Kampioenschap jonge dressuurpony's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLuna

Re: Kampioenschap jonge dressuurpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:24

Cappuccino schreef:
LadyLuna schreef:
Nee inderdaad

0 ben jij dat meisje die naar ons kwam toen wij bij de trailer Cappuccino gingen afzadelen en mij kwam feliciteren?

Jeps dat was ik

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 13:04

Jaaa, ik was er ook...
1 foto van:
Afbeelding

Was mee met een vriendin, daarvan heeeeeeeel veel foto's gemaakt
Afbeelding

En ook nog heel veel foto's van Annemieke
Afbeelding

En ook nog heel veel foto's van laura en orlando
Afbeelding

En een paar foto's van de winnaar pavo cup. WAUW, wat een beest
Afbeelding

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:02

Annemieke: Ik vond dat je een super mooie pony hebt. En jij rijdt hem ook netjes.

Viefdepief: Ik vindt dat jij ook een leuke pony hebt. Ik vond alleen de hals van jou pony het mindere.... Maar netjes bewegen.

Haike: Laten we maar zeggen: mooi bont is niet lelijk. Leuke pony... wat zware hals, niet echt spectaculair lopen, maar wel heel correct. En het is door zijn kleur wel een blikvanger.

Laura: Ja Orlando is gewoon een super mooi pony. Goed lopen... Alleen de stap was af en toe bijna tegen het telgangen aan. Gefeliciteerd met je prijs.

Capuccino: Ik moet bekennen dat ik jou pony eerst niet veel aan vond. In het begin liep hij wat lauw... Later was ik echter onder de indruk. Wat een fijne pony heb jij....

Marjolein: Leuke pony. Wel een echte nrpser om te zien. Maar netjes bewegen.... jammer dat je het zelf niet zo vond gaan.

Zo heb ik nu alle pony's van de Bokkers weer gehad???

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:13

Dankje MissSisa!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 07:38

Hee Haike, Okidoki doet zijn naam eer aan, het is een okidoki pony!

En MissSisa, inderdaad viel Cappuccino in het begin niet zo op, maar dat had ook te maken denk ik met de hoeveelheid hengsten die meededen, die toch enorm veel uitstraling hebben. Toch had Sanne hem keurig voorgesteld. Grappig is ook dat op de KNHS-site een beetje hetzelfde staat als jij zegt, dat ie ook compleet onverwachts gewonnen had.

Marjolein, helaas heb ik jou niet zien rijden. Alleen in een flits en heel ver weg. Vond het om eerlijk te zeggen tegenvallen dat hij niet in de prijzen zat, maar zoals ik al zei, ik heb jullie niet gezien en als hij niet fijn liep, tja, dat verklaart dan een hoop. Jammer dat dat nou net zaterdag moest gebeuren.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:25

Neonlight schreef:
Marjolein, helaas heb ik jou niet zien rijden. Alleen in een flits en heel ver weg. Vond het om eerlijk te zeggen tegenvallen dat hij niet in de prijzen zat, maar zoals ik al zei, ik heb jullie niet gezien en als hij niet fijn liep, tja, dat verklaart dan een hoop. Jammer dat dat nou net zaterdag moest gebeuren.

Ja idd heel erg jammer maar hij is 4 dus volgend jaar nog een kans !:)

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:41

Ik heb hier nog een paar leuke foto's van Cappuccino toen hij de verrichtings examen deed.
toen wassie al wauwww !:P

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 09:04

Hé, nog fotootje van mij, haha.

Jammer dat een aantal volgend jaar niet nog een keer meemogen doen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 12:51

Hee, leuk die foto's van Cappucino! Jammergernoeg een beetje klein, kan niet goed zien wie er daar op zit, maar volgens mij was dit ook de eerste gastruiter die hem in Ermelo bereden heeft. Die had hem namelijk ook op het verrichtingsonderzoek gereden, en als ik naar de houding en zo kijk lijkt het haar wel te zijn.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 13:18

ja volgens mij was het idd ook die zelfde gastruiter..
bij Orlando zat ook de zelfde gastruiter erop als bij het verrichtingen.
Die kennen wel goed rijden:P

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 15:24

@Neonlight: Ik heb Capuccino ook niet de hele tijd gezien aangezien Orlando volgens mij tegelijker tijd moest. Ik vond het eerst raar dat ze hem selecteerde voor de finale...(na wat ik gezien had ) maar in de finale liep hij super.

