Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben met haar een keer ver weg op wedstrijd gegaan waar niemand ons kende. Dus ik weer foutloos en mocht barrage rijden. Bij de ingang stond niemand dus dat was mooi alleen de ringmeester stond aan de zijkant. Maar net op het moment dat me pony werd losgelaten ging die ringmeester opeens voor de ingang staan maarja ze was niet meer te stoppen. Dus in volle galop de ringmeester omvergereden. Hij had niks maar hij kon niet opstaan omdat hij atrose had. Hadden ze hem overeind moeten zetten. Heb later toch nog wel sorry gezegt.
kainda schreef:Kennis van ons gaat op concours.
Komen daar aan, willen de pony van de trailer halen...
Openen de trailer????????? Geen pony??
Pony vergeten.
En volgens mij zijn ze niet de enige die dit is overkomen
!
!
! Gezellig, zulke mensen
uiteindelijk stond er op haar coupon knap gereden voor z'n grote pony

__PrinCes schreef:Op de dag van de wedstrijd (op gras) er achter komen dat je paard geen stiftgaten heeft..

johanne schreef:lowara met ijzer rijden op gras zonder kalkoenen kan helemaal misgaan. Kende ook mensen die dat altijd deden tot ze goed en wel in galop samen onder uit gingen. Kans op uit glijden is gewoon heel groot.
. Waarom? Paard lag net 2 tellen en lag lekker van het gras te eten terwijl er mensen omheen zaten van ''ooooooh! hebben ze niiiiiks?''
Was wel bij beide proeven gediskwalificeerd..