dolca schreef:Nee hoor ik feliciteer
iedereen, niemand uitgezonderd.
DUS ook jezelf.
Eigen roem stinkt dacht ik altijd............

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dolca schreef:Nee hoor ik feliciteer
iedereen, niemand uitgezonderd.
Sydney2005 schreef:De zorg is nu eenmaal zo dat je niet vrijdags met een mannetje minder kan, je kan niet tegen de patienten zeggen pak zelf je pillen en red je ermee.
dolca schreef:hallo karin je was mooi in beeld
dolca schreef:zo zie je maar weer wie werkt maakt fouten.
KarinvdM schreef:CGJ en Houston waren trouwens ook nog in beeld.
Rieta schreef:jeetje ben net trug van center parcs moest heel wat bij lezen![]()
bij de Z1 pony's cat. C is een clubgenootje van mij kampioen geworden!!
ik kan jammer genoeg de uitslagen niet zien... hoop nog wel dat ik ze even zie
Rieta schreef:waar kan ik die vinden dan op startlijsten.nl kan ze niet vinden.....ben een beetje blond volgens mij
CGJ12 schreef:Het wordt pas spannend als de Groninger uitslaglijsten verdwijnen.......... of sterker nog...........
.......... als de Groninger site compleet uit de lucht gaat (ddosje)![]()
![]()
KarinvdM schreef:Sydney2005 schreef:De zorg is nu eenmaal zo dat je niet vrijdags met een mannetje minder kan, je kan niet tegen de patienten zeggen pak zelf je pillen en red je ermee.
Je kan toch een dienst ruilen met een collega?"Werk jij vrijdag voor mij? Dan werk ik zondag voor jou." (Je hebt er ruim een half jaar de tijd voor om dat te regelen...) Bovendien, in de zorg hebben ze toch ook vakantiekrachten? Wat als je ziek bent, dan moeten ze het toch ook redden?
Jeetje zeg, ik heb altijd kunnen ruilen in dat soort gevallen. Ik hielp ook vaak genoeg collega's uit de stront. In ruil daarvoor deden ze het zelfde voor mij.
Sydney2005 schreef:Je kan me echt wel geloven hoor als ik zeg dat het me niet lukt om vrijdags vrij te krijgen in de vakantieperiode....