Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suprice_Iris schreef:Ik heb contact opgenomen met de KNHS.
Ik kreeg vandaag mijn protocol van 21 mei, toen zag ik dat ik helemaal geen cijfer heb gekregen voor de galop. Mijn 189,5 moet dus terug naar de jury en aangepast worden, dan ben ik helemaal blij met m'n punten!
martinev schreef:Of niet, als de jury heeft opgeteld door plussen en minnen, dan is er nu gewoon een 6 gerekend voor de galop. Ik had bij een proef geen cijfer voor mijn houding en zit, heb ik normaal zeker een 7 voor, nu was het dus een 6 door de manier van optellen. Ben er verder niet achteraan gegaan, had toch geen invloed op het aantal winstpunten.
bobje26 schreef:Suprice_Iris schreef:Ik heb alle cijfers bij elkaar geteld, dan kom ik op 189,5. Er moet dus nog een cijfer bij.
Tegenwoordig kun je ook halve punten krijgen he, dus niet persee een 190 score gegarandeerd
Suprice_Iris schreef:PSvanLot schreef:Je kunt toch aan de coupon zien wat je mist?
Klopt, het cijfer voor de galop is niet ingevuld.
Ik heb contact opgenomen met de KNHS dus wordt vast weer geregeld.
tanee_blaze schreef:Bij mij doet de site mijnknhs het niet. Meerdere die hier last van hebben?
kara schreef:Onderhoud staat bij mij ook nergens
Het online rijden zal wel eerdaags afgelopen zijn, las net dat onder voorwaarden er weer ‘wedstrijden zonder plaatsing’ georganiseerd mogen worden