Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:34

bedankt Haha!
ik wens jullie ook heel veel succes met alle problemen van de KNHS en alles, en verder ook heel veel succes met de wedstrijden!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 20:43

dat zullen we vast wel nodig hebben Tong uitsteken
ik hang een vrijdag mooi weer aan de telefoon

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:43

chaai schreef:
Heb net (na een kwartier in de wacht te hebben gestaan Clown) met de knhs gesproken. Uitgelegd dat ik eind november al mijn aanvraag ingediend had en hoe het er nu voorstond. Ben netjes geholpen, ze gaan me woensdag terugbellen want ik was kennelijk nog niet doorgevoerd in het nieuwe systeem. Als ze het niet op tijd redden krijg ik blanco startcoupons toegestuurd voor dit weekend, waarvan ik aanneem dat ze vergoed worden.

Moet heel eerlijk zeggen, vind dat ze het netjes aanpakken. (tot nu toe, nog even afwachten of ze het waarmaken natuurlijk Knipoog ) Ik hoop toch dat ik hem zo snel mogelijk binnenkrijg, ik neem aan dat ze geen zin hebben om voor 3 wedstrijden blanco coupons te leveren. Nja, des te meer reden voor hen om er vaart achter te zetten Nagelbijten / Gniffelen

Nou ja zeg, heb de hele dag mn telefoon bij de hand gehad, bellen ze gewoon niet! Stoom uit je oren Ik wou zelf nog bellen maar was vanmiddag op oefenparcours en niet op tijd terug, morgen om 9 uur ga ik ze maar weer stalken.. Als ze idd blanco startcoupons doen mogen ze er gelijk 4 opsturen, heb de komende 3 weken springwedstrijd waarvan dit weekend 2 parcoursen, en over 2 weken regiokampioenschappen. Sta al ingeschreven, dus dat regelen ze maar mooi Extreme duivel Schijnheilig

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:43

Mijn vriend heeft de stoute schoenen aangetrokken en gebeld of ze onze aanvraag al hadden ontvangen. Ik was al heel benieuwd wat ze dit keer voor een smoesje zouden hebben.

Eerst 10 min wachten. En toen het antwoord: ze zijn pas bij met de post die op 15 dec is ontvangen. Als je later dan dat hebt opgestuurd moet je dus nog 'even' wachten of de aanvraag faxen.

1. Wat is 'even'?
2. Waarom kan een aanvraag die gefaxt wordt sneller behandeld worden dan eentje die 3 weken geleden al per post verstuurd is?

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:46

ik heb eergisteren alles op de busgedaan om startkaart aan te vragen..
niu maar hopen dat het snel binnen komt.. ik wil snel gaan starten!!!

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:49

knhs schreef:
"Op dit moment zijn alle telefonistes bezet. Blijft U aan de lijn, zodra er iemand beschikbaar is wordt U geholpen"
Gaaaap

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:57

Zo, geregeld. Ze gaan vandaag (al, heb zondag pas concours.. Vork ) blanco startcoupons opsturen, en volgende week krijg ik mijn startkaart. Waarschijnlijk donderdag of vrijdag, dus met een beetje geluk kan ik volgende week met gewone coupons starten. Pff.. wat je toch al moet doen om contributie te mogen betalen.. Clown

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:31

Ik heb mijn startkaart nu eindelijk binnen Go jij! Go jij! , wilde vandaag de knhs gaan bellen en toen lag de brief net op de mat.
Ik hem hem eind november aangevraagd, rond kerst had ik al de coupons en nu is de startkaart ook eindelijk binnen.

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:34

Scum schreef:
Eerst 10 min wachten. En toen het antwoord: ze zijn pas bij met de post die op 15 dec is ontvangen. Als je later dan dat hebt opgestuurd moet je dus nog 'even' wachten of de aanvraag faxen.

Bloos! dan moet ik nog lang wachten. Mijn aanvraag is afgelopen vrijdag op de post gegaan Verward
Wel raar inderdaad dat als je het faxt wel sneller gaat!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:14

Mijn aanvraag was begin november de deur al uit... Dus ik zou hem toch ook allang binnen moeten hebben... Niet dus! Boos!

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:17

wat ik zo raar vind is dat je startkaart naar de contactpersoon van de vereniging gestuurd wordt, die hem dan weer naar mij moet sturen, terwijl ik hem zelf persoonlijk aanvraag. Ik heb mijn aanvraag 28 december de deur uit gedaan. Het zal nog wel even duren... geduld is een schone zaak zeggen ze...

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:20

Dat is volgens mij omdat de vereniging de rekening krijgt. En aangezien er nog wel eens wat wanbetalers zijn binnen een vereniging kan ik me voorstellen dat sommige verenigingen even wachten met het doorsturen van zo'n startkaart tot de rekening betaald is. Anders heeft de ruiter mooi een startkaart en zit de vereniging met de rekening.

sientjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:44

hmmm vreemd allemaal zeg!
ik heb die van mij begin november aangevraagd, en had hem met de kerst al!!
Dus ik vond het wel toppie!! Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:01

Go jij! Go jij! Jeeeeeeeej!! Ik heb hem!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Zowel startkaart, als startcoupons EN bijbehorende rekening! Haha!
Dus die blanco coupons heb ik nu niet eens nodig! (die laat ik dan mooi liggen voor een geval ik ze misschien WEL nodig heb! hihi) Haha! Haha!

