Cappuccino schreef:LadyLuna schreef:Nee inderdaad
0 ben jij dat meisje die naar ons kwam toen wij bij de trailer Cappuccino gingen afzadelen en mij kwam feliciteren?
Jeps dat was ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cappuccino schreef:LadyLuna schreef:Nee inderdaad
0 ben jij dat meisje die naar ons kwam toen wij bij de trailer Cappuccino gingen afzadelen en mij kwam feliciteren?
Neonlight schreef:Marjolein, helaas heb ik jou niet zien rijden. Alleen in een flits en heel ver weg. Vond het om eerlijk te zeggen tegenvallen dat hij niet in de prijzen zat, maar zoals ik al zei, ik heb jullie niet gezien en als hij niet fijn liep, tja, dat verklaart dan een hoop. Jammer dat dat nou net zaterdag moest gebeuren.
MissSisa schreef:@Neonlight: Ik heb Capuccino ook niet de hele tijd gezien aangezien Orlando volgens mij tegelijker tijd moest.Ik vond het eerst raar dat ze hem selecteerde voor de finale...(na wat ik gezien had
) maar in de finale liep hij super.
![]()
Wat ik van de 6 jarige heb gezien vond ik allemaal niet zo tof.Je kon zien dat de punten omlaag waren gegaan.... Weinig pony's die echt deden overtuigen.
haike schreef:wat bedoel je ermee, punten omlaag? Ik heb in ermelo 15 punten meer gescoord als op de voorselectie!
En cappuccino: mooie pony maar vond hem wel vaak scheef in zijn lopen.
Neonlight schreef:Haha, je hebt nu al 3 uur op Cappucinno gereden. Zou wel heel druk geworden zijn dan. Of had je je personeel dan aan het werk gezet?