Wat ik van de 6 jarige heb gezien vond ik allemaal niet zo tof. Je kon zien dat de punten omlaag waren gegaan.... Weinig pony's die echt deden overtuigen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 15:31

Cappuccino was niet tegelijkertijd als Orlando. Volgens planning wel, maar de ring van de 6-jarigen liep uit. Orlando was de ring al uit toen Cappuccino er in ging. Toevallig weet ik dat precies, omdat ik heel graag Orlando wilde zien en foto's van hem wilde maken, en er ook van baalde. Uiteindelijk heb ik hem dus wel helemaal zien rijden en er foto's van gemaakt. Heb trouwens ook nog Rijk van Vulpen foto's laten maken van Orlando en Cappuccino. Die ken ik goed van het hackneywereldje, en stond toevallig net te kijken. Omdat ik foto's van Orlando aan het maken was is hij ook aan het knippen gegaan. En daarna hem aan de praat gehouden zodat hij ook Cappuccino erop zou zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 15:33

MissSisa schreef:
@Neonlight: Ik heb Capuccino ook niet de hele tijd gezien aangezien Orlando volgens mij tegelijker tijd moest. Ik vond het eerst raar dat ze hem selecteerde voor de finale...(na wat ik gezien had ) maar in de finale liep hij super.

Wat ik van de 6 jarige heb gezien vond ik allemaal niet zo tof. Je kon zien dat de punten omlaag waren gegaan.... Weinig pony's die echt deden overtuigen.

wat bedoel je ermee, punten omlaag? Ik heb in ermelo 15 punten meer gescoord als op de voorselectie!

En cappuccino: mooie pony maar vond hem wel vaak scheef in zijn lopen.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 15:38

haike schreef:
wat bedoel je ermee, punten omlaag? Ik heb in ermelo 15 punten meer gescoord als op de voorselectie!

En cappuccino: mooie pony maar vond hem wel vaak scheef in zijn lopen.

De punten van de voorselecties. Die waren verlaagd naar 62.5. Dat kon je ook wel zien, de kwaliteit van de 6 jarige lag veel lager dan bij de 4-5 jarige.

Ja, en terrecht dat je meer punten kreeg. Oki hoorde er bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 15:40

ik had op de voorselectie ook maar 62,5 punt gescoord, was ik het toen ook totaal niet mee eens. Liet nu zien dat duidelijk beter kon. Vond bij sommigen het niveau ook laag idd.

Cappuccino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 16:05

Neonlight schreef:
Haha, je hebt nu al 3 uur op Cappucinno gereden. Zou wel heel druk geworden zijn dan. Of had je je personeel dan aan het werk gezet?

Ja had ik gedaan

Cappuccino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 16:13

Ik ben nu ook bezig om Cappuccino meer op de achterhand te rijden, en af en toe duwt hij zijn kont naar binnen, dus daar ga ik ook nog aan werken, en dat hij ook iets actiever is!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 18:12

Wat een mooie foto's zeg!!

Sam heeft inderdaad niet echt een dressuurhalsje (helaas, maarja je moet het er maar mee doen ) Z'n hals is gelukkig al veel verbeterd als je weet hoe ie z'n halsje er eerst uit zag

Hoezo ik heb een kort halsje met een onderhals??
Afbeelding
Afbeelding
5e keer dat er iemand op zat.. 2e keer dat ik erop zat en de eerste keer in de manege, hij was hier 2,5. Hebben toen we hem kochten heel rustig aan gedaan, dus geen gezeur dat ie te jong was .. reed toen 2 keer in de maand om hem een klein beetje bij te houden

We hadden Sam trouwens ook als springpony gekocht, maar het eerste jaar was dat dus niet zo'n groot succes.. Daarom eerst maar veel gedressuurd, gelukkig begint ie nu steeds beter te springen, maar of het een echte springer wordt...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 00:32

hihi vief.. sam is egt heel erg verranderd.. of de foto zie je nog minder hoe goed hij veranderd/verbeterd is als in het echt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 07:20

O, dan denk ik ook dat ik weet wie jij was. Heb jij die pony alleen uitgebracht in het springen en nog niet in de dressuur? B+10 dat ze in het verhaaltje zeiden?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 10:22

Dat viel mij op Vief, voor de rest is het een leuke pony.
En zo te zien is die hals idd al wat verandert.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 17:30

woow vief!
die is indd veranderd!!
in positieve zin

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 17:34

Uhmm dat was denk niet mijn verhaaltje, ze zeiden dat ik Z springen was Ben pas L, weet echt niet hoe ze daar op gekomen zijn.. Ben M1 dressuur

@ MissSisa, snap ik hoor Vond het alleen wel grappig dat je dat zei, want ik vind ze halsje ook niet echt mooi, maar we zijn eigenlijk al heel blij, omdat het al zoveel beter geworden is zegmaar..

Weet iemand of er nog foto's zijn gemaakt?

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 17:49

ja dat vroeg ik me ook af.
Ik zag wel een man foto's schieten in mijn ring die stond vlakbij de jury's
maar i kzou niet weten wie dat was:S

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 18:17

misschien iemand van de pers?