreef:PercyLeen schreef:Ik heb net ook weer een rondje gereden. Ik moest als laatste starten en de winnaars werden al bekend gemaakt terwijl ik de baan nog in moestOneerlijk het nieuwe jureren? Welnee!
Riepen ze niet gewoon om wie zich gereed moesten houden voorde prijsuitreiking?
Loetie84 schreef:Koekje_ schreef:
Riepen ze niet gewoon om wie zich gereed moesten houden voorde prijsuitreiking?
Hoe dan ook, het is gewoon ASO! Echt hier breekt mijn klomp van hoor.... Misschien kun je het melden bij de KNHS.
Koekje_ schreef:Maar even een vraagje..
Waren jullie het met de oude regeling wel vaker met de punten eens? Want ik kan me tegenwoordig ook echt verbazen over de punten die gegeven worden, maar dat deed ik met die oude regeling ook. Dan kon ik er ook vaak met m'n kop niet bij waarom de 1 veel hoger kreeg dan een ander. Of zit de frustratie hem in de winstpunten? Dat je die niet meer zo snel bij elkaar rijdt. Of is het de combinatie? Dat je vroeger met mindere punten in ieder geval nog 2 winstpunten had dus misschien alsnog tevreden was. En nu met gelijke punten misschien 0 of 1 winstpunt hebt dus niet tevreden bent?
Sannnn schreef:Ik heb net voor de 2e keer met de nieuwe B jurering gereden en ook de klasses gekeken. Had hiervoor poos geen B meer gereden, maar ik kon me heel erg vinden in de gegeven punten. Eindelijk wordt je eens 'afgestraft' met een braaf paard en geen oog voor afstanden. Natuurlijk heb je uitzonderingen, maar over het algemeen werd er erg eerlijk gejureerd.
Als je gewoon in een fatsoenlijk ritme rijd en laat zien dat je afstanden (probeert) te rijden kom je al een heel eind. Viel me wel op dat degenen die weinig punten hebben er overzeuren, zeg niet dat hier zo is. Ook neemt dat niet weg dat ik het eerlijker zou vinden als 1 wp met stijl te halen is en de andere als je foutloos bent. Geef je iedereen een kans om verder te komen. Al kunnen veel die hard lopen te schreeuwen hun energie misschien beter aan hun rijvermogen besteden.