Maar het is ook wel lastig om vanuit het niets weer opeens te moeten starten in het M1. Lekker km's maken komt vast en zeker goed!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dus hij had even 2 dagen "vrij".
Hij was zo gek als een deur, geen idee wat 'm dwas zat. Wel fijn gereden, dat dan weer wel
Maar snap je wel hoor dat hij verder wat meer aan elkaar mag in de draf 

Zo bedoelde ik het meer van dat ik bij een locatie op die manier onderaan mee rijd. Ken bij de meeste locatie's de jury leden wel haha
Met een gebruiksaanwijzing dus.
Zin in! Ik heb maar 1 doel: blijven rijden, en voor Fantast: blijven reageren... in plaats van zich afsluiten. Ben benieuwd of t gaat lukken. Gisteren maar eens bedacht dat ik wellicht in mn trainingen ook wat vaker zonder zweepje moet gaan rijden. Moet er wel altijd de bak mee in, want stel dat dat ene grassprietje verkeerd staat... Of er een zuchtje wind is, een trailer anders geparkeerd staat, etc... Dan moet ik wel wat te vertellen hebben.
Op het einde ook scherp op de hulpen. Bij mij blijft de zweep nu weg. Even wat 'aparte' lijntjes van de M1 proeven gereden (rechtergalop bij A afwenden, D overgang draf. En linkergalop van hand veranderen en op X overgang draf) en dat deed hij gelijk goed, dus ook wel teken dat we lekker vooruitgaan. In de L2 zat toen een lijntje in de rechtergalop bij E afwenden en dan tussen E en B overgang draf. Meneer denderde toen de eerste keer nog door
Geeft goed gevoel zo voor de wedstrijd zaterdag. Starten om 13.45 dus dat is ook een fijne tijd. Het is wel echt zeikweer, wij waren ook lekker natgeregend
Gisteren een rondje gesprongen, stond tussen de 80/95cm en hij sprong het echt onwijs goed! Hij springt nu ook gewoon in 1x, soms inclusief een balk maar hij stopt niet meer ondanks dat hij het enorm spannend vind en dat moeten we hebben. In oktober willen we nog een keer voordat we ons BB debuut maken eerst prive les en dan concours gericht rijden op vreemd terrein, dan weet ik wat ons te wachten staat en hoe Donner erop reageert 
Echt super tevreden, 2x 1ste met 189,5 en 188,5. Ik had beide proeven echt een grote fout zitten. Opeens dikke stortbui op het dak midden in mijn galop vond ie toch wat spannend (eerste was binnen omdat het terrein door alle regen vannacht wat minder was), en de tweede proef was mijn voorlezer te langzaam. Had wel uit mijn hoofd geleerd, maar ze liepen ook giga uit dus beetje moe. Gokte ik het vervolg, net verkeerd gegokt
En de baan was wat nat/glad dus met halthouden viel hij bijna. Vond overigens wel dat de organisatie het super had opgelost allemaal zodat het wel door kon gaan, maar het was even schipperen. Inrijden was ook in een hele kleine binnenbaan, met tich paarden. Dusja, kon amper een galopje doen. Daarom kwamen de galop onderdelen in de proef ook wat minder uit de verf. Maargoed daar had iedereen last van. Hij liep echter heel fijn en de dingen waar we aan gewerkt hadden merkte ik ook. Op naar 20 september en dan de fouten er even uit