Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rowo schreef:heidehofs schreef:inderdaad van mij hadden ze wel een betere accemondatie mogen opzoeken. moeilijk te vinden, kleine weggetjes voordat je dr kwamen en een trein naast de manege. niet naar de wc kunnen omdat anderen een proef aan het rijden waren..ik kan nog veel meer verzinnen..
maar ik stop maar want anders word het wel TE negatief.
Wat een negatieve geluiden over De Lutte.... Ik kom er al jaren dus makkelijk te vinden. DAt van niet naar de wc kunnen is ook bij onze manege omdat de wc's beneden zijn, langs de bak. Maar jah, zo ieder zn manege he...
Shoeve succes zaterdag!

rowo schreef:heidehofs schreef:inderdaad van mij hadden ze wel een betere accemondatie mogen opzoeken. moeilijk te vinden, kleine weggetjes voordat je dr kwamen en een trein naast de manege. niet naar de wc kunnen omdat anderen een proef aan het rijden waren..ik kan nog veel meer verzinnen..
maar ik stop maar want anders word het wel TE negatief.
Ik zeg ook; Ik kom er al jaren.... Iksnap best dat het moeilijk te vinden is, want het was voor ons eerst ook zoeken. Maar de routebeschrijving was wel duidelijk toch?
Wat een negatieve geluiden over De Lutte....
Ik kom er al jaren dus makkelijk te vinden.
DAt van niet naar de wc kunnen is ook bij onze manege omdat de wc's beneden zijn, langs de bak. Maar jah, zo ieder zn manege he...
Shoeve succes zaterdag!
maar wat denkje van mensen die aan de andere kant van overijssel wonen..en er nog nooit zijn geweest?

Het ziet er weer puik uit, super aangekleed!

Shoeve schreef:moet vanmiddag starten in haaksbergen, straks pony en alles klaarmaken.
*hopen dat ik mijn paardrijjas nog terug vind*

IndianSummer schreef:@ rowo; het was ook paardinbeeld.com.
Maar ik heb ook al gekeken, ze zitten niet meer op internet..
Van 't zomer zijn ze ook op de SGW Neede geweest, daar heb ik toen nog foto's via internet besteld, maar nu zitten ze er niet meer op..
Raar
elise01 schreef:shoeve netjes, hoeveel punten had je ? jammer dat je net geen prijs had
Shoeve schreef:zijn er vrijdags in haaksbergen met springen ook nog foto's gemaakt dan?

Shoeve schreef:zijn er vrijdags in haaksbergen met springen ook nog foto's gemaakt dan?
Waren er idd niet erg veel. Maar jah aan de andere: jij bent wel op de Overijsselse geweest, kan niet iedereen zeggen. Volgende keer gewoon weer beter toch!!