Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:13

Het was geen blooper van mijzelf, maar ik moest schrijven bij de jury.
We zaten aan een tafel bij de A
Het was een 20x60 bak.
Dat meisje wat moest rijden, reed volgens mij voor het eerst wedstrijd en ze begind haar proefje en maakt gebruik van de hele bak, ipv dat ze dus tussen de bordjes rijd rijd zo de 20x40 baan uit

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 15:24

Ik kan je de mijne pas vertellen in augustus :9

TheFreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:00

Mijn B springpony vroeger werd altijd helemaal gek als ik de tweede keer moest rijden. (barrage dus) Hij wist gewoon dat het nu op tijd was leek wel. Mijn vader moest haar dan met beide teugels stevig vasthouden en als de vorige combinatie eruit was loslaten. Dan ging er altijd in volle vaart vandoor maar na het binnenkomen had ik weer de controle. Nu moest ik dus altijd zorgen dat er niemand bij de ingang stond omdat ze alsnog gewoon doorliep. Op een gegeven moment wist iedereen wel dat ze niet meer bij de ingang moesten staan als ik barrage moest rijden. :Y) Ik ben met haar een keer ver weg op wedstrijd gegaan waar niemand ons kende. Dus ik weer foutloos en mocht barrage rijden. Bij de ingang stond niemand dus dat was mooi alleen de ringmeester stond aan de zijkant. Maar net op het moment dat me pony werd losgelaten ging die ringmeester opeens voor de ingang staan maarja ze was niet meer te stoppen. Dus in volle galop de ringmeester omvergereden. Hij had niks maar hij kon niet opstaan omdat hij atrose had. Hadden ze hem overeind moeten zetten. Heb later toch nog wel sorry gezegt. :+

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 12:01

Wat een leuke bloopers staan hier in zeg. :D _O-

Alleen ik heb vrijdag m'n eerste wedstrijd dus heb nu natuurlijk allemaal bloopers in m'n hoofd die ook mij kunnen overkomen :P O:)

Ellen_Toko8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 15:55

kainda schreef:
Kennis van ons gaat op concours.
Komen daar aan, willen de pony van de trailer halen...
Openen de trailer????????? Geen pony??

:D Pony vergeten.

En volgens mij zijn ze niet de enige die dit is overkomen :+

HAHAHA OMG :O!
Okee dat is eigenlijk wel grappig, maar hoe vergeet je in godsnaam je pony :D!
Tja je kan altijd een zadel op jezelf leggen maar daar maak je echt geen punten mee hoor!

lovelyd

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 17:23

whaha... ze zullen raar kijken als je zelf met een zadel op je rug binnen zult komen :P

Xnikita1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 17:28

Ik was laatst op wedstrijd,
We waren aan het inspringen, ik ga even bij m'n moeder staan en die singelt even aan.
Ik deed mijn been wat naar voren, en ik had met 1 hand de teugels nog vast.
Mijn pony ziet dus dat lekkere gras, en doet haar hoofd in een keer naar beneden, zo trekt ze mij dus mee hoor en daar lig ik.
Mijn broek helemaal zwart, en iik was nog niet eens begonnen. Mijn moeder kwam niet meer bij van het lachen en er komt een vrouw naar me toe, och meisje toch ga snel staan, gaat het goed?
Zelf lachte ik ook maar mee, maar eigelijk schaamde ik me dood. :+

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 20:35

Eigenlijk heb ik niet zo heel veel bloopers. Gewoon verkeerd rijden en dan denken dat je voorlezer het gewoon fout heeft en dat soort dingen, maar niks ernstig. Toch best knap na 8 jaar wedstrijd rijden ofzo.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 21:02

ik was vorig jaar op wedstrijd,
kwam er iemand naar ons toe heb jij toevallig een hoofdstel maat ... ik zo nee moet nu zelf rijden.
hun oo dan moeten wij snel terug rijden het hoofdstel ophalen ;)

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 09:32

Ik rij geen wedstrijd (geen eigen paard) maar op onze manege was een keer een KNHS wedstrijd georganiseerd. Ik moest toen ringmeesteren. Dus ik vraag heel beleefd de namen zodat ik kan opletten wie er allemaal wel/niet zijn en wanneer de volgende moet.
Dit deed ik ook bij een meneer.. Deze beste man geeft zijn naam inclusief doopnamen! Vraagt daarna nog dood leuk aan mij; wil je ook mijn bankrekening en sofinummer weten :Y)

Ik heb behoorlijk verbaasd gekeken, maar daarna wel ff dubbel gelegen := ! Gezellig, zulke mensen :D

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:31

haha *D
Ik en mijn toen driejarige paard hadden onze eerste wedstrijd,
in een bak met houten hek eromheen.
In de galop ziet ze een bevriend paard en springt door
de houten bakrand heen:P
Nadat ze plank hadden mocht ik weer verder haha

Vere_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:35

Een vriendin van mij heeft haar parcour eens omgekeerd gesprongen ipv 1 naar 12 sprong ze van 12 naar 1 xD

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:49

Ben een keer tijdens een b proef uit muhn broek gescheurd ooh wa schaamde ik me dood :o B-) iedereen die langs de kant stond te kijken zag het ooh ...ik had gelukkig een sportbroek bij voor over mijn rijbroek om uhm wit te houden 8-) dus die kon ik gelukkig daarna aan...heb de proef wel uitgereden.

