Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Elke schreef:Dat klopt. Maar ik merk dat het haar helpt. (rustiger in momenten waarbij ze eerst wel es bleef hangen) Ja inderdaad bach bloesem en dan star of bethlehem. Dit helpt om negatieve gedachten om te buigen.
Urielle schreef:Is ook zo natuurlijk.
Ik had alleen zoiets van: ik ben nog best onzeker, net begonnen, paard ook groen en ik weet wel dat de mooiste parcoursen nog niet die van ons zijn![]()
Als ik dan vooraf al wordt gewaarschuwd voor de slechte sfeer (ik vermoed arrogantie/ roddel) dan vind ik het nog moeilijk om daar schijt aan te hebben![]()
Misschien moet ik gewoon op wedstrijd met dát als leerpunt![]()
paljaslaura schreef:Zoek het daar ook vaak wel beetje op uit hoor! Als ik weet dat het van die kleine bedompte binnenbakjes zijn ga ik er vaak niet eens heen hahaVind dit soort banen heerlijk rijden, kan je je lijnen netjes uitrijden etc
paljaslaura schreef:Fijn car dat je het goede gevoel weer terug hebt!
Leuk Urielle weer les
oho wat een verhaal MDH hahaha, snap helemaal dat je m voor gek verklaarde
Balen Lythia! Dubbels hebben er veel last van volgens mij, had er met mn pony moeite mee en met deze nu ook ..
https://www.youtube.com/watch?v=M9JMjt8 ... FGc5AqiqUg
BB van gisteren had mn vader gefilmd, altijd goed om even terug te kijken vind ik zelf!
Lithya schreef:Dat is het probleem. Hij houdt zelf voor de tijd wat in en daardoor klopt het net niet. Ontspannen lijkt mij in dit geval net niet werken
Carolaaxxxx schreef:Ik had gister in de B een stop op de tweede van de dubbel. Ze keek heel gek naar de hekjes hahaha. Gek beest. Daarna ook nog ergens een balk.
in t L had ik echt ons ritme te pakken. Balkne op de twedde omdat ze niet oplette maar o zo fijn voorwaarts tempo! Eindelijk het goede gevoel. Was zelf nog beetje het vertrouwen kwijt maar nu ik het goede heb gevoeld en haar vermogen als we een goes tempo rijden hb ik het weer terug! Enkel dwars door de laatste hindernis gegaan doordat ik haar teveel opjoeg. Oeps.
Al met al super fijn gereden en eindelijk het gevoel van een goed tempo en ritme. Ik moet meer rijden heb ik al door. Ik denk vaak teveel terug.
Carolaaxxxx schreef:Oei hersenschudding is nooit fijn! I k zit met een modderpoel ipv rijbak.. balen..
mistid schreef:Beterschap Pantykous!
Bij ons liggen er 3 plasjes in de 20x60 baklongeerbak/paddock is wel vrij nat. Chall vertikte het om daar even de benen te strekken. Hele hals bruin van de stront maar natte voeten halen ho maar