top! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
top! 

Gaat helemaal goed komen. (uhum). Vanavond wsl dood..........
Zo wel eens kijken of ik mijn enkel kan intapen... Linkerbeen doet pijn en als ik mij enkel al kan ondersteunen beperkt het me mss al wat minder straks..
Angel ging vandaag heel slecht. Voordeel is dat het volgende keer alleen maar beter kan
maar als ik een schaafwonde heb ontzie ik dat ook. 
Een drie waar ie normaal een 7 heeft en ik had met 69% maar 2 pt achterstand op de 1e (2 punten, geen procenten, dus had ie dat steigeren nou gewoon gelaten..
) Wel super blij! Gewoon 5 8'en gereden bij die jury... Een jury waar ik nooit meer dan een 6 bij kon rijden!
beetje zelfoverwinning dat het ook bij hem lukt nu!! Hij jureert overigens niet slecht hoor, helemaal niet, maar ik kreeg met Sam gewoon nooit een proef neer gezet die voor hem voldeed! En nu lukt dat dus wel!!
ZO blij!
OHJA!! Volte!! 
Daar 67%, had zelf even moeite met terug op pakken na zo'n stomme fout van mezelf dus duurde een paar onderdelen en toen reden we weer 7's.. Maar doe je niks aan.. 2 keer 3e en een prijsje.
Heb zijn proeven nogthans gezien, die waren gewoon goed!
Moest er effe uit...
en 't ziet er dan wel gek uit als ie zo laag steigert en draait en ik 'm bij de hals pak, maar als ik 'm daardoor relatief snel kan dwarsbomen in zijn plannen dan vind'k dat prima.