Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
frunnik schreef:Kan ik me heel goed voorstellen, maar als ze nou volgend jaar wel is ingeschreven bij het KWPN hebben ze geen reden meer om die 2 punten er af te trekken
En volgend jaar gaan we gewoon vlammen 
Pipo schreef:Rockey, de kans is natuurlijk heel groot dat het een communicatiefout is. De schrijfster die de jury niet goed verstond of iets dergelijks. Gezien de jury die er stond geloof ik er absoluut niet in dat ze de merrie 2 punten lager hebben gegeven omdat ze geen Kwpner is.
Maar zoals ik al zei ik ben blij met mijn punten, en weet wat mijn merrie in haar heeft, en blijkbaar vonden ze haar dan net niet goed zat als 4 jarige
rockey schreef:doel je op mij?

Missouri schreef:Hahaha, nee hoor, sorry als het zo overkwam!
Ik bedoelde in het algemeen. Op wedstrijden hoor je ook al zoveel slechte ruiters die hun paard totaal niet voor elkaar hebben en dan 130 punten rijden... om vervolgens de jury de schuld te geven
Of mensen die denken dat hun paard met gemak de Olympische spelen kan winnen, terwijl het maar een middelmaatje (of nog erger) is. Dat bedoelde ik
dit weekend nog met een jury gepraat, die een keer tijdens een wedstrijd iemand moest jureren, en die amazone zat elke keer dat paard hele tijd in zijn bek te trekken, later bij een ander paard weer, toen had die jury op haar protecol gezet dat ze dat maar thuis moet doen en niet hier, want volgende keer zou haar niet eens meer laten starten, later had er een keer een stuk in de P&S gestaan, over dat juryleden denken dat ze alles kunnen maken enzo, had ze gekopieerd en naar hem gestuurd
tja van die mensen heb je ook
Missouri schreef:Hahaha, nee hoor, sorry als het zo overkwam!
Ik bedoelde in het algemeen. Op wedstrijden hoor je ook al zoveel slechte ruiters die hun paard totaal niet voor elkaar hebben en dan 130 punten rijden... om vervolgens de jury de schuld te geven
Of mensen die denken dat hun paard met gemak de Olympische spelen kan winnen, terwijl het maar een middelmaatje (of nog erger) is. Dat bedoelde ik
MsMarit schreef:Heej QuijoSavan
Weet je toevallig nog met welk paard Laurens starte bij jou in de groep.. Hij heeft namelijk ook het paard gereden van iemand bij mij op stal.. Een Jazz x Rubinstein..
Nistria schreef:Rockey,
Misschien (omdat het de eerste punten waren) hadden ze de punten van een andere combinatie bij jou in de ring opgeschreven.
Kon je zien wat voor punten er eerst stonden??

) en is inderdaad zoal Pipo al zei, bedoeld om de absolute toppaarden van de toekomst te 'ontdekken'.
) en redelijk braaf, dat wil zeggen dat hij best af en toe flauw of jolig mag doen, maar het werk wat je van hem vraagt wel aanpakt. Een paard met humor en wat een leuk sprongetje kan maken, en waar je lekker mee naar buiten kunt zonder te verongelukken. (ahum
)
) maar gewoon een paard waar ik zelf op slag verliefd op was.
), als je ermee om weet te gaan fijn te rijden, maar geen Olympisch toekomstdier. Mijn topper, maar niet de topper die ze zoeken op de Pavo.

(kan dan wel een goed paard zijn, maar dan moet je ook wel kunnen rijden) Vaak is het ook zo dat aan zo'n "super" PAVOpaard enige jaren van uitgekiend fokken vooraf gaat
en dan nog... Ook maakt het volgens mij ook echt wel iets uit WIE die paarden uitbrengt op de PAVO, want een goede ruiter/amazone doet is dat geval natuurlijk ook HEEL VEEL.