Scheelt vast ook in het vastlopen van de site

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
swatch schreef:Ik krijg nu net een mailtje dat mijn proef beoordeeld is en waar ik op de site mijn punten en protocol kan vinden. Toch mooi om te zien dat de KNHS verbeterpunten omzet in acties.
Scheelt vast ook in het vastlopen van de site(mailtje vanochtend, gistermiddag zag ik de punten/protocol al)
xMadelene9 schreef:Bij mij blijft hij helaas ook naar het filmpje schieten als ik wil bevestigen.
Durf ook niet te lang te wachten, voordat alles weer vol is...
Sita_xx schreef:Hij blijft in winkelwagen staan ondanks de betaling
Lottekuhh_x schreef:Weten jullie of je de klasse eventueel later nog kunt wijzigen? Is hier misschien al eens gezegd, maar dat heb ik dan denk ik over het hoofd gezien
xmarritw schreef:Lottekuhh_x schreef:Weten jullie of je de klasse eventueel later nog kunt wijzigen? Is hier misschien al eens gezegd, maar dat heb ik dan denk ik over het hoofd gezien
Als het goed is wel. Ik heb het ze gevraagd maar nog geen antwoord
Rainer schreef:Ik heb ook die mail ontvangen en ben in afwachting van punten van de 21e maar helaas staan ze er nog niet op.. Dus denk dat het niet helemaal goed gaat allemaal.
swatch schreef:Ik krijg nu net een mailtje dat mijn proef beoordeeld is en waar ik op de site mijn punten en protocol kan vinden. Toch mooi om te zien dat de KNHS verbeterpunten omzet in acties.
Scheelt vast ook in het vastlopen van de site(mailtje vanochtend, gistermiddag zag ik de punten/protocol al)
DoretteK schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat iedereen die de laatste weken een proef heeft ingeleverd dat mailtje heeft gehad? Voor de enquete?