Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 18:25

hahaha, dat met die shet heb je zeker nog lang aan moeten horen Tong uitsteken maar wel geniaal Tong uitsteken

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:00

Whaha geniale blunders. Haha!

Laatst op een springwedstrijd heb ik toch ook zo moeten lachen.
Er was een meisje in de barrage en die pony stopt, ruiter er half langs was het hoofdstel af dus dat meisje zat echt zo ja wat moet ik nu? Je mag geen hulp van derde. Pakt ze dat hoofdstel beet trekt hem over het hoofd ( het zat nog ook) en rijd weer verder. Heel de kantine lag in een deuk Haha!

Ik heb er ook nog wel een paar van mijzelf, ik moet alleen even nadenken.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:06

Miss_Malfoy schreef:
hahaha, dat met die shet heb je zeker nog lang aan moeten horen Tong uitsteken maar wel geniaal Tong uitsteken

Ja klopt, ik hoor het nu (zo'n 15 jaar later) nog steeds Clown
Dat filmpje komt altijd weer boven.

Dan hoor je mij zo: 'Ik wil er NU uuuuiiiiiiiit!!!'
En langs de kant: 'Neeeeeeee je rijdt door! Gewoon proberen!'
Ik: 'Neeeeeeee!'

Bloos

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:50

Na een foutloos parcours niet door de finish gereden...

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:54

Ik heb wel eens een oefenparcourtje gesprongen met een redelijk groene merrie. Ze vond alles maar eng en weigerde steeds 1x voor de de hindernis nam. Na de hindernis ging ze best hard, op een gegeven moment springt ze zo foutloos over een rood-wit wapperend lint de ring uit Haha!

Repeat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:20

Ik had pas een wedstrijd en die pony was beetje fris. Dus heel mijn proef bestond uit de galop zo ongeveer. Op een gegeven moment was hij rustig moest ik aangaloperen neemt hij opeens de benen geeft er een bok bij een scheurt nog twee keer de ring door. Gelukkig nog wel blijven zitten mijn moeder helemaal in paniek Tong uitsteken

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:50

niet echt een blunder, maar ik heb er wel erg om moeten lachen. De eerste wedstrijd die ik met mijn paard reed, zou gewoon in een buitenbak zijn, echter die ochtend werd hij verplaatst naar de wei. (daar had ik nog nooit met mijn paard gelopen, dus spannend). Eerste proef had ik omleiding en ging goed. 2e proef had alleen letters in de bak, mijn paard wilde langs de letters niet lopen, dus in plaats van hoeken ging hij wijkend de bak door. (Jury heeft alleen geschreven dat hij netjes kan wijken, maar verder geen commentaar:))

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:53

Bij een onderlinge wedstrijd, mijn pony sprong alles. Tot ik in de baan kwam Nagelbijten / Gniffelen Ben zelfs niet over de eerste hindernis heen gekomen..

DeGrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:58

mijn grootste blunder was vertrokken zijn zonder vest en tok die van een vriend mogen gebruiken en in de proef zelf 120 rijden voor te winnen paar seconden voor hebben me teugels vooruit smijten. en hopla ik lag tussen de baren vind dat me grootste blunder. ik was toen heel erg kwaad op me zelf

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:00

Bettine schreef:
Miss_Malfoy schreef:

Bloos

nu ben ik wel heel erg benieuwd naar je filmpje Vork

Sil_BillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:22

De 1e wedstrijd die ik in een binnenbak reed was egt lagge. Ik was voor het eerst in een Andere manege op wedstrijd.
toen moest je nog binnenkomen en groeten, en aanhet einde weer groette.

ik kom daar de bak in.. pony helemaal onder de indruk. Ik wendde bij A of en moest tussen X en G halthouden en groetten. Maar me poownie wilde ineens niet meer stoppen. ze liep gewoon door. Dus ik zat er echt op zo van EEhm.. stop nou Boos! Maar neej ze liep gewoon door. de Jury zat daar in een hokje Bij de c. Ze wilde echt niet meer stoppen en toe dacht ik... aan het einde van de bak moet ze wel. Toen liep ze naar dat hokje en ging met haar neus over het raam waar de Jury achter zat. dat raam helemaal beslagen en De jury kwam niet meer bij Tong uitsteken Ik schamdeme dood.. maar gelukkig mocht ik de proef overnieuw beginnen(onderling)

Toen bleef onze dame gelukkig wel staan Pling

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:49

KsVrPy schreef:
Niet echt een blunder maar het was wel een vage actie. Nagelbijten / Gniffelen

Ik was aan het inrijden en natuurlijk reden er ook andere mensen. Ik reed op een volte, op de rechterhand. Een ander meisje reed op de linkerhand. Telkens moest ik voor dat kind aan de kant! Toen wist ik natuurlijk nog niks van bakregels, en zij vast ook niet, maar goed. Op een gegeven moment was ik het zat, ik moest telkens aan de kant voor dat arrogante wicht! Dus ik denk. Nu rijd ik gewoon door, dan gaat ze wel aan de kant. Dus ze kwam weer op me af. Ik rijd door en BOEM ik knal vol op met mijn pony tegen haar pony. Huilen van het lachen Whahaha en die ouders werden boos! *LOL*

