Ik heb vandaag eventjes een keer met zweep gereden, hij word dan altijd enorm heet en sterk, kon hem wel even op z'n plek zetten. Keerwendingen kon ik nu echt fijn rijden en actief houden. Midden galop ook echt goed naar voren kunnen rijden en de contra ook genoeg sprong kunnen houden.
Morgen ochtend prive les en dan gaan we M2 proefjes doornemen. Nog even kijken of ik eerst met zweep ga rijden of niet. Hij was wel weer fijn aan m'n been en heb de zweep alleen op het begin even nodig gehad

Voor de rest lekker geoefend met de schouderbinnenwaarts en de nek als hoogste punt/ neusje eruit. Genoeg huiswerk, heb in training namelijk het vizier stiekem al wat verder dan het Z1. Werk graag altijd wat vooruit haha, en nu dan even extra omdat je weet dat zoiets fixen tijd nodig heeft.
Grappig dier ook, heb nog nooit een knabstupper echt zo gezien volgens mij.
Hoop maar dat hij niet in de stress schiet tijdens de proef
Fijn dat je lekker hebt gereden! Blijft lastig om alles aan elkaar te rijden! Wanneer moet je ook alweer starten? Ben het weer even vergeten
En mijn zusje komt foto's maken, dus als het goed is hebben wij dan ook mooie plaatjes
Succes met je onderlinge Z1! Spannend!