Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoretteK schreef:Valt me wel weer op dat er geen ruiter/paard naam is ingevuld. Dat handige briefje heeft nog niet heel veel effect zo
DoretteK schreef:Hier ook al weer het protocol, met veel (fijn) commentaar!
Valt me wel weer op dat er geen ruiter/paard naam is ingevuld. Dat handige briefje heeft nog niet heel veel effect zo
Lottekuhh_x schreef:DoretteK schreef:Hier ook al weer het protocol, met veel (fijn) commentaar!
Valt me wel weer op dat er geen ruiter/paard naam is ingevuld. Dat handige briefje heeft nog niet heel veel effect zo
Bij mij ook nietmaar er staat wel "perfecte wijze van voorstellen" bij m'n naam. Het wordt dus zeker wel gewaardeerd gelukkig
DewiFoto schreef:Toch wel grappig, bij mij stond juist dat ik me toch mondeling moest voorstellen en het niet via een briefje mocht. Ook hebben ze mijn naam niet ingevuld. Ik vind dit soort dingen dus super onduidelijk.
PSvanLot schreef:Ja joh, dat is niet zo erg.
Nickeltje schreef:Als het goed is zit in de code die aan de opname gehangen wordt door je telefoon ook de datum ingebed hè. Althans, in de opslag systemen van mijn telefoon wel...
Ik zie het wel. Als hij niet geaccepteerd wordt is dat inderdaad terecht en maak ik morgen alsnog een nieuwe.