Leuk dit artikel. Hoe vaak ik wel niet te horen heb gekregen dat het zielig is om je paard af te spoelen met lauw of koud water. Tja wij hebben geen warme douche voor de paarden, hooguit wordt het water iets lauw wanneer we de pomp aanzetten die voorkomt dat de leidingen bevriezen. En op wedstrijd indoor leg ik nooit met het uitstappen een deken op. Buiten uitstappen doe ik nog wel eens een deken op tenzij het te hard waait want dan ga ik met deken en paard als een spiedo door de bak

@Gomir: Ben het met je eens hoor ze hadden een rapport op moeten stellen met getuigenverklaringen. Na de tijd zijn nog een aantal ruiters bij mij geweest die wel willen getuigen.
Klopt het is anders altijd op zaterdag voor zolang ik het kan herinneren. Beetje jammer dat het nu op zondag is.
Ik ga toch aankomende zaterdag nog een keer op wedstrijd. Wordt de laatste dit jaar. Had nog gehoopt dat ik de 29ste wel vrij kon nemen, maar moet dan zelf een training/cursus geven. Kan ik het niet echt maken om niet te komen