Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heerlijk! Ik ga nu nog maar 2 keer per jaar ongeveer naar het strand. Maar heb er altijd om de hoek gewoond. Ik geniet nog elke keer van de heerlijke hei.
Krijg altijd zo’n last van m’n knieën in die rot kou.. En het is zo vroeg donker. Ik heb daar altijd echt een beetje moeite mee.
Lithya schreef:Gefeliciteerd Cio!
Vandaag weer gestart en 3 x 0. Ondanks dat ie echt niet fijn bezig was.
Cioccolato schreef:Wij hebben gister nog een rondje L gewonnen in Kampen. Na een rondje met wat balkjes onderweg haha. Braaf paard is het ook
paljaslaura schreef:Lekker hoor dat strand!
Ze heeft echt een leuk hoofd Nann!
Gefeliciteerd Carola
Netjes Lithya!
Geslaagde dag dus Vibabu?
Ik ben vandaag naar Assendelft geweest. Eerste prijs met Gismo en een derde prijs met Mickey. Super tevreden
Nann__ schreef:Ik ben trouwens erg blij met mijn keuze! Ondanks dat ze echt een beetje moeilijk kan doen rijtechnisch is ze absoluut niet gemeen en daardoor voelt het heel vertrouwd. En de goede stukken is mega fijn rijden. Mag echt niet klagen.
) maar we hadden nu ook een lijntje op 3 galopssprongen en 1 op 6 en dat ging best goed! Vorige keer deden we alles uit draf. Nu sprong ze ook wel redelijk goed over haar rug voor mijn gevoel. De eerste keer drukte ze juist haar rug heel erg weg bij de eerste 2 sprongen, nu deed ze dat helemaal niet. Echt heel blij met de vooruitgang.
het liep allemaal wat vreemd en net niet helemaal klaar met losspringen (spring graag 1 sprong op hoogte). Rij ik de 1e hindernis aan, bedenk ik dat ie wel erg hoog is, dus maar een volte gedraaid. Eerst gedacht dat het niets werd, maar toch weer aangereden en toen alles verder foutloos. 2e ronde een balk.
Het is ook pas over 1,5 week. 

al is hier erg weinig (lees: geen) sneeuw.
inheb mijn ontslagbrief een paar weken geleden ingediend maar die negeert hij omdat hij niet wil dat ik wegga

whoeps afstand kwijt en balk. Later onderweg nog een fout en laatste hindernis volgens mij. Maar dik tevreden hoe ze het deed.