Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marietje35 schreef:Wat een droeve dag gisteren zeg, bah! Alles is nat, niet te hopen dat het nu op korte termijn gaat vriezen!
@ Mywishmax; Wat goed dat je al zeker bent van selectie, gefeliciteerd! Succes zondag, komt vast goed.
@ Helga; wat balen van het laden. Heb je wel eens zo'n Monty Roberts halster gebruikt?
Marietje35 schreef:Wat een droeve dag gisteren zeg, bah! Alles is nat, niet te hopen dat het nu op korte termijn gaat vriezen!
@ Mywishmax; Wat goed dat je al zeker bent van selectie, gefeliciteerd! Succes zondag, komt vast goed.
@ Helga; wat balen van het laden. Heb je wel eens zo'n Monty Roberts halster gebruikt?
MyWishMax schreef:Ik vind magnesium enzo geen symptoombestrijding, ik merkte echt verschil, maar ik gaf het wel continu. (en hij had ook een tekort in het bloed) Vorige paard was er namelijk 1 die met een beetje spanning ontplofte en dan bleef je echt niet zitten. Waardoor hij nog meer over de zeik raakte en dus weer ontplofte. Nu moet ik zeggen dat hij braver werd toen hij vaker mee was geweest, maar ik heb hem eigenlijk altijd moeten longeren op vreemd terrein en soms ook op eigen terrein. Stomme was dat hij dan weer geen last had van vlaggen enzovoorts, maar wel van andere paarden en drukte. Oh en verschillende kleuren op de ondergrond.
Annika en Mirjam, balen zeg!
Keshia, wat erg van haar gebit zeg, dan denk je alles goed te doen...
Hier gisteren 2e selectie en dat ging voor geen meter. Niet lekker gereden, paar dingen veranderd en daardoor te kort losgereden en te veel achter elkaar moeten doen waardoor mijn lijf in de 1e proef er al mee ophield. Wel 2 keer winst en een 3e prijs, maar absoluut niet fijn gereden en niet zoals ik mijn paard voor wil stellen. Ze wilde thuis de trailer al niet in en op de terugweg weer niet. Vandaag heeft mijn lijf ook beetje kortsluiting, dus ik lig op de bank.Kan daar echt de balen in hebben, niet naar eigen gevoel geluisterd en dus paard gruwelijk in de steek gelaten. Had alleen een 5 voor halsstrekken die ik niet helemaal kan plaatsen... (Vooral niet omdat ik het verschil met vorige proeven niet kan plaatsen, dat waren een 10, een 8 en een 7, waarbij de 7 kwam door een storing)