[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:49

Ik zat er vanmorgen lekker vroeg op. Iets met dressuurconcours van 10-21, morgen zelfs van 8.30-21, maar dan ga ik toch met Bella naar Zuidbroek en mogen de mannen een rondje aan de molen terwijl ik sta te vlechten ;)
Maandag en dinsdag is IBOP dus dan schiet het met rijden ook al niet op :o Nou ja, iig goede reden om dinsdag na mijn eerste nacht maar in het ziekenhuis te blijven slapen. Kan in Tolbert toch niets :P

Gister voor het eerst in 3,5 week weer op Gup gezeten. Die was nog net zo braaf. En itt Bella totaal niet onder de indruk van de kerstboom, die wilde hem wel mee naar stal slepen om mee te spelen volgens mij ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:04

Beterschap!

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 17:12

Dankje!
Voel me al iets beter maar de koorts houd nog wel aan. Vanavond maar gewoon vlechten en de nacht aanzien en morgenvroeg beslissen.
Zou wel balen als ik het moet afzeggen, maar ja de griep gaat rond dus niks aan te doen helaas.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 02:22

Beterschap nontie,

Iedereen heel veel succes morgen!!

Ik heb vandaag tweede selectie gehad voor de gelderse,helaas moet er op de derde selectie wel iets heel moois gebeuren wil dat nog lukken.. Ze sprong fantastisch alleen de eerste dubbel deed ik heel raar en hadden we totale verprutsing dus twee balken (op de insprong én uitsprong) stiekem wel balen.. Want het lag echt niet aan haar..

Vanavond naar Ben Howard geweest, dat heeft heel veel goed gemaakt :)

Dinsdag twee proefjes rijden, ook weer es leuk :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 06:16

Zonde maar ja, volgend seizoen weer beter.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 07:31

Ik voel me goed dus zo vriendinnetje ophalen en naar stal. Ik heb er zin in! :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 08:39

Succes!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 09:24

Succes voor de mensen met wedstrijden!
Ik heb pas 10 januari weer wedstrijd. Fijn, want ze staat ook al paar dagen stil omdat het zulk scheit weer is..

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 13:06

Urielle schreef:
Zonde maar ja, volgend seizoen weer beter.

Inderdaad, op naar het buiten seizoen ;)

Succes nontie!

Carola 3 januari is in wezep wedstrijd, tussen de buien door haha inderdaad rot weer :(

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 13:46

Nou dat was geen slimme zet van me. Ben er voor de drie afgevallen, het vertrouwen van mijn paard compleet weg. -O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 14:22

Vond je het zelf te spannend?

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 14:50

Dat is balen Urielle!
Ik had klassiek foutloos en volgens mij 66,5 punten. Bochtje gemist op 5 :')
Progressief ging niet lekker. Met inrijden al 2x geweigerd. In parcours een balk en weigering op 6.
We gaan voor de kilometers :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 15:08

Pantykous schreef:

Ik vond alles spannend (dus ook wat hij nog wel sprong) , hij begon knettergek met opstappen, was een inimini losrijbakje waar twee hindernissen op een meter stonden dus heb niet gesprongen vooraf, ze liepen achter de schotten te rommelen in de stallen dus daar ging hij ofwel op de rem ofwel vloog hij opzij. Toen binnen, een en twee noodsprongen die ik bijna niet kon uit zitten, drie was een hoge lichtblauwe oxer en hij kwam er te dicht onder en stopte toen, ik vloog over zijn hoofd en dook de sprong in. En dat was einde verhaal.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 15:43

Urielle schreef:
Pantykous schreef:

Ik vond alles spannend (dus ook wat hij nog wel sprong) , hij begon knettergek met opstappen, was een inimini losrijbakje waar twee hindernissen op een meter stonden dus heb niet gesprongen vooraf, ze liepen achter de schotten te rommelen in de stallen dus daar ging hij ofwel op de rem ofwel vloog hij opzij. Toen binnen, een en twee noodsprongen die ik bijna niet kon uit zitten, drie was een hoge lichtblauwe oxer en hij kwam er te dicht onder en stopte toen, ik vloog over zijn hoofd en dook de sprong in. En dat was einde verhaal.

