[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamalvaro

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:41

Ja. :=
Misschien kunnen ze vandaag weer eens los in de baan. Weet nog niet hoe erg die is. Dan zou ze iig haar energie even kwijt kunnen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:43

Zelfs wij konden zondag niks doen met paard, maandag heel vroeg voor de sneeuw en gisteren gebracht door mijn vader, omdat moeders auto niet mee te rijden valt in de sneeuw. :') Stal zelf had netjes paden gemaakt naar de bakken, paarden kwamen gewoon in de paddock, maar de wegen er naartoe waren niet begaanbaar...

Dank je wel Marietje! Ik heb de foto's van mijn moeder er niet eens bijgezet, die is dit jaar ook voor het eerst gaan starten met haar, heeft haar ontvoerd om een weekend buiten te rijden, op 'ponykamp' geweest en nog veel meer. :+ Ik ben alleen altijd degene die foto's maakt, dus heb van mezelf erg weinig.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:44

Oh wat ben ik dan toch blij met een binnenbak! Ik hoef zelfs niet buiten langs om daar te komen, kan zo vanuit de stal naar de spuitplaatsen en dan direct door naar de bak. Dan prijs ik mezelf wel heel gelukkig!

Super leuk dat je dat samen met je moeder doet!

die van mij is al een aantal dagen niet buiten geweest, staat rondom op ijzers. Ik verwacht niet dat ze vandaag al naar buiten kunnen, hoop morgen weer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:49

Ik zou ook niet meer zonder binnenbak kunnen. Gisteren vrij spannend toen de sneeuw van het dak ging schuiven :+

Flow staat zonder ijzers, dus hoef er gelukkig niet over na te denken. Degene met ijzers komen volgens mij ook gewoon buiten, maar zou ik wel spannend vinden. :=

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:55

Dat probleem had ik gisteren ook inderdaad, raar geluid waar een aantal flink van schrokken.

Nee, rondom ijzers doe ik echt niet in de sneeuw, alleen voor wil ik nog doen maar dan houdt het op.
Doodeng :o

Wat betreft foto's; heb er nooit zo gek veel. Moet ik toch eens kijken of dat wil lukken, misschien het weekend. :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:00

Hier ook weinig foto's. En maak geen topics meer op bokt. Om een of andere reden word ik dan volledig afgekraakt of ik krijg 0 reacties. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:12

Ik merk wel dat ik vroeger veel meer reacties kreeg. :') En dat afkraken idd ook soms, maar gelukkig meestal niet. Maar vond het wel ff leuk, alleen waar ik vroeger ook filmpjes online zette doe ik dat nu echt niet meer. Die heb ik wel veel meer, filmen wil en kan iedereen wel.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:14

Ik had maandag topic geopend van foto's in de sneeuw. Ook nauwelijks reacties hoor. Maar valt me wel vaker op.

Afbeelding
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:16

Ik ga je topic even zoeken, Shelly! Ik heb met die sneeuw hele dagen opgesloten gezeten in mijn studio voor kerstfoto's en die door sturen naar klanten, dus heb geen eens foto's van mijn eigen dieren in de sneeuw. :+ En ik vind sneeuw geweldig (behalve op de weg)

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:24

Die ziet er vrolijk uit Shelly!

Ik vergeet het vaak ook hoor, om foto's/filmpjes te (laten) maken, meestal heb ik daar ook niemand voor.
Krijg al met moeite iemand geregeld om mee te gaan op concours, lezen en filmen is dan wat moeilijk :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:29

Leuk zo in de sneeuw. :D

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:34

Ja die was echt mega blij Haha :). In de winter niet op ijzers alleen in de zomer dus hij kon mooi rennen.

En daar zullen ook wel sommige tegen zijn maar hij is geen porselein dus kan best wat hebben.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:35

Dat moet je ook helemaal zelf weten Shelly, is jouw paard dus wat een ander daarvan vindt is niet belangrijk! Lekker je eigen weg volgen. :j

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:35

Zolang er geen ijs onder ligt kan het prima. Hier lag helaas ijs bij, dus konden ze niet naar buiten.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 16:08

Wij hebben al een tijdje niet meer gestart. Het was tijd om een stapje terug te doen en de focus op genieten te leggen en niet langer op presteren. We gaan nu weer heel fijn, maar helaas zijn er geen wedstrijden meer in de buurt voor het einde van het jaar en word ik in januari aan mijn oor geopereerd.

Dus we hebben Storm afgelopen weekend omgetoverd tot Kerstpaard: [ITP] Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn...

Hopelijk vanaf februari weer tijd om wedstrijden mee te pakken en te knallen!

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 23:24

Denise: hier nu ook weinig wedstrijden. Ik zou 27e starten maar sta op een wachtlijst. Ik gok niet dat ik daar nog af kom. Ach een tijdje geen wedstrijd vind ik ook totaal niet erg. Lekker genieten en trainen.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:28

@ Denise; wat een transformatie! :oo Vreselijk leuk paard zeg. :j
Sterkte met je oor operatie, daarna weer lekker knallen!

@ Shelly; Je kan er maar zo bij zitten hoor, je wilt niet weten hoeveel mensen afmelden ...
Zeker tussen kerst en oud&nieuw, bedenken ze zich ineens dat het toch beetje te druk is etc. :+

Ik heb gisteren weer super fijn kunnen rijden! Aan het eind liep hij weer top <3 Zat helemaal te genieten.
Stalgenootje reed samen met mij en was al aan het uitstappen, ze gaf even een paar kleine aanwijzingen en hij draafde er zo gaaf overheen. Kodak moment, maar uiteraard weer vergeten. 8)7 Vandaag weer les, eens kijken of we voor zondag de puntjes op de I kunnen zetten.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:30

Ik heb in januari ook nog kringfinale staan. Maar kijk even hoe ze zaterdag loopt. Als het niets is ga ik toch afzeggen. Trainen is nu nogal moeizaam.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:33

Kun je niet naar een binnenbaan Mirjam?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:36

Ja ga vandaag weer met Eli op pad. Morgen ook Eli. Zaterdag Zorro. En dan zondag wedstrijd met Eli.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:38

Zo balen, het weer wordt de komende dagen nou ook niet echt beter!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:40

Nee regen, regen en regen. Bak staat tot knieen onder water. :=

Hmmm selectie zondag hebben ze de klasse door midden gedaan. Ene helft bij ene jury en de andere helft dus andere jury. Hoe gaan ze dat doen dan. :?

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:42

Dat mag volgens mij niet. :n

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:43

Ik ben heel blij dat wij een binnenbak hebben. Dat wordt voor lange tijd op zoek gaan naar binnenrij mogelijkheden dit jaar dan vrees ik

Paard was maandag iets te fris en fruitig maar dinsdag juist weer top

De 24e hebben we weer een wedstrijd en de 20epas weer een les. Tot dan mag ze bezig met het huiswerk wat ze meekreeg de vorige les :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:45

Wij hebben dat ooit wel eens gehad toen de jury te laat was. Maar toen kwamen er ook 2 uitslagen dacht Ik? Ze voegde het niet samen in ieder geval.