maar wel geniaal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar wel geniaal
Miss_Malfoy schreef:hahaha, dat met die shet heb je zeker nog lang aan moeten horenmaar wel geniaal
Ben zelfs niet over de eerste hindernis heen gekomen.. Bettine schreef:Miss_Malfoy schreef:hahaha, dat met die shet heb je zeker nog lang aan moeten horenmaar wel geniaal
Ja klopt, ik hoor het nu (zo'n 15 jaar later) nog steeds![]()
Dat filmpje komt altijd weer boven.
Dan hoor je mij zo: 'Ik wil er NU uuuuiiiiiiiit!!!'
En langs de kant: 'Neeeeeeee je rijdt door! Gewoon proberen!'
Ik: 'Neeeeeeee!'
Maar neej ze liep gewoon door. de Jury zat daar in een hokje Bij de c. Ze wilde echt niet meer stoppen en toe dacht ik... aan het einde van de bak moet ze wel. Toen liep ze naar dat hokje en ging met haar neus over het raam waar de Jury achter zat. dat raam helemaal beslagen en De jury kwam niet meer bij
Ik schamdeme dood.. maar gelukkig mocht ik de proef overnieuw beginnen(onderling)
KsVrPy schreef:Niet echt een blunder maar het was wel een vage actie.
Ik was aan het inrijden en natuurlijk reden er ook andere mensen. Ik reed op een volte, op de rechterhand. Een ander meisje reed op de linkerhand. Telkens moest ik voor dat kind aan de kant! Toen wist ik natuurlijk nog niks van bakregels, en zij vast ook niet, maar goed. Op een gegeven moment was ik het zat, ik moest telkens aan de kant voor dat arrogante wicht! Dus ik denk. Nu rijd ik gewoon door, dan gaat ze wel aan de kant. Dus ze kwam weer op me af. Ik rijd door en BOEM ik knal vol op met mijn pony tegen haar pony.Whahaha en die ouders werden boos!
![]()
Maar dat is al heel lang geleden. Nu rijd ik geen wedstrijden. Maar goed... Ik wou het toch even vertellen.
Sodeletuut schreef:Bettine schreef:
hahaha, dat met die shet heb je zeker nog lang aan moeten horenmaar wel geniaal
Ja klopt, ik hoor het nu (zo'n 15 jaar later) nog steeds![]()
Dat filmpje komt altijd weer boven.
Dan hoor je mij zo: 'Ik wil er NU uuuuiiiiiiiit!!!'
En langs de kant: 'Neeeeeeee je rijdt door! Gewoon proberen!'
Ik: 'Neeeeeeee!'
[/quote]
)
. Voelde me erg voor banketstaaf zitten dat ik een grand prix hengst niet correct kon laten galopperen. Sodeletuut schreef:nu ben ik wel heel erg benieuwd naar je filmpje

Maar vond die eerste erger! Coentjuh schreef:Uuhm.. wat ik heel erg vond, dat ik ooit na de proef m'n paardensnoepje vergeten was om in mn zak te steken, zodat ie hem later pas kreeg...
En vorig jaar had ik s ochtends wedstrijd en s avonds kür.. Had ik mn witte handschoentjes s ochtends gelijk met mn moeder mee gegeven, die s avonds weer kwam. Dus even zonder met losrijdenMaar vond die eerste erger!
Jotee schreef:Misschien komt ie vandaag wel! Wie weet!.
xxxdonja schreef:Er stonden bomen bij de hoefslag.
Je moest je paard de bak laten wennen.
Neemt ze een hap uit de boom
En dan ook niet meer die tak los willen laten, terwijl het daarvoor allemaal zo 'eng' was.