ismy schreef:Virusje te pakken. DA is net geweest. De rest van de paarden hebben het al gehad, een fokmerrie en het paard waar ik mee spring hebben het nu nog. We waren een beetje bang voor Droes maar gelukkig is dat het niet. Het is een zware verkoudheid met keelontsteking.. Dus voorlopig zolang ze andere paarden nog kunnen besmetten de deur niet meer uit. Bij een van de andere fokmerries was het na twee dagen al helemaal over gelukkig dus ik heb hoop.
Fijn dat het goed ging Urielle!
He balen, maar gelukkig geen droes.
Al die blooper foto's zijn echt briljant. 
Anne, samen in de lappenmand. Lekker is dat, dat je paard zo fijn gaat lopen! Uiteindelijk toch ook belangrijk voor het springen dus misschien nog niet eens zo verkeerd. Wel grappig dat je nog op de pony past 
Ik ben gisteren toch gaan lessen
, hij sprong erg ruig maar ik kan dat soms bijna niet uitzitten, echt heel vervelend. Vrijdag wordt m'n zadel weer nagekeken, dat ligt niet goed, zal ook helpen. Kan echt merken dat de tips en het trainen van afgelopen tijd helpen, heb een hoop huiswerk en hij gaat zienderogen vooruit. Wel m'n cc in Kootwijkerbroek afgezegd eind van de maand, dat is meteen selectie en ik wil hem iets beter voor elkaar hebben voordat we zo'n parcours helemaal afraggen.
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 17-12-14 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt