Balen zeg, punten zijn inderdaad wel heel dramatisch, foto's zien er toch aardig uit.
Fijn dat Spirit goed ging.
Succes morgen Lisanne.
L_isanne
Geplaatst: 08-08-14 22:28
Royaltjuh, gave foto. Ontzettend mooie pony heb je toch! Hij is weer een hele ervaring rijker!
Nog even een fotootje spammen..
Sjolvir
Geplaatst: 08-08-14 22:29
hmmm, denk het niet hi hi.. niet haar ding.. Maar ze nam hem mee naar verenging en haar zie ik daar toch wel 3 a 4 x per week. Rijden blijkbaar toevallig vaak op zelfde tijdstippen.
Volgende week gaan we vlammen, gooien we alles in de strijd voor een hippiade ticket! Dat was nu toch al mission onmogelijk.
Knap paard! meer spammen! Niet vandaag? Of wel? Hier nat nat nat nat!!!
Hier ook geen regen, lekker zon en 24 graden! Mooie foto.
En succes aangespannen!
Suus___
Geplaatst: 08-08-14 22:57
Sjol das echt naar als t zo afwijkt van je gevoel Lisanne gefeliciteerd! Knappe pony Royal!
Ik zit op een roze wolk, gewoon met de bonte poown door naar morgen en dat tussen de 'grote' dressuur paarden Heb onwijs genoten van m'n proef, beter dan dit konden we niet op dit moment en vond t zo gaaf dat m'n moeder zei dat ze me voor t eerst heeft zien lachen bijna de gehele proef Ik heb m'n doel bereikt, morgen lekker genieten
Leuk! DFW zo te zien? Was het daar wat te doen met de dazen? Ik wacht al weken met bosritjes en wil ook graag even naar de zwemvijver, maar niks aan met die steekbeesten!
saskiaojan
Geplaatst: 08-08-14 23:39
Viel me zondag mee met de dazen, dinsdag was het in het bos vreselijk, maar bij de vijver niks. En idd DFW, mijn achtertuin, ken het op mijn duimpje dus mocht iemand willsn komen rijden en ik heb tijd dan speel ik graag voor gids
Ik voel me echt gelukkig met2 vijvers om te spetteren
Sammyoo
Geplaatst: 09-08-14 07:54
Sjolvir, je hebt wel leuke foto's aan de wedstrijd overgehouden.. Jullie zijn een leuke combinatie!
Lisannee, heel veel succes vandaag!
Suus, gefeliciteerd! En ook heel veel succes met je bontje!
Hier ook flink geregend vannacht. Heb gelukkig ook geen wds vandaag. Morgen mag ik weer. Heb er zin in de eerste keer L1 hooo dat vandaag verder droog blijft dan is het morgen weer te rijden.
Succes met de demo's. Hoop dat je geen uren op zn benen hebt gepoetst
Bak in Bavel is meestal wel mooi droog hoor, dat scheelt. Bak bij ons zelf is een modderpoel, heeft gister ook heel veel geregend. Start morgen zelf niet, ga wel met iemand mee.
Ik ga zo rijden/voeren. Eerst maar eens zien hoe mijn bak het overleeft heeft. Die stond gisteren avond al voor 1/4e onder water... En er is vannacht nog bij gevallen.
Ons regio avontuur is vanochtend gestopt. Niet door naar de middag. Jammer maar super blij met suus en spirit. Nu krijgt hij lekker een paar dagen vrij om een ff bij te komen van alle gebeurtenissen.
Zo wij zijn weer thuis. Ik ben super trots op spirit, hij was mega braaf en deed keihard z'n best en ik was relaxed dus daarin ook stappen gemaakt. Kortom ik kijk terug op een succesvol en leerzaam kampioenschap Helaas vandaag niet door maar dat kan de pret niet drukken
fijn dat je zo tevreden kan zijn! Joh! Volgend seizoen weer een kans en dan is ie weer een stukkie verder!
Sam was beetje stout vandaag... Ben zijn trainingen beetje aan het uitbouwen, iets meer vragen dan voorheen, conditie, lenigheid en ook kracht opbouwen maar ook beheersing! Dus dat ging zo van: "Voorwaarts... Terug... Voorwaarts... Terug... Nog een beetje teru... Omhoog... "Sam verdormme!" voorwaarts, terug, voorwaarts, terug, terug... "goezzo jonge" even rust"
En toen dacht ik heel ontspannen eens een pasje opzij te vragen, dat kan die best normaal.. Dus stappen, pasje opz... *stuiter stuiter trippel, stuiter, bries, trippel..* "Saaahaamm..... " *pasje opzij met een koppie alsof ik 'm god weet wat vroeg en hij ocharm maar in zijn lot moest berusten..*
Vervolgens sprong ie de lucht in omdat ie ineens dat plantje dat daar al het hele uur stond in de gate kreeg... Uiteindelijk toch nog wel ontspannen aan een lang teugeltje af kunnen sluiten maar Sam had last van wind-monsters denk ik. Ga ik voer maken, staat ie dus te kijken aan de draad, kom ik buiten met bak, volgens mij kreeg ie een hartverzakking... Zo schrok ie! Maar hij stond dus al heel de tijd te kijken he omdat ie hoorde dat ik voer aan het verdelen was.. Echt... Soms heb ik meer medelijden met dat paard dan dat het me frustreert dat ie zo druk is om niks.
Suus en Jury, jammer dat het na vanochtend stopte.
Sam denkt geloof ik soms dat ie pogo stok is of zo.
Hier dus nieuw binnenbandje erop laten leggen vanochtend, dus helemaal blij. En lag bijna van mijn Hepsie af, dondersteen! wou niet door in galop, dus kreeg tik, gaf bok, dus kreeg nog een tik, gaf nog een bok stoof recht op het schot af viel bijna over d''r eigen voorvoeten en kon haar nog net op de rem trekken, schot is namelijk best hard.
Volgende week leuke clinic. (was vorig jaar erg tof met Sjol!) Herman Wientjes, Sjol of Toobs gaat mee EN de Hepsie. Dus die heeft vandaag en gisteren nog alleen op de trailer sta training gehad, samen gaat super, maar als ik de ander rij moet ze toch alleen blijven.
Vergeet ik helemaal op de foto's te reageren! Had ze gisteren op mobiel gezien maar dat is niet zo handig om te reageren! Ik vond die sprong in het water grappig! Schoot echt in de lach!
Sjol: Sam heeft als veulen een skippybal in geslikt denk ik.. Foei! heps ook een beetje stout (en onhandig ) gelukkig liep het goed af!