Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Noukie schreef:Ik zal duimen Bamsy! Hopelijk valt t net mee. En anders goed dat je zo'n 'oefenwedstrijd' hebt ingepland! Getuigd van zelfkennis en alleen maar slim om t dan zo aan te pakken
)
Ik zou soms echt willen dat ik gewoon lekker kneuterig op B niveau kon hobbelen en blij kon zijn dat ik een rondje in galop zat. Ipv bezig zijn met nageeflijk, over de rug, niet op de buitenschouder vallen en weet ik het.
absque_dubio schreef:Iemand toevallig ervaring met Cavalor Fiberforce en Strucomix?
) Zou willen dat hij op wedstrijd ook zo stoer zou lopen

En ik ben nu ook helemaal jaloers op je figuur.
en ze voeren deze Cavalor producten waar ik verder nog uit kan kiezen voor bij het brok. Mocht het beide niks zijn dan doe ik het natuurlijk niet. Maar wie weet is een van de twee juist fijn voor erbij. Maarja, welke..
Zo frustrerend. Snel weer het bos in met de pony, de druk bij (vooral) mezelf er even af. Even terug naar de basis en naar het idee dat paardrijden leuk is. 
Janine1990 schreef:Gave fotos bamsy! Jij lijkt ook een lang end!
absque_dubio schreef:Wauw Bamsy, heel ruig!En ik ben nu ook helemaal jaloers op je figuur.
ik noem het altijd maar een fase, en zo hebben er al heel wat fases gehad haha. Alsof alle knopjes even gereset worden, over paar dagen stap je weer op en werkt alles ineens weer.
Je staat juist erg mooi op je paard!