Mijn paard heeft van de zomer 2,5 weken op stal gestaan en die mooie bilspieren waren toch echt weg
Vanavond oefenrondje gedaan, meter en 1.10m. De meter ging prima foutloos. Sommige hindernissen een beetje op links.. daarna dus de 1.10.... blegh wat een drama! haha De eerste dubbel stond na een strakke wending vanaf A en daar gingen we dus veel te veel op links waardoor de tweede echt niet meer kon. Toen heb ik haar erlangs gestuurd. Daarna weer te veel op links maar ze sprong wel..
De rest ging ook niet echt top.. Niet echt fijn gevoel voor zaterdag. Ze heeft gewoon nog veel te veel spanning als we de ring in gaan. Of dat nou van mijn kant komt of van haar of van ons samen... ik weet het niet.. Maar goed deze twee weken veel km maken 'T was gelukkig oefenen dus kon de lijntjes waarbij het niet goed ging nog wel een keertje rijden om het beter te doen. Wel fijn afgesloten dus.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Goh ik heb toch slecht gereden voor mijn doen 4e prijs in het L, slecht voor de statistieken hij was bang voor een man met een hark dus dat leverde een kleine discussie op waar we langs gingen. Chall wilde met een grooooote bocht er om heen. M een foutje op de laatste, liet hem net te veel lopen. Wel veel fijner.
Ik hoop dat ik naar Zuidbroek kan. Net naar garage gebeld en ze gaan vanmiddag nog met de vrachtwagen aan de gang, als het meezit kan ik hem dan morgen ophalen (staat er ook al 6 weken ofzo...) en anders heb ik helaas geen vervoer en moet ik afmelden
Mistid wat nou?!?!? 4e wat slecht hahaha, achja wat notie zegt inderdaad, Top van je prijs!
Vandaag lekker door het modderbos heen gebanjerd, had een half bruin paard gekregen maar we hadden lol! Morgen eindelijk weer les na 2 weken niet en zondag 2 rondjes B starten. Maar meteen het diepe in, die BB kennen we onderhand wel
SimonDesteny
Geplaatst: 20-12-14 01:39
Zo wat gaan jullie hard, moet weer een aantal pagina's gaan lezen zo. Ik heb net 3 dagen les gehad, van verschillende instructeurs, heel veel dingen van geleerd. Kregen we aangeboden van de rijvereniging, doen ze altijd rond de kerst!
Leuk! Ik heb zoiets in februari, vijf lessen in groepjes van vier bij een zelf gekozen instructeur (van een lijst) ,gesponsord door de kring. Ik ga dressuren bij Frank Trommelen. Je kunt ook kiezen voor springen maar dat durfde ik nog niet, dat is voor volgend jaar. In zo'n groep moet je toch mee met de rest hè.
Ik heb de vrachtwagen vanmorgen opgehaald en kan dus morgen naar Zuidbroek. Bella al gewassen en tuig al gepoetst. Zo nog even mijn laarzen poetsen en dan is alles netjes Zit in groep 2 dus kan morgenochtend rustig opvlechten en de spullen inpakken. Ook wel fijn!
Oh dat is fijn! Ik heb al een portie paracetamols op. Zo even slapen hoop dat het dan weer beter gaat. Ik zit in groep 1 dus dat wordt vanavond vlechten..
mistid
Geplaatst: 20-12-14 14:43
Die kerstboom loerde Chall ook op Gomir! "Die staat er anders nooit " Wat leuk dat je vereniging dat aanbiedt SimonDesteny! Balen van je voet Dewifoto! Beterschap Nontie!
Wat een schijtweer.
Lithya
Geplaatst: 20-12-14 14:44
Ik heb maandag voor het laatst kunnen rijden. Wat een oliebol weer. Waait gewoon weg.