Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jury schreef:welkom royaltjuh, zijn het alle 3 ponies?

ik had een half jaar geleden ook een welsh nwr in de D maat. Had net besloten dat ik die dan maar ging uitbrengen maar datzelfde weekeind wilde er toch nog mensen komen kijken en die waren verliefd dus toen toch maar verkocht.

maar dat zal later ook een pony tussen de paarden worden. Mijn dochter ziet het helemaal zitten met haar. Leuk dat je Pepita hebt onthouden Nies. Er staan twee recente foto's van haar in mijn profiel.
Vond dressuur en springen ook leuker en het is in Nederland ook nog eens makkelijker dus de keus was snel gemaakt. 
Hij had in Hellendoorn ook al gelopen (en gewonnen haha) maar verbeterde vandaag zijn punten van daar. Dus helemaal top, op naar de finale in Kootwijk!
)
Dat wordt 'm dus niet meer... Gezien dat springen zo vroeg ook niet goed voor haar lichaam kan zijn.. *zucht* Dan maar er tussen blijven staan en Rêve steeds terug naar haar eigen emmer dirigeren..
knap veulen
Snap wel dat het zo kan overkomen... Maar was zo niet bedoelt. 
Ik heb andere woordenschat naar boven gehaald toen ik het aan mijn man vertelde.
Schrok me rot! Nu het goed afgelopen is kan ik er wel een beetje om lachen maar ze had zich ook kunnen mispakken en flink kunnen vallen! Dat was het eerste wat door mijn gedachte ging! Dat die debiel zichzelf flink had kunnen verwonden.. 

Maar ik weet iig weer iets wat ik niet met haar kan doen..