Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:37

Ik ben geselecteerd om die nieuwe kalender te testte maar wat een onding :'). Hij geeft de hele tijd aan dat die niks kan vinden.

Edit: Grapje! Ik maakte zelf een foutje. Hij werkt super _/-\o_

Equimotion

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:43

Volgens mij is iedereen van wie ze een mailadres in het bestand hebben geselecteerd om te testen :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:46

Denk het ook maar wat geeft het. Zo krijgen ze wel een goed beeld.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 10:27

Mijn setje van 16 gaat zo retour, nu mogen ze wel komen met het nieuwe systeem :D

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:04

fijn trouwens dat je ze retour kunt sturen. Heb net even gekeken, heb jammer genoeg al wel de set van 32 aangebroken, maar heb er nog ruim 16 over, die gaan dus mooi retour! Kan dat nu trouwens al of moeten we het officële bericht afwachten dat ze afgeschaft gaan worden?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:27

Ik zou nog maar even afwachten met terugsturen, wie weet hoe alng het nog gaat duren!
Plan is nog niet eens goedgekeurd.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 07:21

dat is wel heel fijn dat je ze retour kan sturen! Super!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 09:34

ik zou idd ook niet alles terug gaan sturen; het voorstel word pas 1 okt voorgesteld en moet nog goedgekeurd worden dus laten we niet met zijn allen gaan panieken en terug gaan sturen voordat je straks weer nieuwe moet gaan bestellen

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 12:09

Nieuwe kalender is goed idd!
Maar gaan de inschrijfkosten per wedstrijd ook omhoog? Vast wel? Ben je straks duurder uit dan coupons!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 12:11

Waarom zouden de inschrijfkosten van de wedstrijden omhoog gaan?
Wij als vereniging maken niet meer kosten als er zonder coupons wordt gestart. Tenminste als de KNHS niet per start wat gaat berekenen natuurlijk!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 12:53

Dat doet de KNHS toch al? Per een bepaalde hoeveelheid coupons, moet de vereniging een bepaalde afdracht betalen, je zou zeggen dat die straks wel naar beneden kan,omdat er geen coupons meer verwerkt hoeven te worden.

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:45

Omdat we wedstrijden dan zelf iets uit moeten printen, kost papier en inkt?

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:26

Er zal best een overgangssituatie komen. En dat gedoe met coupons en papiertjes opsturen (die eigenlijk niet in een envelop passen en je dus moet vouwen) vind ik echt zó achterhaald...

In deze tijd ben je echt een dinosaurus als je nog niet digitaal bent, dus daarom een goede ontwikkeling. Wat mij betreft mogen ze het nog verder doortrekken en ook het jurycommentaar digitaal aanleveren. Dan hoef je niet altijd zo lang te wachten op je coupons en kun je naar huis na je proef. Ik heb eens 1,5 uur moeten wachten op de uitslag: te zot voor woorden !
Als je dit koppelen aan je account bij het KNHS, wat je toch moet hebben als je lid bent van de club :D , dan kunnen ze die wedstrijdgegevens wellicht ook koppelen aan je account. Dus vanuit thuis je jurycommentaar terug kunnen lezen.
Andere disciplines van sport werken al jaren met digitaal verwerken van standen en uitslagen dus dat gaat hier ook vast lukken.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:51

Moska schreef:
Dat doet de KNHS toch al? Per een bepaalde hoeveelheid coupons, moet de vereniging een bepaalde afdracht betalen, je zou zeggen dat die straks wel naar beneden kan,omdat er geen coupons meer verwerkt hoeven te worden.

Dat is het aantal starts. Maar dat is nu ook al. En als dat niet veranderd zal het startgeld wel gelijk blijven. Bij ons in ieder geval wel.

BonnieBalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:18

Ik vind het wel een goed idee! Zal wel even duren om het om te gooien alleen en ook hadden ze het weleens eerder mogen aangeven, gelukkig kom ik wel aardig uit waarschijnlijk.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:38

_Marinke_ schreef:
me overigens wel een super systeem! Wou volgend jaar beginnen met starten met mijn jonkie (mits die het gewoon goed oppakt e.d.), hou dus alle nieuwe veranderingen even goed bij nu. :j Start momenteel met niks dus geen gedoe met coupons over e.d. :)

Ik heb hetzelfde als jij, ik wil ook volgend jaar beginnen met starten met mijn jonkie.
Precies wanneer het nieuwe systeem ingaat dus, wel lekker makkelijk. :D

Ben nu nog wel het oude systeem gewend met mijn pony waar ik tot vorig jaar mee startte.
Maar de overgang zal voor mij wel niet lastig zijn, ben nu toch niet actief wedstrijdrijder.