Ooh Urielle wat ontzettend balen!!! Helemaal het vertrouwen weg is.. :(

Ik heb foutje gemaakt met mijn inschrijving bij marienheem.. Nu moet ik vrijdag starten in zaterdag... Beetje dom :( ik kan wel vrijdag gelukkig maar vind zaterdag fijner ivm kerst verplichtingen enzo.

Jammer nontie, maar inderdaad veel km's maken.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 15:47

Bbc2 begint springen zo.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:50

Urielle schreef:
Pantykous schreef:

Gewoon weer leer momentje, positief blijven. Hij zal heus niet ineens verpest zijn voor 't leven. :(:)

Anne_GTI schreef:
Bbc2 begint springen zo.

Even op de computer gekeken, spannend!!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:52

Jeetje balen urielle!
Jammer van je balken elke maar inderdaad volgende keer beter (:
Fijn dat je nog wel kon starten en nog met leuk resultaat ook nontie!!

Vandaag twee keer b in nieuwe wetering. Eerste parcours ging best oke. Hij was iets onstuimig en blokkeerde ineens op 7. Daarop ook uitgebeld want kreeg meneer er niet overheen.
Tweede parcours gewoon foutloos (!!) gereden en net aan genoeg stijlpunten hahaha. Maar m'n eerste twee winstpunten zijn een feit!! :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:57

Gefeliciteerd met je twee punten! !

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:14

Gefeliciteerd! Leuk dat je twee parcoursen kan rijden voor punten.

Wie gingen er allemaal naar Mariënheen? Toevallig iemand op vrijdag? :)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:46

Ik lees alles mee maar helaas weinig tijd om te reageren.
Elke ik zou meedoen op vrijdag maar afgemeld. Ga wel kijken denk ik.
Met de pony doe ik wel mee.
Gefeliciteerd iedereen met de punten !! :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:54

Hee Mette wat jammer dat je je hebt afgemeld. Ik hoop niet al te vervelende reden?

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:05

Gewoon niet klaar voor de B, vandaag naar tiebot geweest en 1e rondje bb weer uitgebeld. Tweede rondje wel rond gekomen maar hij zit echt heel erg uit te proberen. dan is hij natuurlijk wel heel groot voor me.
Ik heb nu een nieuwe spring instructeur, Arjen vos dus misschien kan hij ons verder helpen.
18 januari start ik weer in assen en misschien dan eens een rondje B proberen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:51

Balen Urielle, maar dat gebeurt soms :(:) Ook wel heel vervelend dat je niet hebt kunnen losspringen, dat geeft ook weinig vertrouwen om de ring in te gaan.

Ik had vandaag ook een lekkere actie. Bella was top op het voorterrein, omdat het allemaal lang duurde nog even een sprongetje voor ik de ring in ging. Stapt er terwijl ik in de lucht ben ineens iemand naar de staander := Bella draait naar rechts weg, landt bovenop die achterste stander (van 1.80 met een vlaggetje er bovenop). Hele hindernis in elkaar, ik bijna met paard en al op de grond. Nou ja, dikke pech, moest de ring in dus kan gebeuren. Nog een keer aangereden, maar toen deed ze in de afzet een Bella-turn en stond ik ervoor :+ Opgestapt, kruisje gesprongen en nog oxertje van 60 cm en toen moest ik echt naar binnen. Alletwee deuk in het vertrouwen en had geen idee of ze nog aan zou gaan pakken in het parcours, maar gewoon toch nog foutloos gereden. Wel wat moeite met het ritme en daardoor keer groot en keer dicht, maar toch gewoon zonder fouten rondgekomen :D Toppaard! Mijn gekke merrie heeft zoveel geleerd dit jaar :+:
Progressief pechfout op de eerste, maar wel een toprondje. Het lukt ons zowaar steeds beter om iets wat mis ging los te laten en gewoon weer opnieuw te beginnen!

Arjen gaf vandaag de stijlpunten in Zuidbroek Mette :j

Ik wil voor januari ook graag concoursen gaan plannen, maar nog steeds geen rooster :n

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:18

Al goed dat ze niet gewond is geraakt dan! Lekkere actie, wat een koekwaus dan om tijdens de sprong ineens te doen .
Wel knap dat ze zich niet liet verstoren.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:31

Ze was wel even helemaal van slag, maar in de ring deed ze het ondanks haar (en mijn) spanning toch maar gewoon weer! Kon niets aan haar ontdekken, maar kijk haar morgen nog wel even goed na op wondjes en zwellingen. Ging echt heel raar :=