Zeker als je bedenkt dat en haar vader dood is gegaan en ze met een ''nieuw'' jong paard is gestart!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ArwenLune schreef:Hele episode over Anky kleding en aanverwanten, Sjef die via-via reageerde en vond dat wij allemaal maar beter voor onze paarden moesten gaan zorgen ipv op het internet rondhangen.
Ging geloof ik ook gedeeltelijk over Painted Black? Iemand anders weet er vast het fijne van. Was best een relletje...
Vindt Sjef mij lekker wel lief.
twee bijrijdpaarden. maarja wie zegt dat als je hier op bokt zit dat je neit goed voor je paard zorgt ? mischien leer je hier wel weer wat of lees je tips, waar je juist weer iets aan hebt ! en we kunnen nie tallemaa l24 uur per dag op sta lopen en verzorgen, dus als je thuis bent kruip je achter bokt, en gaan het paarden gemuts gewoon gezellig door, toch ?
, wat een emoties.........zo mooi
en er zaten een paar onregelmatgheden in.
Geweldig. Nou Ik ben benieuwd hoe ze haar in Erp willen gaan huldigen, ik kwam er net doorheen en de doorgaande weg is nog helemaal opengebroken.
Misschien huldigen ze ze wel in Boekel tegelijk met Leontien. Dan sta ik voorop!!!!!!! 
Sandertjuh schreef:Echt geweldig. Prachtig hoe ze het doet, nadat Bomfire met pensioen was met een geheel nieuw paard wéér goud winne, dat heeft volgens mij nog bijna niemand gedaan!! Vooral omdat Salinero zo groen is, maar hij heeft et heel goed gedaan en Anky natuurlijk ook! Je verdiend het meid!!