BBridgett

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:45

een vriendin op een van haar eerste wedstrijden toen ze nog klein was moest ze mxk van hand veranderen middendraf... de pony moest nodig poepen en percies op x voor het juryhokje staat de pony stil en gaat op z'n gemak staan poepen. en was niet meer vooruit te krijgen :P uiteindelijk stond er op haar coupon knap gereden voor z'n grote pony :P

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:21

Op wedstrijd van alles zijn vergeten
Bit, teugels, jasje enz
uiteindelijk was me moeder er
Toen ik op wou stappen had me vader Saf vast
Toen sprong ze in een keer omhoog
Me pa ondersteboven ik krijg vliegles
Oeps....
Gelukkig kwam er toen iemand die Safari altijd gereden heeft eraan :)
Die heeft me geholpen
Na poosje was er niks meer aan de hand
Proeven gereden 177 en 173 (had ik ook wel verdiend gingen niet zo goed)

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:09

BBridgett : dat heb ik ook een keer gezien allen moest de pony toen plassen

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:10

Op de dag van de wedstrijd (op gras) er achter komen dat je paard geen stiftgaten heeft.. :')

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:44

__PrinCes schreef:
Op de dag van de wedstrijd (op gras) er achter komen dat je paard geen stiftgaten heeft.. :')

dat ga je toch zonder rijden :=
mijne heeft ook geen kalkoenen in, nooit gehad ook, en gaat prima :j

Hier vrijdag knap straaltje blond wezen;

ik moest dressuur jureren op een Bixie, en tussendoor m'n eigen leerling met lespony bij het springen helpen ( beide eerste keer)
als "juf" en jury natuurlijk precies alles uitgelegd, parkours meegelopen van tevoren.
tijdens het parkours mocht ik meerennen, dus kindlief en pony hobbelden blij naast me mee, en ik bepaalde als het ware het parkours. rende ik dus verkeerd en heb een hindernis vanaf de verkeerde kant genomen.
nog flink gehoord naderhand.. als Bixie jury de bixieproeven niet eens kennen }:0

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:14

ik heb geen eigen paard maar op de manege was er een onderlinge springwedstrijd en ik deed mee in de B (lage stijltjes ong. 30/40 cm) een daar ging ik dan. pony was nergens bang voor alles ging goed dus ik door naar de barrage. in de barrage kwamen we bij hindernis 6.. pony kwam super uit maar ik had mijn gedachten op de hond onder de tafel van de jury (hij lag heel schattig) dus na de sprong zat ik daar.. voor op de nek.. heeft die pony sprong 7 er ook nog bij gepakt terwijl er iemand op zn nek zit... toen ging hij stil staan om te plassen.. had ik ff mooi de tijd om goed te gaan zitten :p werd uiteindelijk toch nog 1e

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:17

eerste buitendressuur wedstrijd uit de hekjes gesprongen, netjes een halve volte gedraaid , weer terug gesprongen en verder gereden. Helaas diskwalificatie...

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:22

lowara met ijzer rijden op gras zonder kalkoenen kan helemaal misgaan. Kende ook mensen die dat altijd deden tot ze goed en wel in galop samen onder uit gingen. Kans op uit glijden is gewoon heel groot.

bij ons had iemd zijn dressuur zadel bij en een gewone witte singel meegenomen. dit ging natuurlijk nooit passen.

misz_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:33

Bij B links afwenden terwijl er 4x duidelijk wordt gezegd RECHTSAF!,
Me zusje stond naast de baan te schreeuwen dat is geen Rechts!

Tijdens men eerste wedstrijd ben ook mijn zadel vergeten mee te nemen door alle stress,... ja daar sta je dan zonder zadel.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 18:04

johanne schreef:
lowara met ijzer rijden op gras zonder kalkoenen kan helemaal misgaan. Kende ook mensen die dat altijd deden tot ze goed en wel in galop samen onder uit gingen. Kans op uit glijden is gewoon heel groot.

Zo hebben we een ruiter van onze vereniging gehad die zelfs zonder ijzers onderuit ging in galop op de volte. Paard en ruiter hadden niks, wij rolden om van het lachen :+ . Waarom? Paard lag net 2 tellen en lag lekker van het gras te eten terwijl er mensen omheen zaten van ''ooooooh! hebben ze niiiiiks?'' :P

Maar goed, de kans om onderuit te gaan op gras met ijzers en zonder stiften is groot inderdaad. Vooral als je nog die ochtenddauw hebt... Of regen... Dus nee, ik zou of ijzers met stiftgaten of niets.

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:59

Tijdens m'n eerste wedstrijd op vreemd terrein sprong mijn dikke fjord meerdere keren in volle galop over de hekjes heen. En ik maar denken dat ze niet kon springen! ;) Was wel bij beide proeven gediskwalificeerd..

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:00

Ik kan me niet zo veel meer herinneren van de proefjes die ik vroeger gedaan heb. Hier staan wel hele grappige bloopers t zal je maar overkomen hihi