heb hem ook niet in vorm:P.. hijs nogal druk en wil nog niet echt super aan de teugel nadat die van het veulen af is. En ben dan ook nog best druk moet 2X drs en 2X spr
M'n vader heeft gebeld, een stal geresserveerd en ze zeiden dat ze bezig waren met de lijsten!! Heb er wel donders veel zin in en ik ga er heen met het motto: KWW (Kiek'n Wat Wot) (maar stiekum ook nog wel voor de 1e plaats hoa)
Jammer Vief Heb er echt zin in! weet eigenlijk niet waarom, ga zelf toch niet rijden. hoef meestal alleen maar uitstappen en de halve friettent leegeten
Ze staan er NOG niet op Ik start in de klasse DB (springen EN dressuur) Wil wel graag weten hoe laat ik moet starten aangezien ik een DIK uur moet rijden! Weet iemand trouwens of het binnen of buiten is?? (hoopt op buiten) Ik denk trouwens wel buiten, want de uitslagen zijn ook allemaal van buiten duss...
Het is idd buiten.. Anders is het niet te doen daar. (of ze moeten dit jaar ineens omgegooid hebben, vorig jaar was namelijk gewoon buiten) Ik ga nog even kijken voor de startlijsten! Tis nu al woensdag!
startlijsten staan er eindelijk op. ma nu sta ik er met Noppie in de M1 drs cat E en B spr cat E er niet op terwijl ik dit wel heb opgegeven en me broertje staat er alleen in met hetspringen en niet met drs.. hoe kan dit????
met Lady sta ik wel op de startlijst in de M1 terwijl ik heb gezegt dat deze niet mee gaat
Ik moet rond half 8 bij stal weg!!! Elise, ik denk dat je beter een mailtje kunt sturen! Maar kan iemand me vertellen over het springen: Eerst moet ik in ring 1 (klasiek)springen, en dan 10 min. later in ring 2(twee fasen???) Hoe zit dat dan met de barage enzo?? Moet ik dus eerst in ring 1 springen, dan naar ring 2 en dan weer naar ring 1 voor de barage(als ik foutloos ben) En wat houd nou precies twee fasen in??
ik heb ze net even gebeld en voice ingesproken dat ze terug bellen, en anders kijk ik vanavond even met me moeder ernaa dat ik toch even mail ma welk adres moet ik dan hebben ? want ik heb ook een keer eerder al gemailt naar info@nrps.nl ma kreeg geen antwoord op me gestelde vraag