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:41

ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, vooral bij een grote wedstrijd, bij elke jury een laptop?
en waar word het commentaar dan opgeschreven?
en als het secretariaat alles ook nog moet uitprinten, loopt dat natuurlijk ook hoog op in de kosten en duurt alles veel langer..

jammerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:46

PinkyPie schreef:
Er zal best een overgangssituatie komen. En dat gedoe met coupons en papiertjes opsturen (die eigenlijk niet in een envelop passen en je dus moet vouwen) vind ik echt zó achterhaald...

In deze tijd ben je echt een dinosaurus als je nog niet digitaal bent, dus daarom een goede ontwikkeling. Wat mij betreft mogen ze het nog verder doortrekken en ook het jurycommentaar digitaal aanleveren. Dan hoef je niet altijd zo lang te wachten op je coupons en kun je naar huis na je proef. Ik heb eens 1,5 uur moeten wachten op de uitslag: te zot voor woorden !
Als je dit koppelen aan je account bij het KNHS, wat je toch moet hebben als je lid bent van de club :D , dan kunnen ze die wedstrijdgegevens wellicht ook koppelen aan je account. Dus vanuit thuis je jurycommentaar terug kunnen lezen.
Andere disciplines van sport werken al jaren met digitaal verwerken van standen en uitslagen dus dat gaat hier ook vast lukken.

AMEN _/-\o_

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:35

Moska schreef:
fijn trouwens dat je ze retour kunt sturen. Heb net even gekeken, heb jammer genoeg al wel de set van 32 aangebroken, maar heb er nog ruim 16 over, die gaan dus mooi retour! Kan dat nu trouwens al of moeten we het officële bericht afwachten dat ze afgeschaft gaan worden?

Ik heb de knhs net een mail gestuurd of je dan ook een set van 6 mag terugsturen

Ik heb er nog 30 aaneengesloten en 4 losse op voorraad. En er zijn er ook
nog 6 in omloop van afgelaste wedstrijden.

Ben benieuwd.

En nu achter die in omloop zijnde coupons aan

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:52

ik heb er 6 nodig voor 1 oktober eigenlijk maar dat gaat natuurlijk niet... Dan anders maar 16 bestellen..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:19

CasanovaLY schreef:
Ben ook uitgekozen om het programma te bekijken en uit te proberen.... maar hij werkt wel maar ik kan dus helemaal niet naar beneden scrollen.... heel raar :\
dus ik kan alleen maar het bovenste gedeelte invullen.... het ziet er wel goed uit allemaal, maar omdat ik dus niet naar beneden kan scrollen heb ik er nu geen bal aan :\

heb jij ook de toelichting gelezen dan ?? mbt de capaciteit van je internet, want dat moet wel aardig omhoog wil het helemaal goed zijn. Bij mij werkte het top. Ik zou echter ook graag willen kunnen zoeken op twee proeven starten dus dat heb ik gemaild en meer variatie in de kilomters bij afstand.

tiffenyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:00

dus als ik het goed begrijp draait de organiserende vereniging de coupons uit ? of stuurt de knhs de coupons naar de vereneging die de wedstrijd organiseerd ?.
ze hebben een paar jaar terug ook al een test gedaan met digitaal jureren zou dat er dan straks ook vlot toegepast worden? vind trouwens wel dat het handiger is digitaal .

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:29

Bianca wat me ook opviel is dat degene die als wedstrijdsecretaresse bij hun bekend staat, ook bij iedere wedstrijd als contactpersoon staat.
Dat klopt vast niet altijd, tenminste, bij onze vereninging niet ;)

PinkyPie, 1,5 uur wachten is hier helaas doodnormaal...
Kom maar op met de digitalisering
In Blankenham is volgend weekend een test; gelijk je punten via sms :j Ben benieuwd hoe dat werkt.
(maar imo kan de schrijfster of jury dan ook je punten door het raampje roepen..:+ wachten op de coupon blijft :P )

jammerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:17

bianca1980 schreef:
CasanovaLY schreef:
Ben ook uitgekozen om het programma te bekijken en uit te proberen.... maar hij werkt wel maar ik kan dus helemaal niet naar beneden scrollen.... heel raar :\
dus ik kan alleen maar het bovenste gedeelte invullen.... het ziet er wel goed uit allemaal, maar omdat ik dus niet naar beneden kan scrollen heb ik er nu geen bal aan :\

heb jij ook de toelichting gelezen dan ?? mbt de capaciteit van je internet, want dat moet wel aardig omhoog wil het helemaal goed zijn. Bij mij werkte het top. Ik zou echter ook graag willen kunnen zoeken op twee proeven starten dus dat heb ik gemaild en meer variatie in de kilomters bij afstand.

Ik had het wel handig gevonden als je kon zoeken op kring (wedstrijden).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:44

JAMMERR @ als je op en aanmerkingen hebt kun je emailen HE!!! ;) dus ik zou zeggen maak daar nu gebruik van nu kunnen ze het nog meenemen.