Edit: Grapje! Ik maakte zelf een foutje. Hij werkt super

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moska schreef:Dat doet de KNHS toch al? Per een bepaalde hoeveelheid coupons, moet de vereniging een bepaalde afdracht betalen, je zou zeggen dat die straks wel naar beneden kan,omdat er geen coupons meer verwerkt hoeven te worden.
_Marinke_ schreef:me overigens wel een super systeem! Wou volgend jaar beginnen met starten met mijn jonkie (mits die het gewoon goed oppakt e.d.), hou dus alle nieuwe veranderingen even goed bij nu.Start momenteel met niks dus geen gedoe met coupons over e.d.
PinkyPie schreef:Er zal best een overgangssituatie komen. En dat gedoe met coupons en papiertjes opsturen (die eigenlijk niet in een envelop passen en je dus moet vouwen) vind ik echt zó achterhaald...
In deze tijd ben je echt een dinosaurus als je nog niet digitaal bent, dus daarom een goede ontwikkeling. Wat mij betreft mogen ze het nog verder doortrekken en ook het jurycommentaar digitaal aanleveren. Dan hoef je niet altijd zo lang te wachten op je coupons en kun je naar huis na je proef. Ik heb eens 1,5 uur moeten wachten op de uitslag: te zot voor woorden !
Als je dit koppelen aan je account bij het KNHS, wat je toch moet hebben als je lid bent van de club, dan kunnen ze die wedstrijdgegevens wellicht ook koppelen aan je account. Dus vanuit thuis je jurycommentaar terug kunnen lezen.
Andere disciplines van sport werken al jaren met digitaal verwerken van standen en uitslagen dus dat gaat hier ook vast lukken.
Moska schreef:fijn trouwens dat je ze retour kunt sturen. Heb net even gekeken, heb jammer genoeg al wel de set van 32 aangebroken, maar heb er nog ruim 16 over, die gaan dus mooi retour! Kan dat nu trouwens al of moeten we het officële bericht afwachten dat ze afgeschaft gaan worden?
CasanovaLY schreef:Ben ook uitgekozen om het programma te bekijken en uit te proberen.... maar hij werkt wel maar ik kan dus helemaal niet naar beneden scrollen.... heel raar![]()
dus ik kan alleen maar het bovenste gedeelte invullen.... het ziet er wel goed uit allemaal, maar omdat ik dus niet naar beneden kan scrollen heb ik er nu geen bal aan
bianca1980 schreef:CasanovaLY schreef:Ben ook uitgekozen om het programma te bekijken en uit te proberen.... maar hij werkt wel maar ik kan dus helemaal niet naar beneden scrollen.... heel raar![]()
dus ik kan alleen maar het bovenste gedeelte invullen.... het ziet er wel goed uit allemaal, maar omdat ik dus niet naar beneden kan scrollen heb ik er nu geen bal aan
heb jij ook de toelichting gelezen dan ?? mbt de capaciteit van je internet, want dat moet wel aardig omhoog wil het helemaal goed zijn. Bij mij werkte het top. Ik zou echter ook graag willen kunnen zoeken op twee proeven starten dus dat heb ik gemaild en meer variatie in de kilomters bij afstand.