Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En zo erg valt een grote E niet op inderdaad, mijn paard is 1.65, maar soms denk ik wel eens dat ze kleiner is
Ik voel me vaak klein in de inrijdbak. 
Pony was trouwens 1.52 maar die kochten we toen ik al uitgegroeid was. (Niet zo moeilijk, sinds mijn 12e kwam er geen cm meer bij, pony kochten we op 15e of 16e?) Paard wat we daarnaast hadden was 1.74 maar echt een tank, volgens mij was die stiekem een stuk groter en ze was enorm breed en redelijk lang. Daarna kochten we Beeb en die was met 3,5 1.65 later 1.69 ofzo. Maar volgens mij tikte hij uiteindelijk de 1.70+ wel aan.
Het gevoel al dat je iets minder bij elkaar moet rapen.
Ben er nog helemaal beduusd van.
Citaat:Bij de discipline dressuur is het niet toegestaan tijdens Regio- en/of KNHS-kampioenschappen voor paarden deel
te nemen in zowel de klasse B als de klasse Z1 en hoger. Ook is het niet toegestaan tijdens Regio- en/of KNHS-
kampioenschappen voor paarden deel te nemen in zowel de klasse L1 als de klasse Z2 en hoger.
ynskek schreef:Het gaat volgens mij om de ruiter die met een ander paard al ZZL rijdt
Marietje35 schreef:Natuurlijk, dat werkt bij iedereen zo. Gelukkig doen de meeste profs pas vanaf het Z en hoger mee, scheelt weer.

Ik liep er elke keer tegenaan dat ze niet lekker los wilde laten, niet vooruit meer dacht en daardoor zo scheef als een hoepel trok op sommige momenten. Nu hielp het ook niet dat ze ineens sportbrok ipv basisbrok kreeg (iets met voer in silo's verkeerd geleverd...) en zij daar best heftig op reageert. Tussendoor ging ze dus regelmatig aan de haal of zette zich schrap als ze wat hoorde. Het werkt bij haar het beste als ze flinke stukken galoppeert, alleen kreeg ik dat met mijn lijf even niet voor elkaar toen ze zo vasthield.
Alleen moet het niet erger worden. Hoe is het nu bij jullie Yom?