Maar dat is al heel lang geleden. Nu rijd ik geen wedstrijden. Maar goed... Ik wou het toch even vertellen. Haha!

ik wil niet heel banketstaaf doen hoor. maar dat is niet echt aardig. je zou ook gewoon kunnen vragen of zeggen wat je dwars zit. nu is het goeg gegaan maar jij of je paard of het andere meisje met haar paard hadden ook gewond kunnen raken!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:57

Sodeletuut schreef:
Bettine schreef:

Bloos

nu ben ik wel heel erg benieuwd naar je filmpje Vork[/quote]
Ik ook wel Schijnheilig

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 12:16

Ik heb zelf al best wel wat meegemaakt met mijn paard moet ik zeggen en ook veel gezien bij anderen. (Alhoewel ik nog nooit (afkloppen) tijdens een wedstrijd ervan af ben gestuiterd etc. Wel eens met een caroussel kampioenschapswedstrijd door een teamgenoot van mijn paard af gebotst, kwam daardoor wel live op de radio Clown )

Ik kan echter niet kiezen uit deze twee:

1: op hele grote wedstrijd een ZZ-licht proef rijden. Losrijden op een mégagroot terrein met veel wapperende vlaggen in de masten door de vrij stevig wind die er stond. Mijn paard, superheet, nétaan te houden, lukt het toch om op een gegeven moment even flink ervan door te gaan, nét toen ik vlakbij een Nederlandse beroemdheid in de dressuursport reed, waardoor haar paard door mijn paard werd aangestoken en zij dus om de hals van haar paard hing en zij zich net nog kon optrekken... Clown

2: op een ZZ-licht wedstrijd uitgebeld worden omdat ik mijn paard niet langs dat ene hele enge juryhokje kreeg... Haha!

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 23:42

Heb er twee:

- Het in galop met voorbenen over dressuurhekje vliegen gelukkig met bomproef driejarige die gewoon terug springt en door galopeerd.

- Het tijdens mijn eerste wedstrijd met mijn nieuwe hengst die op grand prix niveau loopt die ik destijds pas net had in een m wedstrijd in de verkeerde galop aanspringen. Was nog niet aan alle knopjes gewend Clown . Voelde me erg voor banketstaaf zitten dat ik een grand prix hengst niet correct kon laten galopperen.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:11

Sodeletuut schreef:
nu ben ik wel heel erg benieuwd naar je filmpje Vork

(Gelukkig) stamt dat filmpje nog niet uit het digitale videocamera tijdperk Clown Haha!

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:50

Ik ken iemand die ging groeten toen ze moest halthouden en daarna achterwaarts midden in de proef, ik lag helemaal krom van het lachen maar zei begon te huilen

SneekyPiecie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:36

Er af vallen van de zenuwen. Huilen van het lachen

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 13:01

Er stonden bomen bij de hoefslag.
Je moest je paard de bak laten wennen.
Neemt ze een hap uit de boom Vork

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 13:03

Nou niet vanmezelf maar wel van een vriendin van mij Clown
Ze had een FNRS proefje, een van de eersten,
dus de makkelijke proefjes.
En ze moest aan het eind afstappen,
dus ze doet een voet uit de beugel, en zwaait haar been over het paard, en valt zo achterover op haar kont van het paard af Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb niet echt blunders gehad.
Alleen dat ik een springwedstrijd had en dat we de bochten zo kort namen dat we zo'n mooi opgetuigde kerstboom naast een hindernis omliepen Tong uitsteken

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 13:05

Uuhm.. wat ik heel erg vond, dat ik ooit na de proef m'n paardensnoepje vergeten was om in mn zak te steken, zodat ie hem later pas kreeg...

En vorig jaar had ik s ochtends wedstrijd en s avonds kür.. Had ik mn witte handschoentjes s ochtends gelijk met mn moeder mee gegeven, die s avonds weer kwam. Dus even zonder met losrijden Knipoog Maar vond die eerste erger!

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 02:19

Coentjuh schreef:
Uuhm.. wat ik heel erg vond, dat ik ooit na de proef m'n paardensnoepje vergeten was om in mn zak te steken, zodat ie hem later pas kreeg...

En vorig jaar had ik s ochtends wedstrijd en s avonds kür.. Had ik mn witte handschoentjes s ochtends gelijk met mn moeder mee gegeven, die s avonds weer kwam. Dus even zonder met losrijden Knipoog Maar vond die eerste erger!

haha dat is zeker een zware tijd geweest Ach gut Clown

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 08:56

Misschien komt ie vandaag wel! Wie weet!. Knipoog

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 12:00

Jotee schreef:
Misschien komt ie vandaag wel! Wie weet!. Knipoog

Whahaha, suc6 in ieder geval dan maar...

Oja, afgelopen zaterdag had ik weer een proefje op k3...
Ze heeft weer heel hard naar de jury gebokt en ik heb het weer niet gehaald. Verdrietig
En ik had 's ochtends nog wel een uurtje extra gereden om haar moe te maken...

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:05

xxxdonja schreef:
Er stonden bomen bij de hoefslag.
Je moest je paard de bak laten wennen.
Neemt ze een hap uit de boom Vork

Haha dat verhaal is voor ook erg herkenbaar *LOL* En dan ook niet meer die tak los willen laten, terwijl het daarvoor allemaal zo 'eng' was.