Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Nog even 1 vraag.. je koopt dus nu een proefje en als je hem hebt opgenomen, dan kun je hem voor die week insturen? Je hoeft niet meer via mijn knhs in te schrijven voor een bepaalde week?
Ballard_L schreef:Ik heb vorige week maandag een proef opgestuurd. Is het nog steeds zo dat er max 10 werkdagen staan voor het beoordelen van de proeven? Ik had gehoopt dat hij dit weekend beoordeeld zou worden, omdat ik volgend weekend een klasse hoger wil starten
Unleash schreef:Ik heb ook gisteren weer een proef ingeleverd. Eerste keer L1 met online starten. Ben ontzettend benieuwd naar de punten en het commentaar. Mijn pony deed in ieder geval super goed zijn best, met af en toe een puntje van humor... we oefenden voor de proef een aantal keer het van hand veranderen en halsstrekken. Ging echt super met oefenen. En tijdens het moment supreme dacht hij toen we net over de X waren 'Lot, zullen we ff wat anders doen want dit wordt saai' en sloeg hij ineens rechtsaf op de diagonaal. Hahahaha. Heerlijke pony.
Nadeel is wel dat de proeven ineens zo ontzettend duur zijn geworden. Op wedstrijd vorige week betaalde ik 7.50 per proef. Waarom is het online starten ineens bijna dubbel zo duur geworden? Om te ontmoedigen dat men online de punten binnen sleept? Wat de reden ook mag zijn, voor mij resulteert het erin dat ik echt niet meer zo vaak online start als eerst. Vind het simpelweg heel erg duur worden. 5x online starten is gewoon 62.50 euro...
Unleash schreef:Ik heb ook gisteren weer een proef ingeleverd. Eerste keer L1 met online starten. Ben ontzettend benieuwd naar de punten en het commentaar. Mijn pony deed in ieder geval super goed zijn best, met af en toe een puntje van humor... we oefenden voor de proef een aantal keer het van hand veranderen en halsstrekken. Ging echt super met oefenen. En tijdens het moment supreme dacht hij toen we net over de X waren 'Lot, zullen we ff wat anders doen want dit wordt saai' en sloeg hij ineens rechtsaf op de diagonaal. Hahahaha. Heerlijke pony.
Nadeel is wel dat de proeven ineens zo ontzettend duur zijn geworden. Op wedstrijd vorige week betaalde ik 7.50 per proef. Waarom is het online starten ineens bijna dubbel zo duur geworden? Om te ontmoedigen dat men online de punten binnen sleept? Wat de reden ook mag zijn, voor mij resulteert het erin dat ik echt niet meer zo vaak online start als eerst. Vind het simpelweg heel erg duur worden. 5x online starten is gewoon 62.50 euro...
Spenk schreef:Unleash schreef:Ik heb ook gisteren weer een proef ingeleverd. Eerste keer L1 met online starten. Ben ontzettend benieuwd naar de punten en het commentaar. Mijn pony deed in ieder geval super goed zijn best, met af en toe een puntje van humor... we oefenden voor de proef een aantal keer het van hand veranderen en halsstrekken. Ging echt super met oefenen. En tijdens het moment supreme dacht hij toen we net over de X waren 'Lot, zullen we ff wat anders doen want dit wordt saai' en sloeg hij ineens rechtsaf op de diagonaal. Hahahaha. Heerlijke pony.
OP de meeste wedstrijden betaal je 10-12,50 per proef dus het is amper duurder.
Unleash schreef:Jup, ik ga met auto met trailer. Maar ik moet ook met de auto naar stal, dat kost ook geld. Meeste proeven zijn hier niet duurder dan 10 euro. Wellicht per regio verschillend? Wat betreft de oneerlijke concurrentie... dat sluit je al af door maximaal 5 online winst punten toe te staan. Men kan dus niet oneindig online blijven starten voor promotie. Dus nee ik vind die redenering nog niet zo sterk. Maarja, zoveel mensen zo veel meningen toch?
Vind het ook schandalig dat je nu moet gaan betalen als knhs lid zijnde voor de papieren versie van de paard&sport. Maar daar zullen ook veel mensen anders over denken.
Voor mij is de prijsverhoging de voornaamste reden om niet meer zo vaak online te starten.