Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kortom, leuk dus.
. Ik ben best een beetje trots

. Het veulen van bovenstaande merrie en de hengst van mijn andere foto's kreeg een eerste premie en werd dagkampioen 
Je zag 'm al kijken; "is ze nu weer daar?"

) dus ik zei al "hang maar aan mijn laars" maar nee, ze moest en zou het aan zijn hoofd hangen... Nu is hij gelukkig zo ver dat we niet meer bij de trailer staan als er richting zijn hoofd gaan maar toch..
je mag niet voor niks Regio! Heel veel succes.

) ... Rêve nicotine-junkie.. Zal haar leren van altijd in onbewaakte momenten dingen uit je handen te jatten die niet voor haar zijn bedoeld...
Ze panikeerd gelukkig niet snel en is blijkbaar nog vrij slim.. Ze steigerde en draaide halfweg waardoor ze dus eigenlijk weer "terugsprong" zonder verder problemen te maken met de draad...
Kleine mormel heeft weer iets nieuw ontdekt en nu zitten manlief en ik te piekeren hoe we haar binnen kunnen houden... Op deze manier is het een kwestie van tijd voor ze haar benen eens breekt maar de draad staat al hoger sinds haar laatste sprong (wat ook de reden was dat ze deze niet haalde overigens.) ... Nog maar een draad er boven spannen dan vrees ik... En hopen dat ze daar ontzag voor heeft? Als ze nu ook iets eng vond konden we er iets fel gekleurd ofzo tegen hangen of iets dat wapperd maar dat schrikt haar ook niet af dusja. 

Was aan't kijken om hem een beetje door te verzamelen en zijn sprong te behouden... Beetje te veel verzameling gevraagd icm te veel sprong denk ik.. (hij nam het "op het achterbeen komen" nogal letterlijk..). Toen ging ie omhoog, sprong vooruit en wilde er vandoor gaan maar pakte zijn bocht wat kort waardoor zijn achterhand weg schoof. Denk dat ie een fractie van een seconde gezeten heeft... Terwijl ik dacht "trap uw ijzers aub niet af!" (eh ja... prioriteiten stellen niet mijn sterkste punt op het moment dat ik hem voel wegschuiven..
) kwam hij alweer overeind om doodkalm in een super fijn gesprongen galop met lichte aanleuning door te gaan a la "Mijn naam is haas, ik weet van niks, er is niks mis gegaan.... Ik heb al die tijd al zo braaf gelopen... "
Ben in de lach geschoten toen ik hem heel bedeesd en braaf voelde door galopperen en precies deed wat ik hem dus wilde laten doen voordat ie bijna op z'n bek ging (en ik der bij dan maar goed.) ... Hij is niet eens zo stom..
Als ze meteen na zo iets braaf gaan galopperen tsja, dan kan je natuurlijk niet meer corrigeren: je kan ze moeilijk corrigeren op het moment dat ze volledig losgelaten en mooi door gesprongen galopperen.