Edit: ik ben officieel scheel zonder bril. Heb het me verbeeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lithya schreef:Elke, staat je pony nu ook wat meer op stal ten opzichte van een paar weken geleden?
Ik zal voor zoiets wel te nuchter zijn. Mijns inziens kan homeopathie niet bijdragen aan de verwerking van een trauma. Dat kan alleen met vertrouwen geven. Alle paarden en pony's hebben ergens wel een klein trauma opgelopen. Zo makkelijk om dat op het zadelmak maken te gooien. Daarnaast zie je meer paarden met wat vollere benen. Van hele dagen lekker buiten, naar minder buiten vanwege het rare weer. Dat nierverhaal heb ik enkele jaren geleden ook langs horen komen. Was een hele rage toen waar zeer veel aan is verdiend. Ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar voor mij is het niet weggelegd.
_Elke schreef:Ach ik denk altijd baat het niet dan schaad het niet! Het klopt zeker dat trauma's verwerkt worden door vertrouwen. Daar werken we ook zeker aan alleen homeopathische druppels helpen een handje. Net zoals druppels mensen kunnen helpen om rustig te worden en te ontspannen. (Bv melatonine)!
Lithya schreef:Elke, staat je pony nu ook wat meer op stal ten opzichte van een paar weken geleden?
Ik zal voor zoiets wel te nuchter zijn. Mijns inziens kan homeopathie niet bijdragen aan de verwerking van een trauma. Dat kan alleen met vertrouwen geven. Alle paarden en pony's hebben ergens wel een klein trauma opgelopen. Zo makkelijk om dat op het zadelmak maken te gooien. Daarnaast zie je meer paarden met wat vollere benen. Van hele dagen lekker buiten, naar minder buiten vanwege het rare weer. Dat nierverhaal heb ik enkele jaren geleden ook langs horen komen. Was een hele rage toen waar zeer veel aan is verdiend. Ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar voor mij is het niet weggelegd.
Lithya schreef:Bij mij ging het echt niet. Ging met losrijden al steeds hoger springen en wilde in de ring niet neer galoperen. 2x gestopt op de eerste van de dubbel. Kwamen thuis en moest hij gelijk plassen. Of dit het was of wat anders, geen idee. Eerst maar op dubbels oefenen. Op de een of andere manier verslikt hij zich steeds op. De eerste van de dubbel.