Nou ben ik heel blond met dit soort dingen hoor, (ben dan ook al 43 jaar Tong uitsteken )
Klopt het dat het 16 coupons zijn? (raar aantal)

Hmm nu zie ik dat de aftekening op het hoofd niet klopt.. er staat:
Kol, uitlopend in bles, indringend in linker neusgat, omvatt
Moet rechterneusgat omvattend zijn.... wat nu? ff bellen maar weer....?

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:36

tja ff bellen. als je paspoort maar klopt das het belangrijkste en als je idnummer overeenkomt met de aftekeningen zoals die staan in je paspoort dan heb je er denk ik niet zoveel problemen mee.
En ja het klopt dat het er 16 zijn.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:32

Ja klopt dat je er 16 krijgt.
ik kreeg er 4, voor als ik ze zelf wil opsturen, ik kan me ook via de website van mijn vereniging inschrijven voor verschillende wedstrijden, dan sturen hun het op!

Mr_PLH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:37

Ik heb 3 weken geleden een startkaart aanvraag gedaan, net gebeld en nu krijg ik gratis blaco couponnen. Knipoog

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:40

ik heb half/eind December alles op de bus gedaan en vanochtend heeft mijn vader gebeld en jeeeey volgende week zijn ze er!! Lachen het kan dus ook goed gaan, je moest voor 12 uur bellen>???

ChiC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:30

sabje19 schreef:
Ik heb mijn startkaart nu eindelijk binnen Go jij! Go jij! , wilde vandaag de knhs gaan bellen en toen lag de brief net op de mat.
Ik hem hem eind november aangevraagd, rond kerst had ik al de coupons en nu is de startkaart ook eindelijk binnen.

Dan hoop ik dat de mijne ook snel komt! Heb hem half November aangevraagd..

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:45

Scum schreef:
Mijn vriend heeft de stoute schoenen aangetrokken en gebeld of ze onze aanvraag al hadden ontvangen. Ik was al heel benieuwd wat ze dit keer voor een smoesje zouden hebben.

1. Wat is 'even'?
2. Waarom kan een aanvraag die gefaxt wordt sneller behandeld worden dan eentje die 3 weken geleden al per post verstuurd is?

Jeetje Bloos! Dat kan dus nog even duren

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:26

Ik ben van vereniging gewisseld, alles op tijd aangevraagd (voor 1 dec) nu nog niks binnen..
en ik heb zondag wedstrijd Vork mjah k heb net gebeld met contactpersoon van nieuwe vereniging en die gaat morge bellen met de KNHS dus ben benieuwd Lachen
start zondag iig gewoon met coupons van mn vorige vereniging Schijnheilig k zie het wel of ik mn punten krijg of niet.. haha
iemand anders wel is gewisseld van vereniging? hoelang duurde het voordat je een nieuwe startkaart binnen had?

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:28

Quidou schreef:
Ik ben van vereniging gewisseld, alles op tijd aangevraagd (voor 1 dec) nu nog niks binnen..
en ik heb zondag wedstrijd Vork mjah k heb net gebeld met contactpersoon van nieuwe vereniging en die gaat morge bellen met de KNHS dus ben benieuwd Lachen
start zondag iig gewoon met coupons van mn vorige vereniging Schijnheilig k zie het wel of ik mn punten krijg of niet.. haha
iemand anders wel is gewisseld van vereniging? hoelang duurde het voordat je een nieuwe startkaart binnen had?

Zie mijn eerder bericht ben ook gewisseld van verening en vandaag lag mijn startkaart er, terwijl ik al voor de kerst mijn coupons had. en de aanvraag eind november gedaan had

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:31

owkeej heb niet t hele topic gelezen maar zie t nu idd staan Tong uitsteken
dan zou mijn startkaart dus ook binnekort moeten komen Lachen
hoop iig voor 26 januari Clown dan start k op de Utrechtse kampioenschappen en mocht t goed gaan zou k het wel zonde vinden als dat niet telt ofzo omdat k niet de goeie coupons en startkaart heb.. Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:12

oosterhoff schreef:
tja ff bellen. als je paspoort maar klopt das het belangrijkste en als je idnummer overeenkomt met de aftekeningen zoals die staan in je paspoort dan heb je er denk ik niet zoveel problemen mee.
En ja het klopt dat het er 16 zijn.
je idnummer moet overeenkomen met de aftekeningen op het paspoort? Die snap ik niet helemaal, sorry.
De aftekeningen in het paspoort staan goed, bles rechterneusgat omvattend (in het Frans) En op de startkaart staat dus indringend in linkerneusgat... totaal anders dus!
Het chipnummer en stamboeknummer enzo kloppen wel allemaal, zoals in het paspoort staan Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:42

Scum schreef:

1. Wat is 'even'?

Scum, hebben ze misschien ook bij benadering gezegd hoe lang de rest nog gaat duren? Mijn aanvraag is in november verstuurd maar die rotstempel miste, dus ik ben natuurlijk weer onderaan de stapel gelegd Koe

Wel idioot dat een gefaxte aanvraag sneller gaat. Dan zet ik de mijne nu wel even op de fax, heb ik hem eerder dan mijn eerdere aanvraag Frusty

Damn, ik moet coupons op gaan sturen zeg... Scheve mond