Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
regientje schreef:jeetje ik vind 10 euro best hoog voor een proef!, maar dat bedrag ben ik afgelopen zomer met wedstrijden ook al paar keer tegengekomen!
! manie schreef:Maar 2000 handtekeningen

MissJ schreef:Gaat de KNHS haar servicwe naar de leden toe nu ook verdubbelen dan?
manie schreef:[
Deze verhoging komt niet ten goede aan de leden, maar aan de wedstrijdorganisaties.
Prima toch!
Urielle schreef:Ach toch niet voor niet zo veel moeite gedaan, mijn onderschrift te veranderen..KNHS handhaaft standpunt inzake prijzenschaal
ERMELO (KNHS) – Het KNHS-bestuur en het wedstrijdplatform hebben tijdens de vergadering op 19 december besloten het gezamenlijke standpunt inzake de prijzenschaal te handhaven. Wedstrijdorganisaties mogen daardoor vanaf 1 april het inschrijfgeld verhogen naar 10 euro per proef, zonder dat daar verplicht prijzengeld tegenover wordt gesteld. Ruim 2000 leden van de KNHS hadden hier door middel van een handtekeningenactie tegen geprotesteerd.
Door de maatregel is het uitkeren van prijzengeld pas vanaf 10 euro inschrijfgeld een vereiste.
De KNHS probeert hiermee de wedstrijdorganisaties iets meer lucht te geven. Het is de laatste jaren namelijk steeds moeilijker geworden om een wedstrijd te organiseren en financieel rond te krijgen. Het verstrekken van prijzengeld is overigens te allen tijde toegestaan, zodat de maatregel niet automatisch hoeft te leiden tot hogere kosten voor de dressuur- en springruiters.
Bron: www.anky.nl
manie schreef:Nee een feit
Dan verschillen wij toch echt van mening.

PERENBOOMPIE schreef:De kas van de KNHS staat hier helemaal niet buiten,die gaan de afdracht van verenigingen ook verhogen zodat de verenigingen wel de 10euro gaan hanteren en contributie omhoog,dus dan gaat de opbrengst toch weer naar de kas van de knhs is dat nou zo moeilijk te begrijpen,waarom moet ieder jaar de afdracht omhoog en de startgelden-kaarten en startcoupons!!
Echwel schreef:Ach toch niet voor niet zo veel moeite gedaan, mijn onderschrift te veranderen..![]()
![]()
erleyne schreef:Echwel schreef:Ach toch niet voor niet zo veel moeite gedaan, mijn onderschrift te veranderen..![]()
![]()
Hoezo, dat het een keuze is voor de organisatie, was tochal meteen duidelijk. Nu hoef je ook geen 7,50 te vragen als je dat niet wilt.
MissJ schreef:manie schreef:Nee een feit
Dat jij iets prima vindt is een feit?Dan verschillen wij toch echt van mening.
![]()

MissJ schreef:Waar is daar door de knhs een gefundeerde uitspraak van gedaan.PERENBOOMPIE schreef:De kas van de KNHS staat hier helemaal niet buiten,die gaan de afdracht van verenigingen ook verhogen zodat de verenigingen wel de 10euro gaan hanteren en contributie omhoog,dus dan gaat de opbrengst toch weer naar de kas van de knhs is dat nou zo moeilijk te begrijpen,waarom moet ieder jaar de afdracht omhoog en de startgelden-kaarten en startcoupons!!

MISTRAL94 schreef:Manie: Lees je dit dan over het hoofd?
De kas van de KNHS staat hier helemaal niet buiten,die gaan de afdracht van verenigingen ook verhogen zodat de verenigingen wel de 10euro gaan hanteren en contributie omhoog,dus dan gaat de opbrengst toch weer naar de kas van de knhs is dat nou zo moeilijk te begrijpen,waarom moet ieder jaar de afdracht omhoog en de startgelden-kaarten en startcoupons!!