Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sjolvir schreef:Sammie toch!!! Zonde van die twist and turn steiger, anders had je wel eens kunnen winnen.
Wel top dat je nu ook bij je gevreesde jury je punten kan rijden.
En oeps.. volte, welke volte, die is wel grappig.
Suus, gefeliciteerd! met alweer winst.
Nies, balen, volgende keer dan maar.
Kady, gelukkig je bijrijder en paard nog soort van heel, kan zo snel echt fout gaan.
Wel jammer.
Toobs is vandaag op menwedstrijd geweest.
Moest om 10 voor half 10, dacht 10 voor 10... (was uiteindelijk om half 9!!! weer op stal)
Menschort vergeten (verplicht) dus picknickkleed met zwarte achterkant en een spin om mijn middel als menschort.
Voorlezer moest vandaag werken, dus voorlezer moeten zoeken (is zo vroeg best lastig, maar hele goede gevonden)
Toobs liep lekker! Resultaat 196 en 190, 1e en 2e plaats.
Hilarisch was mijn volte met 1 hand in de 2e proef, die Toobs keuring in minihandgalopje deed, alleen ehhh, dat moest in draf...
Zegt mijn groom, je hebt een lekke band, ja hoor.. lekker menwagenband, ook niet op te pompen, ding liep net zo snel weer leeg.
Echt top! Wagen kunnen lenen (had er wel 3 kunnen lenen!) wat dat betreft is mennen echt top!
Oke toen had ik 4 ballen..
En 2e manche 1, ik was hindernis 18 kwijt maakte daarom rare draai, ging daar nog goed, maar toen kwam ik op poort erna in de problemen. bal.. en tijd.. snert...
Maar wel blij met zijn dressuur, hij deed het ook echt best lekker.!